Gå til innhold

Baillie's lille prøving eller er det endelig over?!?

Baillie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Netta: Bare å rulle seg i støvet! :strix:

Drømmer: Takk så mye :) Synes også at det er mange som har blitt gravide i det siste. Det er så koselig og håper enda fler blir! :strix:

Tenker nok at jeg og bestiller en time rundt uke 11-12, men hvor finner man jordmødre? :klø:

Fant ingen da jeg søkte på "jordmor + navnet på der jeg bor", kanskje det ikke finnes her ?:fnise:

Sarashara: Synes den var litt søt, og så veldig rart å se at jeg har den. Har ikke gått helt opp for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en mindre hyggelig opplevelse. :( Jeg fikk plutselig veldig vondt nede i magen. Sånn stikkende smerter på hver sin side av lysken.

Det ble såpass vondt at jeg ikke klarte å gå runden min engang. Jeg måtte snu etter noen få hundre meter og legge meg på senga. Og ligge helt i ro.

Da var det godt å ha kjæresten sin som gikk rett på nettet og fikk sjekket det opp. :rødme: Fant ut at det ikke var noe farlig. Og nå merker jeg ingenting til det lenger, så da regner jeg med at alt er i orden.. Men regner med at så lenge smertene ikke varer så lenge og ikke blør, så er det vel ikke noe farlig. :vetikke:

Merker at jeg skulle hatt ei å snakke med og som jeg kunne forhøre meg med når sånt skjer. Har jo ikke peiling på hva som er normalt eller ikke :klø:

Så følelsen for at jeg kommer til å fortelle mamma tidligere blir bare sterkere og sterkere :fnise:

God kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke noe gøy med magesmerter når du først har en liten nedi der! :troest: Men så lenge du ikke blør tror jeg ikke det er noe spesielt - uten at jeg er noen ekspert på dette området. :fnise: Kanskje det bare er luft? Det kan ihvertfall gjøre forferdelig vondt en stund. :Nikke:

:pasha: *ruller meg i støvet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig med smerter ja.. Du får prøve og holde roen da, du vil sikkert kjenne endel uvante følelser (kan jeg iallfall tenke meg med) og noen ubehagelige. Sikkert best å ha som utgangspunkt at det er normalt, og prøve og ikke frike ut.. men hvordan vet man hva som er normalt? (og her mener jeg altså at vi må innbille oss at det meste er normalt, og prøve og leve i god tro). vanskelig? ja.. sikkert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, ikke noe gøy med magesmerter når du først har en liten nedi der! :troest: Men så lenge du ikke blør tror jeg ikke det er noe spesielt - uten at jeg er noen ekspert på dette området. :fnise: Kanskje det bare er luft? Det kan ihvertfall gjøre forferdelig vondt en stund. :Nikke:

:pasha: *ruller meg i støvet*

Ja, det kan nok bare ha vært noe luft. Vondt var det i hvertfall! Får nesten vondt av å tenke på det. :fnise:

Merker ihvertfall ikke noe mer til det, men ble veldig fort sliten på treninga i dag. Så det er vel noe som arbeider ganske hardt her nede :)

kjedelig med smerter ja.. Du får prøve og holde roen da, du vil sikkert kjenne endel uvante følelser (kan jeg iallfall tenke meg med) og noen ubehagelige. Sikkert best å ha som utgangspunkt at det er normalt, og prøve og ikke frike ut.. men hvordan vet man hva som er normalt? (og her mener jeg altså at vi må innbille oss at det meste er normalt, og prøve og leve i god tro). vanskelig? ja.. sikkert. :)

Uff, ja det enkler sagt enn gjort. Driver jo å overanalyserer alt som skjer, blir jo snart gal. :fnise: Men prøver å være flink å si til meg selv at alt er normalt. Og så lenge brystene er så ømme som de er, så klarer jeg å beholde roen. :)

-------

Som sagt over, så blir jeg fort sliten nå. Jeg er veldig glad i å :trene: og prøver å trene 3 - 4 dager i uka. Men merker jeg må ta det en del roligere. Så det blir en del gåturer. Men med det fine været nå, så er jo det bare kos! :sol:

Har fått bestilt time nå og, så i slutten av mai har jeg fått time. Det blir spennende! :strix:

God kveld, jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt du har fått time hos legen ;) Bedre å ta det rolig og ikke stresse denne fine tiden, men slappe av :strix:

Håper allt står bra til ellers :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: legetime.. spennende... endelig kan vi gå til legen uten å være syke.. hehe. Noen av oss iallfall. Håper alt står bra til med deg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: på jentene mine.

Ja, det blir rart å gå til legen med noe annet enn et problem. :fnise:

Men tida går jo så sakte! Sku ønske jeg kunne spole fram noen uker. Har jo så lyst til å si det til alle.

I dag var jeg med ei venninne som hadde med tulla si og hu spurte meg om det ikke var på tide at hu fikk en lekekamerat snart. Gjett om jeg hadde lyst til å si ja!! Men sa istedenfor at vi får vente å se. :fnise:

Ellers så kjenner jeg ikke til så mye at ting skjer enn at det kommer litt brun utflod av og til. Men ikke så mye, en liten dråpe eller noe. Så regner med at det er ufarlig :klø:

Er forresten veldig godtesjuk i kveld, så vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Er redd for at chipsen i skapet forsvinner snart... :sjenert:

God kveld, jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Godt å se at jeg får medhold fra dere :fnise: , for den chipsen smakte veldig godt!

Og nå er det jo helg, så da kan jeg jo hvertfall spise chips, masse! :nigo:

Puppene mine er fortsatt veeeldig ømme. Er vel fordi de vokser, og det har jeg merket på BH'ne. Føler meg nesten som henne snart :sexy::fnise:

Men banker i bordet for at jeg ikke har blitt kvalm ennå, kanskje jeg er heldig og slipper unna. Håper at jeg gjør det, for er det noe virkelig hater så er det å kaste opp. :spy:

Jeg får vel finne fram chipsen og kose med med norske talenter! :)

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du nyter godisen ;):fnise: Puppene vokser nok ut av seg selv nå skal du se :skratte: Men det er jo ikke så farlig bare tegn på at NOE skjer :hoppe:

Hvordan ser planene for uken ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du nyter godisen ;):fnise: Puppene vokser nok ut av seg selv nå skal du se :skratte: Men det er jo ikke så farlig bare tegn på at NOE skjer :hoppe:

Hvordan ser planene for uken ut?

Uff, den godisen. Jeg som hadde tenkt å bli så sunn nå. Men det blir vel bare med tanken. :fnise: Eller, jeg skal prøve å kun spise godis i helgene da. Det burde jeg klare. :gjeiper:

Så planen denne uken er å ikke spise godis! :nigo:

Hmm...is er vel ikke godis det? :sjenert:

------

Har fortsatt ikke så mye symptomer. Hvis jeg legger godvilja til, så er jeg vel litt kvalm om morran. Men trur det bare er pga at jeg er så sulten når jeg våkner. :fnise:

Men puppene mine derimot. De kjenner jeg. De er så ømme og vokser. Det er ganske så fasinerende! Plutselig så begynner de å vokse som bare det.

På jobben i dag, var det en som spurte meg om jeg hadde klippet håret mitt, for det var noe anderledes med meg. Da tenkte jeg i mitt stille sinn at det kanskje er fordi at puppene har blitt litt større. :fnise::nigo:

Men følte ikke helt for å si det... :fnise:

Nå er det bare jobb ut uka, og så er det ferie! :bolledeig:

Da skal jeg og min kjære til varmere strøk og pleie kjærligheten. Det skal bli så deilig! :briller:

God mandagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :ler: Hadde vært morsomt å sagt det da! "Nei, jeg har ikke klippa meg, men det er kanskje det atte puppene mine har vokst litt du tenker på?" *skyter fram puppene*

:ler: Da hadde nok kollega fått :hakeslepp: Hihi :ler:

Is er ikke godteri... :sjenert:

Kos deg på ferie! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...