Gå til innhold

Hvor ofte fremkaller du bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg tilbake 6 filmer som jeg har hatt liggende i lang tid. Den gamleste filmen var 1 år gammel...... Jeg er kjempeirritert på meg selv at jeg er så slomsete med fremkalling. Liker jo å ta bilder av begivenheter og mennesker, men det tar lang tid før jeg får sett dem. Og så blir jo bildene kornete og stygge når filmen blir gammel....

Det ble forøvring mange fine bilder, og artig å se! Skal prøve å skjerpe meg på fremkallinga heretter!

Hvordan er det med dere? Fremkaller du filmen med en gang du har tatt den ut? Er du gått over til digitalt, kanskje?

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg prøver å få sendt inn filmen så fort jeg blir ferdig med den, men det har hendt at den har blitt liggende. Men da er det max 2 mnd.

Skrevet

Har nok gått over til digitalt.

Bruker bildene mine mest på PC-en uansett, så jeg har ikke det helt store behovet for papirbilder.

Gjest vampie
Skrevet

har fått meg digitalt kamera og jeg ser oftere på databilder enn papirbilder...

har en halvbrukt film i mitt gamle kamera da... får vel bruke den opp snart. egentlig er det kameraet ubrukelig og blitzen er blitt ødelagt..... men før jeg fikk digitalt kamera framkalte jeg alltid bilder med en gang!

Gjest Janna
Skrevet

Fremkaller så fort som mulig. Helst innen 2 uker etter at jeg ble ferdig med filmen.

Skrevet

Vanlig film fremkaller jeg så snart jeg er ferdig med den.

Tar for det meste bilder med digitalkamera, så om jeg trenger noen bilder så skriver jeg dem ut selv.

Skrevet

Har tatt lite bilder det siste året - fordi kameraet mitt var på vidvanke... men fant det igjen og er spent på hva slags bilder jeg får - holder på papirbilder, for jeg liker å bla i album.

Skrevet

Ergelig tråd, for det minnet meg på noe ubehagelig.. Har digitalkamera nå, men i mitt aps-kamera ligger det en godt & vel 2 år gammel film, med bilder av min daværende kjæreste. Uhm.. End of story :roll:

Skrevet

Fremkaller så fort filmen er brukt opp. En annen sak, er at jeg er så utrolig treig til å ta bilder, så filmen blir ganske gammel i fotoapparatet før den blir fremkalt.

Ønsker meg digikalt kamera jeg også.

Skrevet

Gleder meg så til og se hvordan bildene blir at jeg tar filmen med meg så fort som mulig.

Helst på timesfremkalling, så slipper jeg og vente så lenge...... :ler:

Skrevet

Fremkaller så fort filmen er tatt ut.. men nå har vi kjøpt oss digitaltkamera, og da kan det hende det tar lenger tid før vi tar de ut som papirbilder..

Koz.. :wink:

Gjest Milah
Skrevet

Uff, dette minnte meg på at jeg tar altfor lite bilder.. Er jo så koselig å se på bilder fra hyggelige stunder med venner og familie...

Må skjerpe meg på dette området... :(

Skrevet

Jeg er eksemplarisk på det området :sjarmor: Putter filmen i en fotopose med engagn den er tatt ut av kameraet, og sender den i posten innen 1-2 dager. Og når bildene kommer tilbake etter ca en uke, koser jeg med å lime de inn i album. DET er min favoritt hobby!

Skrevet

Faktisk aldri for vi har bare digitale kameraer :) Så ser vi de på tv når vi vil.

Skrevet

Bruker å ta iallefall to filmer før jeg sender dem inn, men tidsrommet kan variere alt etter hva slags bilder det er. Er det sånne jeg vil ha igjen fortest mulig kan det være at jeg sender dem inn rett etter at jeg er ferdig med filmen :D

Morsomt å se bilder du har tatt for lenge siden og nesten glemt at du har tatt da :)

Annonse
Gjest eminel
Skrevet

Jeg fremkaller sånn cirka en gang i måneden. Tar mye bilder.

Gjest Scarlet
Skrevet

Jeg sender inn filmene så fort de er fulle. Det skjer vel som regele annenhver måned. Det har hendt at jeg har glemt å fremkalle og det har gått lang tid, men da er det desto morsommere å få tilbake bildene synes jeg...da kan man mimre og se på bilder man kanskje hadde glemt man hadde tatt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Leverer inn film nesten for ofte :wink:

1 gang i måneden i snitt ca. Synes det er flott med papirbilder, og er kjempeflink til å sette inn i album. :D *skryte*

Barna har egne album som jeg samler bilder fra fødselen og fram til

3-4 års alderen.

Det samme gjorde mine foreldre og jeg synes det er veldig flott med et eget album fra min oppvekst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...