Gå til innhold

Baillie's lille prøving eller er det endelig over?!?

Baillie

Anbefalte innlegg

:fnise: Sånt liker man.

Det er visst f.o.m. 150 kr det er fraktfritt, enda bedre :biggrin:

Da har jeg fått bestilt og,så en :blomst: til deg som takk for tipset!

Nå fikk du meg i fra deppe-humør til godt humør. For nå gleder jeg meg til jeg får pakka og kan begynne å teste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid gøy å hjelpe vet du. Og at du er i bedre humør! :hoppe:

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det mandag igjen, og TR er snart ute av verden for denne gang. Og håper det blir leeenge til neste gang :fnise:

Bestilte EL-tester før helga, så håper de ligger i postkasse når jeg kommer hjem. Blir litt spennende å teste litt, og nå har vi ingen planer fremover, slik at vi kan :sengekos: når testen er positiv. :fnise:

I helga fikk jeg endelig sett Transformer! Og det var noe helt annen et Eagle Eye ;) For denne likte jeg veldig godt. :popcorn:

Stor koste meg med sjokolade og potetløv, jeg kunne rett og slett ikke ha hatt det bedre!

God mandag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også venter på testene mine. Sist gang jeg bestilte tok det 3 dager, så håper det ikke tar lang tid denne gangen heller. :hoppe:

Det var godt du likte Transformers. Den er bare så utrolig kul! Så den selv med en venninne i helgen og måtte le litt da jeg fortalte henne om hva den handler om: ''det er roboter som kommer fra verdensrommet. Og ja, forresten, de forvandler seg til biler.'' :ler: Venninna mi var litt sånn: :overrasket: , men hun syntes den var bra da.

Må også :hoppe: litt for snarlig positiv EL-test.

Ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også venter på testene mine. Sist gang jeg bestilte tok det 3 dager, så håper det ikke tar lang tid denne gangen heller. :hoppe:

Det var godt du likte Transformers. Den er bare så utrolig kul! Så den selv med en venninne i helgen og måtte le litt da jeg fortalte henne om hva den handler om: ''det er roboter som kommer fra verdensrommet. Og ja, forresten, de forvandler seg til biler.'' :ler: Venninna mi var litt sånn: :overrasket: , men hun syntes den var bra da.

Må også :hoppe: litt for snarlig positiv EL-test.

Ha en fin mandag! :klem:

Hihi, hadde aldri trudd at jeg skulle synes at roboter er søte. Men de var jo så herlige da skulle gjemme seg for foreldrene :fnise:

Ikke lett å være så store,nei... :rødme:

:hoppe: :hoppe: for at vi har en liten pakke i posten i dag, og positive EL-tester :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er kjempesøte. Gleder meg ihjel til 2eren kommer! :hoppe: Jeg har jo alltid sagt at jeg skulle være den første i køen på kino den dagen, men du tror vel ikke at den har premiere dagen før vi gifter oss gitt. :klaske:

Jeg snakket med min kjære, og min er kommet! :hoppe:

:heiajente: på positiv EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, så bra timing ! :fnise:

Kan jo være en grei avkobling før den store dagen,....men er vel kanskje tusen ting en stresser med den kvelden :)

Håper jeg og har fått pakke! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en grei avkobling kan det være men jeg tviler sterkt på at vi får tid til det. Er jo tusen ting som skal på plass dagen før.

Du har helt sikkert fått pakke du også! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag fikk jeg også pakken!

Ble litt skeptisk da jeg så på bruksanvisningen var for strimmel og ikke stav, men heldigvis lå det bare med feil bruksanvisning :)

Måtte jo teste ut en nå som jeg hadde fått dem, og kom ikke som noen overraskelse at den var negativ. Var jo ikke helt ferdig med mensen :fnise:

Men nå vet jeg ihvertfall at jeg fikk det til, så nå håper jeg at det skjer noe i helga :tommel:

Er ihvertfall klar til å begynne å teste som en gud! :fnise:

I dag skal jeg og ei venninne kose oss på cafe etter jobb. Det skal bli så koselig for det er lenge siden sist. Og frykter at det blir noen altfor mye kaker på oss. Vi er noen kakemomser begge to :lillesky:

God torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med tester! :hoppe:

Et lite tips: IKKE spar på testene. Det er bedre å bruke litt for mange enn litt for få. :fnise: Håper du finner EL og at det blir mye :humpe: på deg og din kjære i nærmeste framtid. :Nikke:

Ha en fortsatt fin mandag Baillie! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ikke spart på noen tester! Tester i ett kjør her, men nå synes jeg at det snart skal skje noe :fnise:

Er veldig klar for EL, merker jeg!

God tirsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på EL! :rope::hoppe::duskedame:

Jeg er bare innom å snoker jeg :vinke:

Jeg heier på EL jeg også! :duskedame:

Tusen takk for at dere heier!

Egentlig så har jeg ikke tid å være på jobb, for i dag var det jo den streken! Burde være hjemme og :sengekos: ! :fnise:

Var egentlig litt rart dette. For da jeg våknet i dag, hadde jeg så vondt i eggstokkene og tenkte at nå er det enten TR som kommer :kjefte: eller så er det EL. Tenke seg til så var det EL :duskedame:

Men det som var litt rart, er at jeg egentlig ikke kan huske at jeg har hatt sånn type vondt når jeg har EL, så kanskje litt tilfeldig at jeg hadde vondt i dag :klø: , eller så har jeg ikke at EL før :fnise:

Og så måtte jeg jo vekke min kjære og fortelle dette før jeg dro på jobb i dag, og da var han så søt da han svarte at han klarer ikke å våkne nå :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for EL! Litt misunnelig på deg som får mye :humpe: fremover. Min kjære er borte han. :sukk: Men her skal jeg ikke ta fra deg gleden din, så hump i vei så mye dere kan! :fnise:

Bare en liten oppklaring her, misforstod så sinnsykt mange ganger jeg også: når testen er positiv får du EL om et par dager. Altså, dersom du har positiv test i 2 dager i strekk og negativ den tredje dagen er det denne tredje dagen du har EL. Men du skal jo ha sex et par dager før EL, på selve dagen og et par dager etter så det betyr egentlig ikke så veldig mye. :sjenert:

Så søt han er. Men du må fortelle ham at det er på morgenen vi har best sjanse til å bli gravide. Det er vel litt lettere sagt enn gjort egentlig, min kjære er heller ikke noen morgenfugl. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for opplysningen! Var litt stressa for at vi kun hadde i dag (for i går sovna vi på sofa'n :fnise: ), men da har vi ihvertfall i morgen og til :sengekos:

Har nevnt det for han at det er størst sjanse om morgene, men han er ikke helt enig i det... ihvertfall ikke kl 7 om morran :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. er det slik at EL-testen skal være positiv i to dager?

For her var den bare positiv en dag (onsdag), og i går var det mye svakere og i dag så og si borte... :klø:

Har jeg da hatt EL, selv med kun en dag hvor den var positiv? :klø:

Men har uansett passet på og :sengekos: de siste dagene :fnise:

---

Nå er det endelig snart helg, og da skal jeg endelig få se min lille nevø igjen. Det skal bli så koselig :rødme:

Den herlige lille tassen :)

God helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste gangen jeg har fått positiv test, var den bare positiv i en dag. Tror det er forskjellig fra person til person og hvor mye av det bestemte hormonet du har i kroppen. Det er litt kjipt å bare få én dags varsel, men så lenge dere har :humpe: mye de siste dagene skal kvoten være dekket. :fnise:

:rødme: Så herlig å møte lille nevø da!

Ha en strålende helg Baillie! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag med positiv er ikke uvanlig, noen har bare noen timer faktisk. :)

Drysser litt støv jeg, du er jo rimelig bestøvningsklar. :strix:

Kos deg med lille nevø og ha en strålende helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at en dag med positiv test holder :) Da får jeg håpe vi har gjort en god jobb med :sengekos::fnise:

Tusen takk for babystøv, det trengs! :)

--

Vært en veldig koselig helg. Har koset meg veldig med nevøen min. Han blir jo herligere og herligere for hver gang jeg ser han :rødme:

Jeg drømte meg litt bort da jeg holdt han og latet som det var vår unge :fnise:

Noen symptomer denne gangen har det vært dårlig med, bare litt ømme bryster men det pleier dem alltid å være en ukes tid før mensen. Så kan vel ikke kalle det symptomer :fnise:

Ha en god mandag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...