Gå til innhold

Tattoo på armen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg vurderer og ta tatovering på armen, nedenfor albuen under handflaten. Hvor vondt er det og ta en tattoo der?

Er ikke sikker på om dette er det rette forumet(kropp og helse), men prøvde meg alikevell på det..

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lamia Lenis
Skrevet (endret)

...

Endret av Lamia Lenis
Skrevet
Jeg har en tatovering sånn cirka der, tror jeg.. Hvis jeg forsto beskrivelsen din riktig. Jeg syntes ikke det gjorde vondt, men det er helt individuelt. Umulig å si hvordan det vil være for deg. Men det kommer an på smerteterskelen din, hvor stor den er, hvor lange strekene er osv.

Aha, okey.. Har en tattoo på høyre skulder fra før av, den syntes jeg ikke gjorde vondt. Men har hørt av det er litt værre og ta der det er mer flesk.. Kan det stemme?

Gjest Lamia Lenis
Skrevet (endret)

...

Endret av Lamia Lenis
Skrevet
Jeg har en svær tatovering som går over hele ryggen. Da jeg tok den gjorde det mest vondt på ryggraden, altså "rett på benet" der det er minst flesk, og utover på "sideflesket" der det er mest... Oppover mot skuldrene var ikke vondt i det hele tatt, det var omtrent som der du beskriver på armen... Men det var på meg, kan være det blir helt annerledes for deg :)

Men det er jo alltid verdt det da! Smerten varer jo bare akkurat mens du holder på, også har du en fin tatovering for resten av livet etterpå :)

Okey :)

Håper det ikke gjør så vondt. Har en skrekk for nåler, men vil jo ta tattoo forde. Også er det jo pent med noen tattoer på kroppen da ^^

Skrevet

Generelt sett er det vondest der hvor huden er nærmest beinet. F.eks over ribbeina og ryggraden.

Og som nevnt er jo smerte veldig individuelt. Noen synes bare det er litt ubehagelig, mens andre synes det er grisevondt.

Lykke til ;)

Skrevet

Hei!

jeg tok min første tattoo på underarmen (det er der du mener, sant?) og jeg må si at det gjorde ikke noe vondt i forhold til de jeg har tatt i ettertid =)

Eneste områdene jeg følte ubehag var i selve albukroken og på knokkelen ved håndleddet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...