Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med å pynte vinduene til jul, ettersom vi nå har et hus med massssse vinduer (og før hadde en leilighet med bare noen).

Hadde store planer om pepperkakehjerter, men de brakk... :sjenert: Ser at mange har lys og stjerner osv, men det har jeg ikke sjanse til å ha i hvert vindu.

Hva har du i vinduet ditt?

(tror forresten jeg skal gå på julepyntsalg i januar... :gjeiper: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Det eneste som henger i vinduene våre er et hjerte fra Karen Blixens juleserie fra Rosendahl.

Skrevet

Jeg synes selv jeg har koselige julevinduer :)

Har røde julegardiner, ei adventsstjerne i hvert av de to store vinduene mine, adventsstake i det lille (har tre vinduer i stua...). På stokken mellom de to store vinduene henger det 4 røde hjerter, og i det lille henger det 3 snøfnugg :) Kjempekoselig. :)

Skrevet

Enten stjerne eller hjerte i vinduet.. I år valgte jeg hjerte.. Fra Jette Fröhlich sin julesamling..

Skrevet

I ett vindu har jeg den tradisjonelle julestjerna, m i en mer trendy variant.

Jeg har noen glassfigurer som har fulgt meg i mange år. De henger ned fra gardinstanga. Bruker rødt silkebånd.

Skrevet

Heia,2 julestjerner fra Nordal med levende lys og ett hjerte fra Fryd med levende lys.Kommer ingen plastikk 7 arma i mitt hus ;-))

Skrevet

Har en vanlig adventsstjerne på kjøkkenet, og to røde lyslykter i hvert sitt vindu på stua. Bra nok :)

Skrevet

Julestjerne og noen hjerter :)

Skrevet

synes det er koselig med julekuler hengt opp i fint bånd i vinduet, litt ulike, store. det pynter fint opp! :-)

Skrevet

synes det er koselig når det ikke er noe i hvert vindu jeg... da ser man jo det som faktisk er, og det jeg henger opp er stjerner.

Skrevet

Trollhassel med kuler og stjerner i lilla og gull som jeg henger i forskjellige lengder. Men jeg har bare ett stort vindu...

Skrevet

I stuevinduene mine hvor jeg ikke har adventstjerna, har jeg 2 mellomstore sjterner i pil (gullfarget) som henger i hvite silkebånd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...