Gå til innhold

runke bedre en sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

jeg syns å runke er mye bedre enn å ha sex. jeg har ikke noe problem med å komme under sex, men følelsen når jeg runke er mye mye mer intenst.

Hvorfor er det sånn ? alle snakker om at sex er så godt, og mye bedre.

hva er galt me meG?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

du er helt normal kjære deg! :) det er jo en gang sånn at det er du som vet hva og hvordan du vil ha det, sånn er det med meg også, og de aller fleste andre mennesker her på jorda.

poenget er: De fleste (min oppfattning) kommer sterkere og fortere ved å gjøre tingene selv, i forhold til om noen andre skulle gjort det for dem..

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
du er helt normal kjære deg! :) det er jo en gang sånn at det er du som vet hva og hvordan du vil ha det, sånn er det med meg også, og de aller fleste andre mennesker her på jorda.

poenget er: De fleste (min oppfattning) kommer sterkere og fortere ved å gjøre tingene selv, i forhold til om noen andre skulle gjort det for dem..

men føler jeg går glipp av noe. Alle sier det er så mye bedre me sex... vil og ha den følelsen=\

Gjest Sandbekken
Skrevet
men føler jeg går glipp av noe. Alle sier det er så mye bedre me sex... vil og ha den følelsen=\

tror denne følelsen er veldig psykisk jeg, det at man er med den personen man elsker tror jeg gjør veldig mye..

Skrevet

Jeg opplevde det samme noen år etter mitt første samelie. For meg endret det seg med tiden. Nå synes jeg det er langt bedre med sex en en runk.

Mitt tips er å gi deg selv tid og erfaring. (uten at jeg egnetlig aner hvor gammel du er, eller hvor mye erfaring du har)

Skrevet

Situsjonen din er ikke unormal, enten man er mann eller kvinne ^^,

Men hvis du er en ganske dedikert runker så kan man faktisk ha blitt for vant med følelsen man får ved å runke, noe som igjen påvirker følelsen til penis ved vanlig samleie. Skjeden og hånden gir helt forskjellige følelser og man kan faktisk bli for vant med hånden hvor man lettere kan justere fart og fasthet ++ Samleie kan i de værste tilfeller bli for "følelsesløst" til at man klarer å komme på den måten. Løsningen da vil være å kutte ned på runkingen ^^

Skrevet
Situsjonen din er ikke unormal, enten man er mann eller kvinne ^^,

Men hvis du er en ganske dedikert runker så kan man faktisk ha blitt for vant med følelsen man får ved å runke, noe som igjen påvirker følelsen til penis ved vanlig samleie. Skjeden og hånden gir helt forskjellige følelser og man kan faktisk bli for vant med hånden hvor man lettere kan justere fart og fasthet ++ Samleie kan i de værste tilfeller bli for "følelsesløst" til at man klarer å komme på den måten. Løsningen da vil være å kutte ned på runkingen ^^

Jeg foretrekker sex, rett og slett fordi jeg nyter å kose dama. Åkjæle med henne, å nyte den deilige myke huden, å kysse. Alt dette er bedre enn sex, til slutt blir vi så opphisset at jeg bare må inn og gjøre det enn mann må gjøre

Skrevet
tror denne følelsen er veldig psykisk jeg, det at man er med den personen man elsker tror jeg gjør veldig mye..

Kan ikke dy meg, men det du sier der er helt riktig. Det er ikke uten grunn at en av de kvinnlige orgasmer fremstilles ved hypnose, uten berøring av partneren din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...