Gjest Gjest85 Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Fra august og til september så hadde jeg en pause fra mine p-piller. I oktober fikk jeg min første mens etter pausen jeg hadde. Den var veldig rar, blodet var mørkt og bindet var svart/brunt. I tillegg til dette så hadde jeg veldig kraftig utflod som varte noen dager. Måneden etter, november var mensen tilbake, blødde mer normalt dette gangen, alt var ikke så svart å brunt. Men jeg hadde fortsatt denne kraftige utfloden. Fikk for noen dager siden mensen. Kom fredag, blødde knapt noenting, blødde noe lørdag. Igår blødde jeg heller ikke så mye, og hadde heller ingen utflod. Har vært litt kraftig utflod på lørdag og søndag kanskje, men det er det. Blodet er igjen noe mørk, altså svart/brunt som man kan se. Er dette virkelig bivirkninger etter pausen jeg hadde? Når kan jeg eventuelt vente at det blir mer normalt, og ikke blir så veldig plaget med utflod? Det er faktisk så ille at jeg kan stå en liten stund og kun tørke slim. I tillegg når jeg går, så kan jeg kjenne at det blir vått nedentil, nesten tro man har gjort i buksa, og det er ikke noe hyggelig tanke.
Avalon Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Heisann, det at mensblodet er mørkt/brunt er normalt, spesiellt i begynnelsen og på slutten av mensen. Utflod er jo veldig individuellt...kan være fordi du har hatt pause og da har alle hormonene kommet igang igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå