Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #21 Skrevet 16. desember 2008 Har ikke de fleste partilederene barn? Jo, de fleste av de har faktisk ektefelle og barn. Jensen har sagt i media i at hun savner barn, (ogb kanskje hun har sagt mann også). En ting er hva folk sier, noe annet er hva de gjør.
Gjest Elfrida Skrevet 16. desember 2008 #22 Skrevet 16. desember 2008 Etter å ha hørt morgenkåseriet , vil jeg påstå at Carl-Erik Grimstad overreagerer når han krever en unnskyldning til Siv Jensen. Sånn jeg oppfatter utsagnet "pen og trolig lesbe", er det i samme retning som når man på en småfleipete måte sier at de kjekkeste mennene ofte er homofile.Og når kåsøren selv er lesbe så er det jo mer å regne som at hun håper at Siv er lesbe siden hun er pen og sånn. Jeg hørte kåseriet og oppfattet det ikke slik at kåsøren faktisk mente det som et faktum. Uansett har jo ikke Siv selv reagert (offentlig), hun er sikkert vant til at det blir spekulert i både det ene og det andre rundt hennes person.
Gjest fisk Skrevet 16. desember 2008 #23 Skrevet 16. desember 2008 Har ikke de fleste partilederene barn? Jo. Og koner!
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #24 Skrevet 17. desember 2008 Tror folk ville ha likt henne og FrP like godt som i dag om hun innrømte å være lesbisk. Ikke noe å skamme seg for, Siv!
Gjest Sympatisør Skrevet 17. desember 2008 #25 Skrevet 17. desember 2008 Stå på, Siv, vi liker deg selv om du har en annen legning enn folk flest!
Gjest Sisu Skrevet 17. desember 2008 #26 Skrevet 17. desember 2008 Offentligheten har ikke noe med hennes legning å gjøre. Hun må få leve som hun vil. Det er ingen skam i dag, der homofile par faktisk gifter seg og får barn! :klappe:
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #27 Skrevet 17. desember 2008 Enig, stå på Siv Jensen! Husk at det ikke er noe å skamme seg over dette her! Helt kurant å stå fram! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #29 Skrevet 17. desember 2008 Det er da heller ingen skam å være bifil i disse dager! Stå på Siv! Og ringer du opp menn og kvinner etter å ha festet med dem eller hatt de med hjem på nachspiel er det intet gale i å ringe dem opp etterpå! Bare koselig det!
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #30 Skrevet 19. desember 2008 Mange politikere som er homofile/lesbiske! Avisene skriver ikke om det da det kan skade konene/ektemennene til de det gjelder.
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 19. desember 2008 #31 Skrevet 19. desember 2008 Grunnen til at det er ufint er at det er kjønnssjikane, ikke fordi det er noe mindreverdig i å være homofil, langt derifra, men for fordi utsagnet spiller på at hun er en kvinne som har valgt å innta ett av landets desidert tøffeste verv uten å være trygt forankret i et heterofilt og barnerikt parforhold. En mann som hadde gjort det samme ville aldri blitt omtalt som "trolig homofil". Siv Jensen selv har - klokt nok - ikke uttalt seg om dette. En flott kvinne! Nei, jeg mener Kvinne! Nå deler ikke jeg Siv Jensens politiske syn overhodet, men jeg er enig med deg at det er lett å ty til slike rykter når det er kvinner det er snakk om. Helt unødvendig og skikkelig Jantelov. Jeg synes det er flott at hun har fått den rollen som hun har i et konservativt parti, og synes det er direkte dårlig gjort å tillegge henne "mandighet" av de grunn. Og jeg er helt enig i at det er klokt av Siv å la slike kommentarer falle død til jorden uten å verdige dem et svar. Hva så om hun er lesbisk? Hva hvis ikke? Hun er den hun er og det skal andre ikke blande seg med. At hun har valgt utradisjonelt både karriere og livsstil (ved å ikke gå i "2 unger og Volvo mønsteret") burde prises istedetfor at man spekulerer i mulige bakenforliggende grunner. Heia Siv!
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #32 Skrevet 31. desember 2008 I såfall ville mange næringslivstopper ha mistet ansikt! Når du påstår dette, så sier dette kun noe om dine egne holdninger. Det er vel ganske lenge siden dette var en alminnelig holdning og oppfatning. Det er faktisk helt normalt å være homofil/lesbisk, og like dramatisk som å ha blå eller brune øyne. Kjenner du ingen selv?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå