^^Belle^^ Skrevet 12. mai 2009 #201 Del Skrevet 12. mai 2009 Så herlig med ferie! Hvor skal dere? Skulle likt å sett ansiktet på kollegaen din dersom du hadde sagt det. Og er forresten enig med netta, is er ikke snop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 12. mai 2009 #202 Del Skrevet 12. mai 2009 nei, is er ikke godteri, det er en nødvendighet på sommeren også har jeg og min kjære en god regel: bare godteri i helgene og ved spesielle anledninger. Er ikke så vanskelig å lage en spesiell anledning Håper dere får en kjempefin ferie (men stikker sikkert innom igjen før den tid ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 12. mai 2009 #203 Del Skrevet 12. mai 2009 Is er et MUST på sommeren håper du har hatt en nydelig tirsdag Du er gravid det betyr at du kan spise så MASSE snop du vil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mai 2009 #204 Del Skrevet 14. mai 2009 Men puppene mine derimot. De kjenner jeg. De er så ømme og vokser. Det er ganske så fasinerende! Plutselig så begynner de å vokse som bare det. På jobben i dag, var det en som spurte meg om jeg hadde klippet håret mitt, for det var noe anderledes med meg. Da tenkte jeg i mitt stille sinn at det kanskje er fordi at puppene har blitt litt større. Men følte ikke helt for å si det... Skulle likt å sett den som fikk et slikt svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #205 Del Skrevet 14. mai 2009 Hihi Hadde vært morsomt å sagt det da! "Nei, jeg har ikke klippa meg, men det er kanskje det atte puppene mine har vokst litt du tenker på?" *skyter fram puppene* Da hadde nok kollega fått Hihi Det var akkurat det jeg tenkte jeg skulle si, og han hadde sikkert ikke kobla det med graviditet heller om jeg hadde sagt det. Godt å høre at dere er enig med meg i at is ikke er godis, det er som musikk i mine ører Og nå fant jeg den gode, gamle drilloisen i butikken, og den var like god som jeg husket den som. Ahhh... den er gooood Puppene fortsetter å være ømme, og virker ikke som de har tenkt å bli mindre ømme med det første heller. Nå kan jeg nesten ikke sove på magen, og jeg som er så glad i det! Og nå har kvalmen kommet også Heldigvis ikke så ille at jeg må kaste opp, men er veldig uvel nesten hele dagen. Har vel blitt verre for hver dag nå. Siden jeg har blitt verre for hver dag har vi droppet å dra til syden neste uke. Hadde heller ikke fått bestilt noe ennå. Vi er ikke akkurat så kjappe på sånt. Så da blir det heller litt småturer og fikse litt på huset og hage. Det har blitt meldt ganske greit vær til uka, så det blir nok bra for det, tenker jeg Nå er det straks criminal minds, så god kveld jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 14. mai 2009 #206 Del Skrevet 14. mai 2009 Kvalmen er jo et positivt tegn da er det iallfall noe som skjer der nede Deilig med drillo isen da jeg hadde helt glemt den jeg. Lurer på hvordan den smaker nå igjen :klø: Må nesten kjøpe å se Hvor kjøpte du den? Ellers håper jeg torsdagen din har vært like nydelig som deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #207 Del Skrevet 20. mai 2009 Drilloisen kjøpte jeg på rema..trur den heter "comeback" nå. Hmm...trur nesten jeg må ta meg tur dit i dag og kjøpe en, selv om det regner. For som dere har sagt tidligere så er jo ikke is godis Ble ingen tur på oss denne uka, egentlig like greit for formen har vært helt ræva! Har heldigvis ikke kastet opp, men det føles som det er rett unna hele tiden. Har heller ikke funnet noe som lindrer kvalmen litt, og jeg trur jeg har prøvd det meste nå Nå er jeg på mandler, leste et sted at 2-3 stk skulle hjelpe, så da får vi se. Krysser fingrene for at det skal hjelpe litt. Men må skryte litt av min kjære, han er jo så søt og passer så godt på meg. :rødme: Stryker på meg når det er på det verste og sier til og med at det ikke gjør noe at vi er hjemme i ferieuka vår, så lenge det gir oss en liten baby :rødme: Nei, nå må jeg ha litt mandler God onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. mai 2009 #208 Del Skrevet 20. mai 2009 Så søt din kjære er! :rødme: Håper at mandlene hjelper, for jeg kan tenke meg at det å gå rundt og være kvalm hele tiden ikke er noe særlig. Jeg har tross alt vært fyllesyk selv om jeg aldri har vært gravid... Har du prøvd slike sjøsykearmbånd? Slike du får kjøpt på apoteket? Jeg har hørt at de skal funke veldig bra på noen. Håper dere får en strålende ferie, tross kvalmen! En - skinns fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 21. mai 2009 #209 Del Skrevet 21. mai 2009 De armbåndene funker på veninna mi som er gravid Så de er verdt å prøve mener jeg Ellers er jeg inne og ser til at allt er tipp topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 21. mai 2009 #210 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei hei Håper du får en fin ferie uke til tross for kvalmen. Du får prøve å fokusere på at det ikke er lenge til det går over. Blir jo spennende å se om noen av oss her inne får årets nyttårsbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. mai 2009 #211 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er vel ikke lenge til du skal til legen nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #212 Del Skrevet 26. mai 2009 Ser ut til at jeg må prøve disse sjøsykarmbåndene, hadde vært deilig å ikke være kvalm hele tiden. Har funnet ut at det ikke må være lenge mellom hvert måltid, ellers så blir jeg skikkelig dårlig og oppfører meg som et monster! Synes så synd på sambo som må gjennomgå litt. Men han ber jo litt om det når han sier han blir glad når jeg er kvalm, for da er alt bra I dag har jeg vært hos legen. Der gikk det egentlig bra. Var bare inne til samtale, siden det fortsatt er litt tidlig for første kontroll. Så har fått booka time til første kontroll, om en mnd. Nevnte til legen at jeg hadde hatt veldig kraftige magesmerter i uke 5 og hatt litt brunlig utflod i en uke etter. Har egentlig tenkt at det ikke var noe, siden det ikke kom noe rødt blod. Men legen vil ha meg til tidlig ultralyd sånn for sikkerhets skyld, så skal på det neste uke. Jeg blei jo litt bekymret da hu sa det, men forsikret meg om at det helt sikkert var i orden. Så grugleder meg litt Ellers så er puppene fortsatt veldig ømme, blir snart gal! God tirsdagskveld,jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 26. mai 2009 #213 Del Skrevet 26. mai 2009 Ser ut til at jeg må prøve disse sjøsykarmbåndene, hadde vært deilig å ikke være kvalm hele tiden. Har funnet ut at det ikke må være lenge mellom hvert måltid, ellers så blir jeg skikkelig dårlig og oppfører meg som et monster! Synes så synd på sambo som må gjennomgå litt. Men han ber jo litt om det når han sier han blir glad når jeg er kvalm, for da er alt bra Hah, da kan han bare skylde seg sjøl hvis han sier sånt Veit hvordan jeg er hvis jeg er i dårlig humør, og sånne kommentarer får hvertfall meg til å se rødt. Så han får bare tåle det Men er vel deilig å få sjekka alt som kan sjekkes? Alt er sikkert i skjønneste orden, og lille Bailliebaby'n ligger nok og gleder seg til å komme ut til mamma'n og pappa'n sin Masse lykke til på ultralyd og ta og slå han mannen din litt hvis han blir for plagsom tirsdags fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 26. mai 2009 #214 Del Skrevet 26. mai 2009 Godt vi har et sted å skrive ned de dumme kommentarene til mennene våre Håper allt går bra med babyen i magen men det gjør det helt sikkert. Vet om mange som har hatt småblødninger gjennom hele svangerskapet Helt normalt !!! Ellers håper jeg du har hatt en nydelig dag og at kvalmen avtar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. mai 2009 #215 Del Skrevet 27. mai 2009 Så gøy med tidlig UL da. Det går sikkert helt fint, best å være på den sikre siden uansett. Når han kommer med slike kommentarer fortjener han litt Baillie-monster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #216 Del Skrevet 28. mai 2009 Det blir spennende med ul, og nå er det ikke lenge til! Uff...nå har jeg klart å hive i meg en cheese doodles pose på 1-2-3! Og jeg er ikke kvalm... det er ikke bra at chips hjelper mot kvalmen, for det går ikke bra God kveld, nå er det criminal minds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #217 Del Skrevet 4. juni 2009 Da var UL unnagjort, og alt stod bra med den lille som surret rundt der inne :bolledeig: Var ganske rart å se at det var liv inni der. Har på en måte ikke gått helt opp for meg før nå, selv om jeg har vært så og si konstant kvalm. Hadde med meg min kjære, men han følte seg litt utilpass da det var en innvendig UL. Men det gikk fort over da han så at det var liv :rødme: Så må ta meg i at jeg driver og beundrer bildet vi fikk fra jordmora. Må se godt etter for å se hva det er, men vi ser veldig godt hva det er. Har tidligere syntes de som er så opptatt av sånne bilder er så tåpelige, siden en ser nesten ingenting... så nå har jeg blitt en av dem. Ellers så skjer det ikke så mye, bare litt småstressa med talen jeg skal holde i bryllupet om noen uker. Er forlover, så har ikke noe valg. God kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 4. juni 2009 #218 Del Skrevet 4. juni 2009 ååh, så koselig å se lille herligheten! :rødme: Deilig å få bekrefta at alt var som det skulle også, tenker jeg Og tror ikke du skal bekymre deg for at du henger deg opp i det bildet, hadde skannet det, justert størrelsen, skrivi det ut og putta det i lommeboka jeg Masse lykke til videre, og ta godt vare på lille nurket ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. juni 2009 #219 Del Skrevet 5. juni 2009 Så herlig med UL, selv om den var innvendig. Godt å høre at alt står bra til med spiren. Jeg også irriterer meg over folk som plastrer UL-bildet sitt over alt. Meeen, jeg vet at jeg kommer til å være akkurat lik dem den dagen vi blir gravide. Tror nok det kommer til å få hedersplassen i lommeboken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 5. juni 2009 #220 Del Skrevet 5. juni 2009 Så gøy med ul Godt at allt stod bra til så da er det bare å forberede seg på en liten i hus :rødme: Håper det blir vår tur snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå