Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Hvorfor er det alltid de stygge damene som er mest høylytte, kåte, perverse og motbydelige?
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Hvorfor er det alltid de stygge damene som er mest høylytte, kåte, perverse og motbydelige? De må være mer høylytte og lette på tråden...være perverse for å få oppmerksomhet fra menn.. merket det selv en gang jeg var på ett ute sted med typen.. jeg gikk på do og når jeg kom tilbake satt det 2 halvfeite despo damer der som hadde invitert han med på tre kant.......
Gjest dineVibber Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Alt vi gjør i livet kan sees i sammenheng med det å overleve. Pene jenter får mye oppmerksomhet, selv om de ikke gjør noe spesielt. De stygge damene må gjøre noe spesielt for å få oppmerksomhet. Noen blir høylytte, kåte, perverse og motbydelige. Andre stygge damer har utviklet en veldig fin personligeht, med masse hunor o selvironi, og er en glede å være i nærheten av.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Alt vi gjør i livet kan sees i sammenheng med det å overleve. Pene jenter får mye oppmerksomhet, selv om de ikke gjør noe spesielt. De stygge damene må gjøre noe spesielt for å få oppmerksomhet. Noen blir høylytte, kåte, perverse og motbydelige. Andre stygge damer har utviklet en veldig fin personligeht, med masse hunor o selvironi, og er en glede å være i nærheten av. Også finnes det pene damer med fin personlighet, selvironi osv. Men da blir det too much for stakkars menna?
mysan Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Damene skal visst ikke være for pene heller, for da tør jo ikke mannfolka snakke med dem. Det er ikke bare greit heller...
Gjest twisted sister Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Ikke skal de være for pene, men ikke stygge heller. De skal ikke være for utagerende seksuelt, men samtidig være aktiv og være med sprell. De må ikke eldes, men gjerne bli gamle - hvis de er noens mor da. De må ikke ha hatt for mange sexpartnere men de må heller ikke være for uerfarne. De skal ikke være for uavhengige og selvstendige, men heller ikke for klengete og uselvstendige. Stopp verden, jeg vil av!
Gjest gjezt Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 Ikke skal de være for pene, men ikke stygge heller. De skal ikke være for utagerende seksuelt, men samtidig være aktiv og være med sprell. De må ikke eldes, men gjerne bli gamle - hvis de er noens mor da. De må ikke ha hatt for mange sexpartnere men de må heller ikke være for uerfarne. De skal ikke være for uavhengige og selvstendige, men heller ikke for klengete og uselvstendige. Stopp verden, jeg vil av! Ja, det er litt av en balansegang....
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Hvorfor er det alltid de stygge mennene som er mest høylytte, kåte, perverse og motbydelige?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå