*netta* Skrevet 29. april 2009 #161 Del Skrevet 29. april 2009 Ikke bekymre deg det var nok fordi det ikke var morgen urin Bare vent til i morgen du så skal du få se POSIITIIIIV Heier for at det er baby på gang her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 30. april 2009 Forfatter #162 Del Skrevet 30. april 2009 Den blei som dere sa, testen var positiv i dag tidlig! :hoppe: Så nå trur jeg faktisk at vi har klart det, :rødme: Da er det bare å krysse fingrene for at nurket holder seg fast der inne. Hiver ut litt babystøv! :duskedame: :duskedame: Ha en herlig torsdag, det er jo helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemora Skrevet 30. april 2009 #163 Del Skrevet 30. april 2009 Gratulerer Baillie med en liten spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleRamona Skrevet 30. april 2009 #164 Del Skrevet 30. april 2009 Gratulerer!! Det var utrolig spennende å lese dagboka di på slutten, og jeg ble såå glad da jeg så du var gravid!! Jeg vil også!!! Lykke til videre i svangerskapet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2009 #165 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg blir så glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 30. april 2009 #166 Del Skrevet 30. april 2009 Gratulerer så masse!!!!! Fantastisk morro da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 30. april 2009 #167 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Gratulerer! Så hyggelig! Endret 30. april 2009 av Kirin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 30. april 2009 Forfatter #168 Del Skrevet 30. april 2009 Tusen takk for alle gratulasjonene fra dere alle! ! Drysser over litt babystøv :duskedame: til dere som trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. april 2009 #169 Del Skrevet 30. april 2009 Var inne hos Cuba og så at det var flere som har blitt gravide, så da måtte jeg jo selvfølgelig innom og hilse på. GRATULERER SÅ MASSE!! Er så hyggelig når folk her inne blir gravide. Jeg blir like rørt hver gang... :rødme: Lykke til i tiden framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. april 2009 #170 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg er borte i én dag, å så går du hen og blir gravid? Blir helt rørt her jeg sitter! Uansett: :rødme: Du er gravid!!!!!!!! Gratulerer så mye! :pasha: Ruller meg litt og sparer støv til EL i helga! Årh, nå ble jeg så glad på dine vegne! :rødme: Ha en fin, og gravid helg! Mange og gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. april 2009 #171 Del Skrevet 30. april 2009 gratulerer så mye med postitiv graviditestest!! Hvordan kjennes det? En ting jeg lurer på.. kommer du til å dra til lege for å bekrefte graviditet, eller kan man stole helt på testene? Uansett... det ser jo veldig bra ut for din del da.. så heldig du er, nå er veeeeldig mye nærmere bebis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 30. april 2009 Forfatter #172 Del Skrevet 30. april 2009 Så koselig med så masse besøk! Dere er så søte og herlige! :rødme: Happy Feet: Takk så masse! Belle: Ja, du må ikke finne på å være borte en dag, vettu. Det er da ting skjer. Men er lov når en ikke er helt frisk da Aurelia: Det er en veldig rar følelse. Jeg bare stod å kikket på testen i flere minutter før det gikk opp for meg at den faktisk var positiv. Var så forberedt på at den skulle være negativ, var så vant til det. Har ikke tenkt så mye på å gå til legen ennå, tenkte å vente litt. Men har egentlig ikke noe peiling på når en skal gå til legen :klø: Har bare fått et inntrykk av at legene ofte ikke ønsker så tidlig visit.. Og når jeg har fått to positive tester, så går jeg for å stole på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 30. april 2009 Forfatter #173 Del Skrevet 30. april 2009 Det har fortsatt ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid. Bare det å skrive det føles veldig rart. Men det føles veldig godt og :rødme: Enda bedre er det når min kjære ble så glad da han fikk nyheten. Han heiv seg over meg av glede og plutselig kom han på at han måtte jo være forsiktig med magen min. Herlige mannen min :rødme: Men noen symptomer føler jeg at jeg ikke har. Følelsen av at jeg får mensen hvert øyeblikk har endelig gått over. Holdt på å bli gal til slutt!! Løp på do hele tiden og var sikker på at nå hadde TR kommet. Men heldigvis så kom hu aldri. Takket være all truslene deres Eneste symptomer jeg kan finne er vel at brystene min er veldig ømme, kjenner dem på en måte så veldig godt. Merkelig følelse Men det dukker nok opp noen graviditetstegn etterhvert,tenker jeg. Eneste kjedelige nå er at jeg så lyst til å si det til alle! Men vi har bestemt oss for å vente til 12. uke, men akkurat nå så har jeg ikke helt trua på at vi klarer det. Ha en fin torsdag kveld og helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 30. april 2009 #174 Del Skrevet 30. april 2009 Holder med dere at dere ikke må si det til noen før 12 uke det har vi å bestemt oss for men kan nok bli vanskelig ja Ruller meg i babystøvet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 1. mai 2009 #175 Del Skrevet 1. mai 2009 Gratulerer kjempemasse, Baillie!!! Blir helt rørt her jeg sitter jeg og! Må være merkelig å endelig være der Misunner deg litt jeg nå... Masse lykke til i svangerskapet! Gratulerer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleRamona Skrevet 1. mai 2009 #176 Del Skrevet 1. mai 2009 Gratulerer!! Du er heldig du!!! Den er så morsom den signaturen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. mai 2009 #177 Del Skrevet 2. mai 2009 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #178 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Det er så koselig med så mye besøk, dere er jo så søte! Har lyst til å på dere alle! Ellers så er formen bra. Eneste jeg merker er at jeg må ha mat når jeg kjenner at jeg er litt sulten. Så har funnet ut at jeg må ha noe liggende i nærheten for å hindre at jeg blir uvel. Hmm, jeg prøver meg på en ticker, selv om det er ganske tidlig.. God lørdagskveld Endret 2. mai 2009 av Baillie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 2. mai 2009 #179 Del Skrevet 2. mai 2009 inne å ruller meg i babystøvet KOS DERE MASSE DENNE NYDELIGE TIDEN Liker tickeren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 2. mai 2009 #180 Del Skrevet 2. mai 2009 :strix: Gratulerer så mye :strix: Dette var koselige nyheter. Syns det er så mange som har blitt gravide her inne for tiden, og det er så kjekt. Håper dette smitter over hele prøver forumet, og en etter en følger etter Jeg har ikke gått til lege for å få det bekrefta. Har bestilt time hos jordmor når jeg er kommet til uke 11. Syns det er helt greit. Masse lykket til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå