Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Jeg synes å merke at jeg ikke lenger har lyst på baby, par dager etter jeg begynte på p pillen igjen. Har mast på typen om baby i heeeele høst, og så sa han at han skulle bli med på det neste år og prøve. Men ca 4 dager etter jeg begynte på p pillen (etter å ha sluttet og vært uten i 2 år nå). Og nå vet jeg nesten ikke hva baby er.... Er dette seriøst mulig? Føler meg som en robot uten følelser, nesten litt kult...
Avalon Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 sikkert individuellt, jeg har gått fast på p-piller i over 2år og er veldig og like babysyk som jeg alltid har vært :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Jeg synes å merke at jeg ikke lenger har lyst på baby, par dager etter jeg begynte på p pillen igjen. Har mast på typen om baby i heeeele høst, og så sa han at han skulle bli med på det neste år og prøve. Men ca 4 dager etter jeg begynte på p pillen (etter å ha sluttet og vært uten i 2 år nå). Og nå vet jeg nesten ikke hva baby er.... Er dette seriøst mulig? Føler meg som en robot uten følelser, nesten litt kult... Kanskje det ikke har med p-pillene å gjøre i det hele tatt? Baby har vært noe som har vært uoppnåelig for deg fordi kjæresten din ikke har villet. Nå har han sagt ja til å prøve. Nå er det innen rekkevidde, så kanskje du bare har lyst til å nyte ditt eget liv i fred og ro en stund.
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Kanskje det ikke har med p-pillene å gjøre i det hele tatt? Baby har vært noe som har vært uoppnåelig for deg fordi kjæresten din ikke har villet. Nå har han sagt ja til å prøve. Nå er det innen rekkevidde, så kanskje du bare har lyst til å nyte ditt eget liv i fred og ro en stund. Snålt at det var sånn en tilfeldighet! Men er ganske sikker på at jeg var sååååå humørsyk og alt da jeg hadde min normale syklus. Jeg kunne gråte av ingenting. Men med P piller, så kan jeg være helt kald i de verste situasjonene. Føler ingen lyster liksom, verken til det ene eller det andre (også med sex). Men er fornøyd såklart, å kunne tenke logisk igjen:-)
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Jeg ville forsøkt en annen type. Jeg går på p-piller og merker ingen forskjell annet enn på pms om jeg går på piller eller ikke. babysyk er jeg i aller største grad.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå