Reveal Skrevet 17. desember 2008 #1 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hei på dere! Håper noen har litt erfaring å dele. Jeg har tilbytt meg å hente hjem lillesøster når hun er ferdig på jobb lille julaften. I den anledning skulle jeg gjerne beregnet litt tid. Strekningen er Hamar-Oslo(Bærumsgrensa)- Hamar. Foreløpig har jeg info at jeg bør være i Oslo ca kl 18.00. Noen som har erfaring med lillejulaften-trafikken på E6? Mye kø? Endret 17. desember 2008 av Reveal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 17. desember 2008 #2 Del Skrevet 17. desember 2008 Inn til Oslo skal det nok gå bra siden mesteparten av trafikken går fra Oslo. Jeg tror også den verste trafikken blir nå førstkommende fredag slik at lillejulaften ikke skal bli den aller verste. Beregn 2-2,5 time inn og 3-3,5 tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reveal Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er returen jeg tenker vil bli mest saktegående også. Irriterer meg at jeg må gjennom Oslo. Puhhh, 3,5time på en strekning som vanligvis er unnagjort på litt under 2. Usj- men blir kos å få hentet søster da. Så slipper hun toget med favnen full av pakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #4 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg tror trafikken vil flyte bra både mandag og tirsdag. Mange tar fri fra arbeidet de dagene. De som skal bort julekvelden drar gjerne på kvelden eller på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #5 Del Skrevet 17. desember 2008 For øvrig pleier køen østover ut av Oslo å være borte ved 17.15-tida, som er da jeg reiser hjem fra arbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. desember 2008 #6 Del Skrevet 17. desember 2008 Bare vær forberedt på at det kan ta tid, og ikke avtal noe i de første timene etter at dere skal være fremme. Får du ikke bruk for ekstratiden, har dere to litt ekstra tid til te og tyt. Ta med en termos med te eller annet drikke. Gjerne også noe å bite i, og en lydbok, og god avstressende bakgrunnsmusikk. Litt har dere vel å prate om? Ja, og husk å tisse før dere drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #7 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg tror også den verste trafikken blir nå førstkommende fredag slik at lillejulaften ikke skal bli den aller verste. Mange av de som skulle kjøre fjelloverganger har nok utsatt turen til tirsdag, på grunn av uværet som var spådd i helgen (+ mandag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #8 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvor kjører du? Jeg kjører også østover ut av Oslo, men ofte er det like mye kø i fem- og halvseks-tiden som like etter fire... :-P For øvrig pleier køen østover ut av Oslo å være borte ved 17.15-tida, som er da jeg reiser hjem fra arbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå