Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 For noen uker siden var det en her inne som var så indignert over at kjæresten hans var så "lat i senga" - han måtte jobbe og slite og hun bare lå der. Selv må jeg si at jeg liker å være passiv. Ikke fordi jeg er lat og ikke vil jobbe, men jeg tenner ekstra på å "bli gjort ting med". Jeg trodde kanskje mange menn likte å være den som tar kontrollen i senga, og ble litt forundret over TS i nevnte tråd. Min mann synes det er opphissende at han bestemmer litt, og at jeg ligger med rompa i været og venter... Hva synes menn flest - tenker de at jenter som liker å ha den passive rollen i senga er "late", eller synes de det er sexy?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Hva synes menn flest - tenker de at jenter som liker å ha den passive rollen i senga er "late", eller synes de det er sexy? Det er helt ok, bedre enn å runke og så får man noe å se på. Litt som en varmblodig realdoll som kan stønne Stønner du automatisk eller må det faktisk gjøre godt?
Teriyaki Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Det er forskjell å la mannen ta kontrollen, og å være lat i sengen. Du kan være bra passiv i sengen uten at det blir så veldig negativt. Når jeg og kjæresten min ligger i misjonær, så stønner jeg som regel, jeg stryker og tar på han på en lidenskapelig måte og jeg følger takten med bekkenet. Likevell er det han som har kontroll. Tar han meg bakfra, beveger jeg likevell på meg, og stønner osv. Slik er det i de fleste stillinger, bortsett fra når jeg rir han. Ligger du derimot bare som en potetsekk, uten en lyd, en bevegelse eller tegn til at du nyter dette, eller gjerne vil bidra til å gjøre det godt for han, så blir det rett og slett kjedelig. Det er ikke snakk om å ri han, ronke han og gi han blowjob hver eneste gang du har sex, det er snakk om å være aktiv-passiv, hvis du forstår.
Hinata Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Det er forskjell å la mannen ta kontrollen, og å være lat i sengen. Du kan være bra passiv i sengen uten at det blir så veldig negativt. Når jeg og kjæresten min ligger i misjonær, så stønner jeg som regel, jeg stryker og tar på han på en lidenskapelig måte og jeg følger takten med bekkenet. Likevell er det han som har kontroll. Tar han meg bakfra, beveger jeg likevell på meg, og stønner osv. Slik er det i de fleste stillinger, bortsett fra når jeg rir han. Ligger du derimot bare som en potetsekk, uten en lyd, en bevegelse eller tegn til at du nyter dette, eller gjerne vil bidra til å gjøre det godt for han, så blir det rett og slett kjedelig. Det er ikke snakk om å ri han, ronke han og gi han blowjob hver eneste gang du har sex, det er snakk om å være aktiv-passiv, hvis du forstår. Enig i den, fint å gi feedback når man er den passive.. Noe en av mine partnere kunne ha lært seg, absolutt ikke moro å gjøre noe med han når han har steinansikt og ligger stille som en mus...
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Selv om hun er passiv så må hun være med!
Gjest Gjest_ana_* Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Enig med alle! Jeg digger også å "bli gjort ting med" og rir egentlig bare for hans skyld. Helst liker jeg å bli tatt! Men jeg beveger meg jo, kniper og stønner og klorer og presser meg mot ham osv. Ligger ikke der som en sekk poteter. Og før vi puler så liker jeg å suge ham en stund, er jo den aktive parten da! Men jeg føler meg litt lat av og til, særlig når vi har dagen derpå-sex. Begynner gjerne med at begge ligger, men til slutt så må han opp og jobbe for å komme (er litt vanskeligere for ham i bakfylla). Og da kan han bli utrolig sliten, og må av og til bare gi opp og legge seg ned igjen. Og da burde vel jeg hoppet på han, men i de fleste tilfeller orker jeg ikke. Hehe.. Jeg kan godt suge/runke ham, men jeg blir vanvittig sliten av å ri - særlig siden jeg kommer 5 ganger før han kommer - så jeg gidder bare gjøre det når jeg er i toppform. Uff, er jeg litt slem? Pleier ofte å vekke ham med en blowjob da, det burde telle for noe
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Madrasser har jeg ikke noe sansen for...
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 For noen uker siden var det en her inne som var så indignert over at kjæresten hans var så "lat i senga" - han måtte jobbe og slite og hun bare lå der. Selv må jeg si at jeg liker å være passiv. Ikke fordi jeg er lat og ikke vil jobbe, men jeg tenner ekstra på å "bli gjort ting med". Jeg trodde kanskje mange menn likte å være den som tar kontrollen i senga, og ble litt forundret over TS i nevnte tråd. Min mann synes det er opphissende at han bestemmer litt, og at jeg ligger med rompa i været og venter... Hva synes menn flest - tenker de at jenter som liker å ha den passive rollen i senga er "late", eller synes de det er sexy? Bra spørsmå, lurer på det samme selv. Jeg liker at mannen tar kontrollen...men menn i dag vet kanskje ikke helt hva det er?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #9 Skrevet 15. desember 2008 Bra spørsmå, lurer på det samme selv. Jeg liker at mannen tar kontrollen...men menn i dag vet kanskje ikke helt hva det er? Om du bare ligger der bryr jeg meg ikke særlig om hva du liker Likskjending er og blir turn-off altså... Har ikke noe med kontroll å gjøre, bare at man vil ha levende sex
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #10 Skrevet 16. desember 2008 Men er forskjell på å være passiv og livløs da, er litt viktig å skille de tror jeg.
Gjest jenten 30 Skrevet 16. desember 2008 #11 Skrevet 16. desember 2008 Jeg liker å være passiv i sengen. Men er jo ikke livløs av den grunn...
Frøkna20 Skrevet 16. desember 2008 #12 Skrevet 16. desember 2008 Enig i at det må være forskjell på livløs og passiv.Eller? Jeg pleier være ganske livlig av meg, jobber mye i takt og rir/jobber like mye som mannen. Har alltid tidligere fått skryt av dette. At jeg er langt fra noen madrass. men Han jeg holder på med nå, han er stor, nesten for stor og jeg får noe så sinnsykt vannvittige orgasmer med han. Har aldri opplevd maken, jeg er vant til å måtte jobbe endel selv for å komme men her er det snakk om 2 jokk og jeg er i himmelsk ekstrase. Dette gjør at jeg er ut av stand til å være med og jobbe, jeg får det rett og slett ikke til, suger han såklart innimellom og prøver det jeg klarer å dele på jobben, men han treffer noe så vannvittig. Og han synes det er kjempe morsomt at jeg ligger sjelvende og hikstende, men det gjør at jeg føler meg som verdens verste madrass, jeg klarer ikke fungere til noe, det er håpløst det. Luksusproblem?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #13 Skrevet 16. desember 2008 Det er altfor mange kvinner som ligger som madrasser og forlanger at mannen betjener dem. Det er merkelig nok ofte de samme som latterliggjør små pikker og må ha en sværing for at det skal føles bra. Det er også ofte de samme som mener mannen skal GI kvinnen orgasme, uten å ta ansvar selv. Ofte gir de uttrykk for å være aktive på forhånd, men når man setter igang, kunne man like gjerne tatt en oppblåsbar en....
Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 16. desember 2008 #14 Skrevet 16. desember 2008 Kan godt skjønne ønsket om å "bli gjort noe med". Det har noe med en rolle man har i leken, ikke med at man ikke selv vil eller gidder å gjøre noe. Den dominante parten kan jo f. eks binde den underdanige parten, og da er det et tydelig ønske fra hans/hennes side nettopp om å passifisere. Men den "passive" parten kan jo i en sånn setting også beordres til å gjøre ting med den dominante parten, så dette er jo ikke svart-hvitt.
Frøkna20 Skrevet 16. desember 2008 #15 Skrevet 16. desember 2008 Jeg vil bare slenge på at jeg i mitt tilfelle aldri har brydd meg og store/små/tykke/tynne peniser for meg er det viktigst at mannen er trygg på seg selv og vt hvordan han bruker ikke bare penis med tunge/lepper/hender osv osv. Min eks er en mann med særdeles liten tiss, han er vel av den typen enkelte ville "kastet" ut etter å ha sett størelsen. Dette var langt fra noe hinder for han, han er noe av det beste jeg har opplevd noensinne! Det var heftige saker, kunne mange finurlige triks og stillinger som gjerne endte med begge to var dyp våte i svette og meget meget fornøyde. og der han ikke traff "jupt" nok kompenserte han på andre måter. Handler ikke om cm men meter per sekund
Gjest TS Skrevet 17. desember 2008 #16 Skrevet 17. desember 2008 Jeg digger også å "bli gjort ting med" og rir egentlig bare for hans skyld. Helst liker jeg å bli tatt! Men jeg beveger meg jo, kniper og stønner og klorer og presser meg mot ham osv. Ligger ikke der som en sekk poteter. Og før vi puler så liker jeg å suge ham en stund, er jo den aktive parten da! Ja, sånn er det her også. Jeg er jo skikkelig MED - jeg gir meg helt hen og det er ikke noen tvil om hvor deilig jeg synes det er. Endel har skjønt det jeg prøver å si - det handler ikke om å være "lat" eller "madrass", som i negativt passiv. Det handler om å bevisst innta en passiv rolle og la partneren ta styringa fordi det er det som gjør en kåt. Min partner liker å ta styringa i senga, og han synes det er DEILIG at jeg inntar den passive rollen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå