Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Stort sett så spiser jeg middag, men ikke alltid jeg gidder å lage. Men da begynner jeg lettere å kjede meg ut over kvelden og får lyst på noe godt å spise. Enda jeg kan ha spist titalls brødskiver den dagen. Flere som føler det sånn? At man nesten må ha middag for å fullføre dagen?
Gjest *Ulla* Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Jeg må det. Dagen blir liksom ikke komplett om jeg ikke har spist middag.
MarianneE Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Jeg og er sånn. Mannen min kan fint bare ta en skive, men jeg protesterer: Middag må man ha....
Gjest Ansjoni Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Jeg er nødt til å ha varm middag hver dag, føler noe vesentlig mangler ellers. Middagen er jo dagens høydepunkt!
Irmiel Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Jeg føler meg veldig tom om jeg ikke får spist middag en dag. Men det er klart at jeg setter ikke igang med indrefilet og båtpoteter klokken halv ni på kvelden.
Gyda Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Må ha middag hver dag. Hadde ikke overlevd i et hjem hvor det var greit med børd et par-tre dager i uka. Blir helt vanvittig "hol" utpå kvelden hvis jeg ikke har spist middag - det er noe som mangler...
cilipili Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Jeg er nødt til å ha varm middag hver dag, føler noe vesentlig mangler ellers. Middagen er jo dagens høydepunkt! Enig! Middag er best
Glynis Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 Flere som føler det sånn? At man nesten må ha middag for å fullføre dagen? Absolutt! Den siste måneden har jeg vært på farta fra halv åtte om morgenen til halv elleve om kvelden, og har ikke fått spist noe ordentlig middag på evigheter. Jeg føler at kroppen min skriker etter middag på innsiden, selv om den har fått både velsmakende og næringsrik mat til alle måltider den siste perioden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå