Gjest dame 30 Skrevet 17. desember 2008 #1 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvis jeg har en bil, ca 98 modell, tegnet på faren min sin forsikring. Ca hvor mye må jeg betale i forsikring pr mnd og avgifter pr år? Trenger bare et ca overslag, om det dreier seg om 400 pr mnd/3000 år - eller 1000 mnd/6000 pr år. Håper på svar fra dere som har en viss peiling!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 17. desember 2008 #2 Del Skrevet 17. desember 2008 Det kommer jo an på hvor stor bonus faren din har. Har han 75% så er det lite du må betale i forsikring- Det kommer også an på hvilken bil, om du har garasje, alarm osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Del Skrevet 17. desember 2008 Ca 2000 kroner i året for trafikkforsikring + delkasko. Det betaler ihvertfall jeg for tilsvarende bil. Har 75% bonus, gateparkering og bosted utenfor Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #4 Del Skrevet 17. desember 2008 I tillegg kommer årsavgift på ca kr 3000 pr år, samt omregistreringsavgift. Annethvert år må bilen på periodisk kjøretøykontroll. Det koster 400-500 kr, pluss eventuelle reparasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå