Gå til innhold

Omsorgsbolig.

Fremhevede innlegg

Gjest eihelenas
Skrevet

Eg bor i ein omsorgsbolig for psykisk syke menneskar. Ei nabo som bur her har fått tre unge med tre forskjelliga menn og alle er innvandrere utan oppholdstillatelse. Så mennene får heller ikkje ha ungan sin siden dei ikkje har oppholdstilatesle har ho naboen seie.

Dei tre unga er alle plasert i forskjelliga fosterheim og naboen veit ikkje kor barna sine er. Ho får ikkje vite kor barna sine bor og besøkjar dei heller aldri. Ho seier at ho ikkje får lov til å se dei av barnevernet. Eg veit ikkje kvifor, men det er privat, og det er ikkje sikkert at ho vil seia alt til oss naboene.

For under eit år sia da ho fekk sin siste onga kom barnevernet på sjukehuset og tok ongen med ein gang. Eg synes veldig synd på hennar siden barnevernet tok enda ein gong barnet hennes.

Ho naboen har mange forskjellege menn heile tida, og dei kjem om natta. Eg skjønnar kva dei gjer da når dei bare kjem om natta og reiser før morgninga. Det er ansatte her om dagen, men ikkje om natta og eg har sagt at det kjem forselliga menn inn heila tiden og at eg er redd og bekymra for hennar.

Eg høyrar at dei kjem og skrattar i gangen fordi det er lytt her og om natta. Eg blir utrygg fordi eg synas det er ekkelt at ho driver med sånne ting med forskjellega menn om natta.

Og om dagen så er det også noen ganger mennene hennas i oppheldsrommet i fellesstuva sammen med ho naboen og etterpå spør ho jenta dei ansatta om ka dei synas om den mannen og den mannen og vurderer dei. Og når mannene har gått så pratar ho negativt om alle mennene sine til dei ansatta.

Eg synes det er ekkelt og eg er bekymrå for henna. Og ho har sakt at ho har tatt abort fleira ganga og dei ansatta spurte kvem ongefaren var og da visste ho ikkje kvem han var.

Eg har sagt til dei ansatte at eg synes det er ekkelt at ho holder på sånn, men det er jo privat og dei ansatta har taushetsplikt ovanfor hennar og kan heller ikkje seia noko.

Også har eg veldig lyst på onga selv, men eg er redd for om barnevernet tar onga mi også. Men vis eg blir gravid så vil eg flytta herfrå med ein gong fordi ellers så tar barnevernet mitt barn også.

Men kva slags gronn kan det vera at ein ikkje får lov til å ha onga si og ikkje få lov til å ha onga si boande hos seg? Og ka må grunnan vera sidan ho ikkje får lov til å besjøke dei hellar.

Eg skjønnar at det ikkje går ann å ha onga på omsorgsbolig, men finnas det andre boliger med litt tilsyn?

Eg er redd for om eg får onga ein gong at eg ikkje får lov til å ha onga selv fordi eg bor i omsorgsbolig. Og difor ønskjar eg å flytta for meg sjøl for å bevisa at eg klarar å bu aleina.

Men nå i øgonblikket så har eg ingen mann. Men i framtida ønskjar eg mann og barn.

Kva skal eg gjera? Eg synast det er så synd på ho naboen at eg vil flytte for å ikkje oppleva det samma. Tenk kor grusomt det er å blei fratatt nyfødte onga si på fødeavdelinga på sjukehuset og aldri få lov til å se onga si igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig å huske på at du ikke alltid må stole 100 prosent på det folk sier... Ingen kommer på fødestuen og tar fra noen ungen, og ingen mister ungene sine sånn helt uten videre med en gang de er født. Jeg har gjennom jobb vært med på at barn av tunge narkomane får beholde babyene sine lenge før barnevernet "klarer" å få omsorgen, det er mye styr med vedtak og advokater før det går gjennom. Og i disse tilfellene er det liten tvil om at det hadde vært best for barnet at andre omvertok omsorgen raskest mulig. Husk at du bare hører saken fra hennes side, mye av det du skiver høres ikke sant ut. lær å bli kritisk!

Gjest eihelenas
Skrevet
Viktig å huske på at du ikke alltid må stole 100 prosent på det folk sier... Ingen kommer på fødestuen og tar fra noen ungen, og ingen mister ungene sine sånn helt uten videre med en gang de er født. Jeg har gjennom jobb vært med på at barn av tunge narkomane får beholde babyene sine lenge før barnevernet "klarer" å få omsorgen, det er mye styr med vedtak og advokater før det går gjennom. Og i disse tilfellene er det liten tvil om at det hadde vært best for barnet at andre omvertok omsorgen raskest mulig. Husk at du bare hører saken fra hennes side, mye av det du skiver høres ikke sant ut. lær å bli kritisk!

Barnevernet kjem på fødestua og tok fra ho ongen å da ho hadde født så kjem ho heim utan onga si. Og da sa ho at barnevernet hadde tatt onga sin frå henna på fødestua og flassert i ein fosterheim som ho ikkje veit kor er hennar. Dette er heilt sant fordi vi sjå at ho var gravid o fødte og kjem heim utan onga si. Eg er egentleg redd for henne for vis ho ikkje får beholda onga si så har ho sikkert gjort noko galt og eg er redd fordi ho bur her. Det må vere ein gronn til ho ikkje får beholda onga si også er ho naboen min. Og sidan ho ikkje fer beholda ongo si kanskje ho er farleg for oss også? Og sidan ho ikkje fer sjå og besøkje onga si eingong så må det vere noko alvorleg gronn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...