Gå til innhold

Dagen er ikke helt den samme uten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stort sett så spiser jeg middag, men ikke alltid jeg gidder å lage. Men da begynner jeg lettere å kjede meg ut over kvelden og får lyst på noe godt å spise. Enda jeg kan ha spist titalls brødskiver den dagen.

Flere som føler det sånn? At man nesten må ha middag for å fullføre dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må det. Dagen blir liksom ikke komplett om jeg ikke har spist middag.

Skrevet

Jeg og er sånn.

Mannen min kan fint bare ta en skive, men jeg protesterer: Middag må man ha....

Skrevet

Jeg er nødt til å ha varm middag hver dag, føler noe vesentlig mangler ellers. Middagen er jo dagens høydepunkt! :Nikke:

Skrevet

Jeg føler meg veldig tom om jeg ikke får spist middag en dag.

Men det er klart at jeg setter ikke igang med indrefilet og båtpoteter klokken halv ni på kvelden.

Skrevet

Må ha middag hver dag. Hadde ikke overlevd i et hjem hvor det var greit med børd et par-tre dager i uka. Blir helt vanvittig "hol" utpå kvelden hvis jeg ikke har spist middag - det er noe som mangler...

Skrevet
Jeg er nødt til å ha varm middag hver dag, føler noe vesentlig mangler ellers. Middagen er jo dagens høydepunkt! :Nikke:

Enig! Middag er best :)

Skrevet
Flere som føler det sånn? At man nesten må ha middag for å fullføre dagen?

Absolutt! Den siste måneden har jeg vært på farta fra halv åtte om morgenen til halv elleve om kvelden, og har ikke fått spist noe ordentlig middag på evigheter.

Jeg føler at kroppen min skriker etter middag på innsiden, selv om den har fått både velsmakende og næringsrik mat til alle måltider den siste perioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...