Leiah Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Jeg var hos hudpleier for et par uker siden, og ble da anbefalt å bruke exuviance sine produkter på min hud. Jeg fikk med meg noen prøver og har etterpå kjøpt meg exuviance start kit og er veldig fornøyd med produktene:) Exuviance har imidlertid ingen produkter for peelling, så jeg har ikke peelet huden min siden jeg va hos hudpleier. Er det ikke meningen at man skal peele huden når man bruker exuviance sine produkter? Eller kan jeg kjøpe en peeling av et annet merke og bruke det? Noen erfaringer her? Jeg anbefaler uansett exuviance til andre. Den første serien jeg har vært fornøyd med!
Pjukset Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Jeg var hos hudpleier for et par uker siden, og ble da anbefalt å bruke exuviance sine produkter på min hud. Jeg fikk med meg noen prøver og har etterpå kjøpt meg exuviance start kit og er veldig fornøyd med produktene:) Exuviance har imidlertid ingen produkter for peelling, så jeg har ikke peelet huden min siden jeg va hos hudpleier. Er det ikke meningen at man skal peele huden når man bruker exuviance sine produkter? Eller kan jeg kjøpe en peeling av et annet merke og bruke det? Noen erfaringer her? Jeg anbefaler uansett exuviance til andre. Den første serien jeg har vært fornøyd med! Hm, den serien har jeg faktisk aldri hørt om en gang! Man må selvsagt ikke bruke all hudpleie fra samme serie. Jeg bruker ansiktsrens fra Clarins, peeling fra Clinique og ansiktskrem fra biotherm Jeg kan veldig anbefale peelingen fra clinique, den tar ikke livet av lommeboka, og den er drøy i bruk. Jeg bruker den mildeste varianten med svært små korn, veldig skånsom og fin for huden.
Gjest Deception Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Exuviance jobber med fruktsyrer, og siden de har en viss peelende effekt, trenger du strengt tatt ikke annen peeling i tillegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå