Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #1 Del Skrevet 16. desember 2008 Det er mange fantastiske menn. De kommer i alle høyder, i alle vekter, i alle yrker, i alle samfunnslag, i alle politiske avskygninger, med alle hår og hudfarger, kort sagt i alle slags former og med alle slags bakgrunner. Men det finnes også ufattelig mange bitre menn. Og de kommer også i alle slags former og fra alle slags samfunnslag. Det har jeg oppdaget her på KG. Og disse bitre mennene er aller bitrest når det kommer til penisstørrelse. Så da tenker man jo sitt... Kan det være en sammenheng her? At menn med små peniser jevnt over er bitrere enn andre menn? Små peniser er vel også sånn ca. jevnt fordelt over alle lag av samfunnet og de sitter på alle slags forskjellige kroppsformer. Så det er jo ikke helt umulig at den hypotesen kan ha noe for seg. Ut fra det jeg leser av KG-mennene tror i hvert fall jeg dette stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #2 Del Skrevet 16. desember 2008 Har tenkt det samme ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 16. desember 2008 #3 Del Skrevet 16. desember 2008 Hva bestemmer en manns penis-størrelse? Jeg antar det er mor og fars gener som avgjør dette. Så i den grad kvinnen er misfornøyd med menns peniser, så bør man jo innse at dette bl.a. skyldes kvinners gener. Jeg leste for øvrig en artikkel om konsekvenser av kvinners bruk av kosmetikk for en tid siden. Forskere hadde funnet ut at misdannelser på penis og mindre penisstørrelse bl.a. kunne skyldes kvinners bruk av forskjellige kosmetiske kremer, farger og løsningsmidler. Noe å tenke på? Hvis det nå var slik at kvinner flest foretrekker menn med store peniser, så ville jeg tro at menn over tid ville få større peniser. Sett i en evolusjonskontekst så vil jeg anta at normalpenisen er slik den er fordi de fleste kvinner får barn sammen med normale menn med normal penis. I et legetidsskrift leste jeg for øvrig at dyp inntregning ved utløsning hadde en tendens til å gi guttebarn. Ut fra dette antydet man at menn med stor penis ofte ble fedre til guttebarn. Og følgelig at menn med mindre peniser ble fedre til jentebarn. Av den grunn skulle man jo tro at kvinner lærte seg å sette pris på menn med mindre peniser også? For uten dem, ble det jo stort sett guttebarn. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_forundret_* Skrevet 16. desember 2008 #4 Del Skrevet 16. desember 2008 Forskere hadde funnet ut at misdannelser på penis og mindre penisstørrelse bl.a. kunne skyldes kvinners bruk av forskjellige kosmetiske kremer, farger og løsningsmidler. Noe å tenke på? Løsemiddel-industrien (som lager kosmetikk) er styrt av menn. Noe å tenke på...? I et legetidsskrift leste jeg for øvrig at dyp inntregning ved utløsning hadde en tendens til å gi guttebarn. Ut fra dette antydet man at menn med stor penis ofte ble fedre til guttebarn. Og følgelig at menn med mindre peniser ble fedre til jentebarn. Av den grunn skulle man jo tro at kvinner lærte seg å sette pris på menn med mindre peniser også? For uten dem, ble det jo stort sett guttebarn. :gjeiper: Det er kanskje verdt å nevne at man i samme forskning kan lese at raske sædceller gir guttebarn og trege sædceller gir jenter (tiden den ene og første cellen som skal befrukte bruker på veien til egget). Derfor skal det ikke ha noe å si hvilken størrelse det er på penisen. Når man da tenker på hvor mikro disse sædcellene er, så er det ikke rart at lengdetolkere benytter forskningen og tolker det som at menn med lengre peniser da vil få en fordel med hensyn til guttebabyer... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #5 Del Skrevet 16. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 17. desember 2008 #6 Del Skrevet 17. desember 2008 Løsemiddel-industrien (som lager kosmetikk) er styrt av menn. Noe å tenke på...? *** Altså, menn har skylda for kvinners kosmetikkbruk? Da vil jeg mene det er kvinners feil at jeg er en mannsgris, siden tilgangen på sex er styrt av kvinner. Bortsett fra det, jeg tror nok bitterhet og størrelse har en viss sammenheng, men det gjelder da endelig for kvinner også. Selv er jeg godt fornøyd, men kunne aldri ha tenkt meg en kvinne som hadde valgt meg for penisen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. desember 2008 #7 Del Skrevet 17. desember 2008 [...]Det er kanskje verdt å nevne at man i samme forskning kan lese at raske sædceller gir guttebarn og trege sædceller gir jenter (tiden den ene og første cellen som skal befrukte bruker på veien til egget). Derfor skal det ikke ha noe å si hvilken størrelse det er på penisen. [...] Det er ikke pølsa de blir feit av, men sausen... Men det er sant at naturen forpestes av kvinnelige kjønnshormoner (ekte som syntetiske) som pisses ut i kloakken, og som inngår i kretsløpet, og ødelegger fisk og ville dyrs forplantningsevne. Blant annet har alligatorhanner fått små og deformerte tissemenn. Dette tilskrives til en stor del utbredt P-pillebruk. What goes in, must come out. Og for hunkrokodillenes vedkommende dreier det seg kanskje om krokodilletårer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #8 Del Skrevet 17. desember 2008 Skal smøre meg inn med et ekstra tykt lag fuktighetskrem før jeg legger meg, og i morgen skal jeg la hodebunnen få massasje med shampo med ekstra mye kunstige østrogener. Oppfordrer alle mine medsøstre til å gjøre det samme. Hvorfor? Artig for våre kommende døtre å ha noe å le av også i framtiden. Og hva ler vi så av? Jo, vi ler av de bitre KG-mennene med deformerte minipikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #9 Del Skrevet 17. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 17. desember 2008 #10 Del Skrevet 17. desember 2008 Jo, vi ler av de bitre KG-mennene med deformerte minipikker. *** Bare lurer, hva er det som er morsomt med at noen er født med "skavanker"? Jeg er født med en normalt lang og temmelig tjukk en. I tillegg er jeg født av foreldre som har greid å lære meg folkeskikk. Jeg har lært å holde kjeft om jeg ikke har annet enn uprovosert oppgulp å komme med, jeg har lært å ikke le av strekkmerker, cellulitter, hengepupper, rare kjønnslepper og den dårlige selvtilliten som ofte følger med. Det handler nemlig om å greie å oppføre seg. Personlig synes jeg kommentarer som den der viser at du er grunn, respektløs og etter min standard et dårlig menneske. Kall meg gjerne bitter, jeg kunne ikke bry meg mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #11 Del Skrevet 17. desember 2008 *** Bare lurer, hva er det som er morsomt med at noen er født med "skavanker"? Jeg er født med en normalt lang og temmelig tjukk en. I tillegg er jeg født av foreldre som har greid å lære meg folkeskikk. Jeg har lært å holde kjeft om jeg ikke har annet enn uprovosert oppgulp å komme med, jeg har lært å ikke le av strekkmerker, cellulitter, hengepupper, rare kjønnslepper og den dårlige selvtilliten som ofte følger med. Det handler nemlig om å greie å oppføre seg. Personlig synes jeg kommentarer som den der viser at du er grunn, respektløs og etter min standard et dårlig menneske. Kall meg gjerne bitter, jeg kunne ikke bry meg mindre. Det i seg selv er ikke så morsomt. Men at de på mer eller mindre (..) finurlige måter ikke klarer skjule sin bitterhet ved å attpåtil legge skylden på kvinner for skavankene sine, DET er morsomt. Fantastisk til selvskryt det var på den karen? I tillegg til at du påberoper deg grunnlag for å vurdere meg som menneske? Du fremstår som prototypen på bitterhet der du angriper fra alle kanter. Jeg vet ikke hva som er minst troverdig; opplysningen om at du har folkeskikk eller opplysningen om hva som angivelig er størrelsen på penisen din. Og du bryr deg åpenbart såpass til å angripe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 17. desember 2008 #12 Del Skrevet 17. desember 2008 *** Dessverre har jeg ikke lært så godt leksa om at noen rett og slett ikke kan bringes til fornuft, så jo - jeg skriver. Det som uansett blir stående er at du ler av deformasjoner hos mennesker, og at det forteller mer om deg enn min penis gjør om meg. Det sier også sitt at du bruker "lille penis"-taktikk mot enhver som synes du er teit. Det finnes ganske sikkert menn med enorm penis som også ville mene du er ufin og uten empati, men klart - på nett er vi jo alle små for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. desember 2008 #13 Del Skrevet 17. desember 2008 Så egentlig dreier tråden seg altså om bitre kjerringer med små peniser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #14 Del Skrevet 17. desember 2008 Dersom enkelte kvinner hadde klart å la være å latterliggjøre og skape usikkerhet blant menn som ikke helt når opp til deres preferanser, så hadde vi kanskje ikke vært så bitre. Jeg er en av disse dere ler av. Som dere ser lattermildt eller skuffet på når jeg drister meg til å kle meg naken for dere i håp om å finne den rette. Jeg er en av de som på grunn av dere kvinner aldri vil gå helhjertet inn i et forhold i frykt for å bli latterliggjort av en som betyr mye for meg. Jeg har gått til det punkt at jeg holder meg unna kvinner generelt, fordi jeg ikke takler mer ydmykelse. Jeg er en av de dere forteller om til deres venninner og her på forumet, og som bringer latteren fram og historier om det verste ligg noensinne. Jeg ble født liten, og er nødt til å leve med det. Hadde jeg ikke møtt kvinner som på død og liv skal latterliggjøre meg, hadde jeg aldri vært bitter av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 17. desember 2008 #15 Del Skrevet 17. desember 2008 Så egentlig dreier tråden seg altså om bitre kjerringer med små peniser? Det virker slik ja. Bitre kvinner som har menn med små peniser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann på 43 Skrevet 17. desember 2008 #16 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er mange fantastiske menn. De kommer i alle høyder, i alle vekter, i alle yrker, i alle samfunnslag, i alle politiske avskygninger, med alle hår og hudfarger, kort sagt i alle slags former og med alle slags bakgrunner. Men det finnes også ufattelig mange bitre menn. Og de kommer også i alle slags former og fra alle slags samfunnslag. Det har jeg oppdaget her på KG. Og disse bitre mennene er aller bitrest når det kommer til penisstørrelse. Så da tenker man jo sitt... Kan det være en sammenheng her? At menn med små peniser jevnt over er bitrere enn andre menn? Små peniser er vel også sånn ca. jevnt fordelt over alle lag av samfunnet og de sitter på alle slags forskjellige kroppsformer. Så det er jo ikke helt umulig at den hypotesen kan ha noe for seg. Ut fra det jeg leser av KG-mennene tror i hvert fall jeg dette stemmer. Må nok innrømme at jeg nok ikke har en av de største. Etter diverse besøk i garderober på gym og bad erkjenner jeg at jeg nok heller har en av de minste. Dog har jeg samboer og jeg har hatt en del lengre forhold og er i et nå. Jeg har imidlertid ALDRI opplevd en kvinne som har lattergjort meg for mitt lille utstyr. Bitter er jeg heller ikke, skjønner ikke hva jeg skulle vært bitter på. Kvinner er stort sett herlige. Det finnes drittsekker av de også, men det skyldes ikke at de har innovertiss i stedet for utovertiss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #17 Del Skrevet 17. desember 2008 Det finnes bitre kvinner og bitre menn,fellesnevneren her er skuffelse. Den som sitter som bitter har blitt skuffet,kanskje gang på gang. Desillusjonert. endel kvinner har nok skylden for en del bitre menn og omvendt. Vet om en mann som ble dumpet av sin norske samboer og som sa at han aldri mer ville stole på en norsk kvinne, hant fant seg senere en fra brasil. Jeg vil ikke ta ansvar for hans bitterhet og jeg synes det er drøyt at han mister troen på hele den norske kvinnelige befolkning,men sånn var det for han. Kjenner at jeg synes det er trist å lese disse penistrådene her inne. Vi kommer jo aldri videre og jeg ser ikke helt at det skal være nødvendig å diskutere det eneste en mann ikke kan gjøre noe som helst med,størrelsen på penis. Jeg har gutter selv og må jo si at jeg for guds skyld håper de er blandt de minste når de kommer i tenårene,for da vet jeg jo hva som venter de.....fra kvinner på hugget som ikke er det spor bedre enn de menn som rakker ned på kvinner. De som har det bra med seg selv behøver ikke å føle seg bedre på andres bekostning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #18 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har gutter selv og må jo si at jeg for guds skyld håper de er blandt de minste når de kommer i tenårene,for da vet jeg jo hva som venter de.....fra kvinner på hugget som ikke er det spor bedre enn de menn som rakker ned på kvinner. . Rettelse: Ja altså,IKKE blandt de minste. Ellers stakkars dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #19 Del Skrevet 18. desember 2008 *** Dessverre har jeg ikke lært så godt leksa om at noen rett og slett ikke kan bringes til fornuft, så jo - jeg skriver. Det som uansett blir stående er at du ler av deformasjoner hos mennesker, og at det forteller mer om deg enn min penis gjør om meg. Det sier også sitt at du bruker "lille penis"-taktikk mot enhver som synes du er teit. Det finnes ganske sikkert menn med enorm penis som også ville mene du er ufin og uten empati, men klart - på nett er vi jo alle små for deg.Nei, det som primært blir stående er din hang til å dømme mennesker som dårlige. Faktisk er det langt verre enn å le av menn som klandrer kvinner for sine små peniser. "Vi"? Slutt å gjem deg bak andre. Jeg registrerer at du inntar en voldsom ovenfra-og-ned holdning og beskriver mennesker du overhodet ikke kjenner som dårlige mennesker, hvilket du strengt tatt ikke har grunnlag for. Er ikke dèt en last, så vet ikke jeg. Ikke kast stein i glasshus. For å konkretisere det for deg, hvilke grunnlag har du for å hevde at jeg bruker en "liten penis"-taktikk mot enhver som synes jeg er teit? Igjen skal du generalisere, når det strengt tatt kun er jeg og du som henvender oss til hverandre i denne tråden. Lett gjennomskuelige forsøk på å gjøre en fjær om til fem høns. Du er en sliter, nobilian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 18. desember 2008 #20 Del Skrevet 18. desember 2008 Rettelse: Ja altså,IKKE blandt de minste. Ellers stakkars dem Jeg mistekner at de som må påpeke at de ikke er blant de minste. Mest sansynligvis er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå