Gå til innhold

Blowjob-tips?


Gjest anonym nå

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå

Min kjære ønsker seg gavekort på Blowjobs i julegave, så den er jo grei. Men jeg er ikke spesiell erfaren i å suge, så trenger litt konkrete tips rett og slett! Hva er dine beste "triks"? Hvordan gå fram, hvordan "suge", hva liker gutter? (Han er forresten omskjært, hvis det har noe å si) Må jo nesten variere litt og holde på en stund når det liksom skal være en gave også, og jeg har ikke peiling :P

Alt av tips mottas med takk! Min kjære blir nok også veeldig takknemlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym mann

Våger meg frempå med noen ord fra mannesiden.

1) Først og fremst er det viktig at du ikke stresser. Bruk tid og la nytelsen bygge seg gradvis opp.

2) Begynn rolig med hendene mens du bare av og til lar tungen streife glans.

3) Når han er blitt skikkelig stiv kan du gjerne bli litt mer intens med hendene. Du trenger ikke være veldig forsiktig, men hold skarpe negler unna glans!

4) Så kan du begynne å bruke munnen mer og mer. Veksle mellom å fokusere på glans og å la pikken gli langt inn i munnen.

5) Om han klarer å holde øynene åpne nå, forsøk gjerne å holde blikket hans en stund mens du koser forsiktig. La uttrykket og lydene dine fortelle han at du liker pikken hans og det du gjør med den.

6) Hold øye med han så du merker hvor nær han er ved å komme. La nytelsen bygge seg opp og så kan du roe litt ned så han ikke kommer med en gang.

7) Aller best er det når du bruker både munnen og hendene. Du kan gjerne holde litt på pungen og stryke litt på undersiden av den, men ikke klemme hardt!

8) Det kan være deilig om du klarer å ta han helt inn, men om det bare ender med masse brekninger, kan du trøste deg med at ikke alle liker deeptroathing og at pikken tross alt er mest følsom ytterst.

9) Når du vil at han skal komme, kan du gjerne presse en finger eller to mot området mellom pungen og rumpehullet, eller bruke fingeren forsiktig i rumpa hans om han liker det, samtidig som du øker takten og blir mer bestemt med munnen.

10) Ja, det er fint om du klarer å ta spruten i munnen, men det er ikke verdens undergang om du ikke klarer det. Kanskje liker han vel så godt å sprute i ansiktet ditt eller på puppene.

Prøv deg frem! Dette er ingen fasit.

Lykke til med en spennende romjul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære ønsker seg gavekort på Blowjobs i julegave, så den er jo grei. Men jeg er ikke spesiell erfaren i å suge, så trenger litt konkrete tips rett og slett! Hva er dine beste "triks"? Hvordan gå fram, hvordan "suge", hva liker gutter? (Han er forresten omskjært, hvis det har noe å si) Må jo nesten variere litt og holde på en stund når det liksom skal være en gave også, og jeg har ikke peiling :P

Alt av tips mottas med takk! Min kjære blir nok også veeldig takknemlig. ;)

Det skal være vått og tannfritt, det er det viktigste. Og så er jo navnet misvisende, da - "støvsugervakuum" er ikke sexy, i hvert fall ikke her i gården.

I tillegg bør du ikke ha for høye ambisjoner (ikke "gape for høyt" :gjeiper:) med hensyn til varighet. Siden du ikke er øvet, kommer sannsynligvis kjevekrampa og tar deg hvis du holder på for lenge av gangen. Hvis han er av typen "varer lenge", så bør du nok variere mellom å runke og suge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt lille tips, er at hvis du holder på en stund, så ikke bare stå i en stilling selv. Dersom han ligger på ryggen, og du sitter mellom bena hans, kan det være lurt å etter en stund flytte deg slik at du sitter ved siden av kroppen hans/kanskje går over til 69 hvis han har lyst. Bare det å skifte stilling underveis er nemlig en slager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...