Gjest Gjest_Bea_* Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg er en jente i begynnelsen av 20 årene som kjeder meg mye på fritiden. Er rastløs og utolmodig, men vil gjerne få meg en hobby. Derfor lurer jeg på hvordan hobby andre på forumet har? Trenger litt tips & inspirasjon! Hva bedriver dere fritiden med?
Pjukset Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Jeg er en jente i begynnelsen av 20 årene som kjeder meg mye på fritiden. Er rastløs og utolmodig, men vil gjerne få meg en hobby. Derfor lurer jeg på hvordan hobby andre på forumet har? Trenger litt tips & inspirasjon! Hva bedriver dere fritiden med? Akkurat nå har jeg ingen hobbyer jeg driver med, men jeg har drevet med hest i 20 år, svømt en del, litt amatørmaling, interiør. Og ja, jeg samlet både på glansbilder og frimerker :gjeiper: Hva slags type person er du da, den aktive typen, kreative typen?
Pusemor Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Anbefaler deg å prøve å begynne med hest på en eller annen måte. Hesten har en helt spesiell invirkning på mennesket og gir mye av seg selv. Derfor er det en kjempefin hobby. Finnes jo sikkert en rideskole eller lign i nærheten av deg og hør der om kurs eller lign. Å ride er en ypperlig treningsform både fysisk og psykisk. Lykke til.
Gjest Pusebarberer Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Jeg er en jente i begynnelsen av 20 årene som kjeder meg mye på fritiden. Er rastløs og utolmodig, men vil gjerne få meg en hobby. Derfor lurer jeg på hvordan hobby andre på forumet har? Trenger litt tips & inspirasjon! Hva bedriver dere fritiden med? Røyke hasj virker avslappende har jeg hørt, men du mister korttidshukommelse av å storforbruke joints. Ellers er jo metylfenidat standard for adhd, er det ikke det da? Eller dextroamfetamin? Terrengsykkel har mye action, og der er sikkert ikke amfetamin en dårlig kombo. Innebandy er nok også gøy. Hest for 20 årige damer... ja ja, det har jeg ikke noe peiling på, da er det vel masse småjenter du må begynne å ta kurs med, og det tror jeg ikke er gøy. Dessuten er det sunnere å jogge og heller trene vekter for ryggen, de fleste hestejenter trener vel heller ryggen på hesten, så runde og gode som de er. Kjøp deg heller da en dildo som er king size, hvis du drømmer om dyr med stort utstyr, dessuten går det an å kjøpe pisk og støvler uten å ri. Squash, badminton, tennis osv er sikkert også gøy. Golf likeså, men det blir vel som med hest - pengesport.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå