*netta* Skrevet 27. april 2009 #141 Del Skrevet 27. april 2009 Når har dere fri denne uka? Får ikke med meg noen ting nå som jeg ikke jobber, men sikkert ikke så mye fri disse dager på restaurant uasnett!! det er jo da alle andre har fri at vi jobber Krysser fingra for at tr holder seg unna og heier litt ekstra nå så nærme ikm Myggen ja men det er jo et insekt og ikke et dyr, spørsmålet var jo hvilket dyr som hadde drept flest mennesker eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 27. april 2009 Forfatter #142 Del Skrevet 27. april 2009 Det er 1.mai på fredag, så da blir det langhelg! Kjenner til det å ikke få med seg sånt når en ikke jobber, jeg detter helt ut av datoer og dager bare når jeg har ferie. Får ikke med meg noen ting da Håper du krysser fingrene ekstra hardt, for har en dårlig følelse nå Har skikkelig murringer om at er på vei. Og vi som var så flinke denne perioden. Vi har til og med gått og skrytet til hverandre! Venter ikke mensen før i morra, men synes den like greit kan komme nå hvis den allikevel skal komme. Uff, kommer til å løpe på do i hele kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 27. april 2009 #143 Del Skrevet 27. april 2009 Den SKAL ikke komme :kjefe: du får stå klar med balltre hvis ho kommer og gi en god omgang juling fra meg å !!!! Jeg skal ikke ha henne på besøk på ni mnd nå og det er jeg fast bestemt på Håper du får 2 blå Ikke tenk på følelsen bare løp på do å følg med du!!! hun kan bare holde seg unna :fy fy: hååååper og krysser og hååper litt til :rødme: for spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 28. april 2009 Forfatter #144 Del Skrevet 28. april 2009 Tusen takk for oppkvikkende ord, netta! Godt å vite at det ikke bare er meg som ikke vil at hu skal komme. Og hu har fortsatt ikke vist seg! Men det føles så om at hu kommer hvert øyeblikk. Kjenner på meg allerede at det kommer til å bli et skikkelig nedtur når/hvis hu dukker opp. Hmm, går det an å jage hu inn igjen? :klø: God tirsdag! Har en følelse at dette kommer til å bli en laaang dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. april 2009 #145 Del Skrevet 28. april 2009 Gi mensen en skikkelig omgang juling fra meg også, her er hun ikke velkommen! Oppdater oss i løpet av dagen, uansett! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 28. april 2009 Forfatter #146 Del Skrevet 28. april 2009 Takk, Belle Hmm, virker som det hjelper at dere skremmer med juling! For hu har fortsatt ikke dukket opp! Var på do i sted, og da var bombesikker på at da var'a kommet. Kom et lite gledesskrik da det viste seg at det var falsk alarm. Men men...fortsatt lenge igjen av dagen, så hu dukker nok opp den tøyta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 28. april 2009 #147 Del Skrevet 28. april 2009 Heier for baby og ingen tr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 28. april 2009 #148 Del Skrevet 28. april 2009 Satser på at litt jaging fra meg også gjør susen :slår: Sånn! Da bør holde seg unna Håper dagen ikke ble så lang likevel God tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 28. april 2009 Forfatter #149 Del Skrevet 28. april 2009 Så søt du er, Sarasahara! All denne jagingen fra dere må da gjøre susen! :klø: Hu har ihvertfall fortsatt holdt seg unna! Men det føles så virkelig ut som at mensen er på vei, klarer jo nesten ikke å konse på jobben her. Heldigvis så er det rolig i dag, så det går ikke utover noe annet. Hvis fortsatt ikke har kommet når jeg kommer hjem, så trur jeg jammen meg at jeg skal ta en test, bare for å få det overstått. Men er det slik at en bør ta den om morran, eller vil den være positiv uansett hvis det skulle være noe? :klø: For nå jeg tror ikke at jeg klarer å vente helt til i morra slik jeg hadde bestemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. april 2009 #150 Del Skrevet 28. april 2009 Så bra at har holdt seg borte hele dagen! De sier jo at det er størst sjanse for å få positiv på morgenen da, så det kan jo hende du får en falsk negativ test dersom du tar den etter jobb i dag. Men dersom du har mange tester hadde jeg bare kjørt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 28. april 2009 Forfatter #151 Del Skrevet 28. april 2009 Æsj, jeg har bare en igjen. Så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 28. april 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 28. april 2009 Fortsatt ikke noen antydninger til ! Trur jeg skal legge meg tidlig i dag, slik at jeg får tatt en test snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 28. april 2009 #153 Del Skrevet 28. april 2009 E så spent nå Tenk hvis du er heier for det jeg KRYSSER FINRENE Å TÆRENE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 29. april 2009 Forfatter #154 Del Skrevet 29. april 2009 Je... jeg.. jeg.....jeg....jeg vet ikke helt hva jeg skal si,jeg :klø: Testen var positiv!!!! :strix: :bolledeig: Trur ikke helt på det ennå, så må på apoteket og kjøpe en test til. Må ha det inn med teskje. Men det jeg ihvertfall vet, så er dette takket være all hei-ing på spire og trusler om å ta fra dere!! Dere er en herlig gjeng! Det er slik at når den er positiv, så er den positiv? Eller kan den endre seg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 29. april 2009 #155 Del Skrevet 29. april 2009 for positiv test!!! håper håper håper håper den stemmer også (som jeg tror den gjør ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. april 2009 #156 Del Skrevet 29. april 2009 Seriøøøøøst?? Jeg sitter her med skikkelig gåsehud :bolledeig: Åååååå nå håper jeg virkelig at det går deres vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 29. april 2009 #157 Del Skrevet 29. april 2009 POSITIV ER POSITIV, hurra hurra hurra Heiing lønner seg altså :rødme: å sååååå gøøøøøy Blir helt rørt her Følger spent med fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. april 2009 #158 Del Skrevet 29. april 2009 ååhhh wow... :duskedame: :duskedame: så gøy Har du tatt test nr 2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 29. april 2009 Forfatter #159 Del Skrevet 29. april 2009 Så koselig med så masse hyggelig respons! Tok nettopp test nr 2, fra apotektet. (Den i dag tidlig var fra billigetester.no.) Og denne jeg tok nå var negativ...:klø: Var det bare jeg som drømte i dag tidlig, eller er det om morra'n man bør ta den. :klø: Har fortsatt ikke fått mensen da, så har fortsatt et håp. Og søte mannen min har gitt meg streng beskjed om å tisse på pinnen i minst 12 sek i morra :rødme: Isj, var sikkelig nedtur med en negativ test nå, kjenner jeg Jaja, god kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 29. april 2009 #160 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har troa på at positiv er positiv, og at det er om morgenen det må testes. Følger med spent her i morgen hvertfall!!! *Håper håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå