mettemarit_ikke Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hehe, litt sexy kaker til jul. Pepperkaker oppskrift Disse baker jeg i morra Endret 14. desember 2008 av mettemarit_ikke
Brunhilde Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Er redd 18-åringen ville nektet meg å servere disse, men stilige var de! Lykke til med bakinga!
lekman Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 hehe.. hadde d ikke vorre før att vi har barn i huset så.... :gjeiper:
Bellatrix Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 De var kule, men det spørs hva ungene synes.
Idnar Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 De var kule!! Kanskje det blir noen sånne på oss
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #6 Skrevet 16. desember 2008 Noen som vet hvordan man lager farget melis?
Gjest Eurodice Skrevet 16. desember 2008 #7 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Noen som vet hvordan man lager farget melis? Du bruker konditorfarge. Finnes i mange farger, de har det i dagligvarebutikker. Det skal veldig lite til, så du må være lett på hånden. Endret 16. desember 2008 av Belladonna
skrue Skrevet 16. desember 2008 #8 Skrevet 16. desember 2008 Anbefaler å bruke sterkere farger til melis om mulig. Har kjøpt denne fra en Tilbords-butikk (tror jeg det er), nederst i Frognerveien ved Solli Plass i Oslo. http://www.amazon.com/Wilton-Piece-Icing-C...961&sr=1-18
Idnar Skrevet 16. desember 2008 #9 Skrevet 16. desember 2008 Anbefaler å bruke sterkere farger til melis om mulig. Har kjøpt denne fra en Tilbords-butikk (tror jeg det er), nederst i Frognerveien ved Solli Plass i Oslo. http://www.amazon.com/Wilton-Piece-Icing-C...961&sr=1-18 Disse fargene kan også kjøpes på Cacas
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå