Gå til innhold

Fokus Nettbank!


*M*

Anbefalte innlegg

Hei.. Har endelig skaffet meg nettbank, ettersom det i lengden ble mer praktisk. Nå har jeg fått denne lille kalkulatordingsen som skal gi meg koden. Men hver eneste kode jeg prøver, bli feil. Jeg kommer helller ikke inn på nettbank sidene til banken slik at jeg kan logge meg inn. ARGH!! Jeg kjenner at frustrasjonen mot det nyteknologiske begynner å bygge seg opp inni meg!!

Hjelp, noen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På min nettbank oppgir jeg på første side: personnummer og passord (ikke koden!), og på andre side, nettopp koden.

Jeg trodde først at de mente koden, når de skrev passord.

Mulig det er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt vanskelig når jeg ikke kommer inn på nettsiden engang! Jeg blir så sint ......

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du har valgt din egen firesifrede kode til å taste inn på ActiveCard?

Når du trykker denne koden kommer det opp en lang tallrekke som du skal skrive inn på passord.

Bruker du riktig brukernavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Etter at Fokus la om datasystem og fikk ny nettbank er det enkelte innstillinger du trenger på pc'n din...

Enkleste er å sende mail til [email protected], spør om det du lurer på og du får tilsendt det du trenger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg bruker Fokus Nettbank, men akkuratt idag var det helt umulig å komme inn der. Så prøv igjen,kanskje det funker neste gang. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...