Gå til innhold

Hva slags smykker skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags smykker skal dere ha på den store dagen? Og hvor kjøper dere de hen?

Aner ikke hva jeg skal ha enda, men trenger litt inspirasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på kjolen min er det en del borderier og perler foran på brystet. derfor fikk jeg anbefalt enkle smykker. skal kjøpe et enkelt perlekjede i sølv, og perleøredobber. kjøper det på en gullsmed tenker jeg.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Lurer på om jeg skal ha et enkelt smykke og øredobber fra gullsmeden, gjerne perler, som jeg kan bruke resten av livet eller om jeg skal ha et smykke som er litt større og som da gjerne blir kjøpt gjennom ebay eller lignende. Hva skal dere andre?

Skrevet
Hva slags smykker skal dere ha på den store dagen? Og hvor kjøper dere de hen?

Aner ikke hva jeg skal ha enda, men trenger litt inspirasjon...

Skal ha et perlekjede jeg har arvet etter min bestemor tror jeg... :) Det er nydelig og helt enkelt. Har perleøredobber fra før jeg kan ha til... :)

Ellers ville jeg kanskje kjøpt noe perlegreier på brudebutikk på nettet.

Gjest Gjest_Ariel_*
Skrevet
Dette skal jeg ha! nr 2) gleder meg til å ta det ibruk :jepp:
Skrevet

Jeg skal også ha et perlesmykke arvet av min mormor. Det er utrolig flott og i 3 rader. Og så gir det noe ekstra i og med at det er arvet. Aner ikke hva jeg skal ha av andre smykker enda :)

Skrevet

Jeg skal ikke ha noen smykker tror jeg, bir litt mye da kjolen har en del perler i front.

Jeg går ikke med øredobber til vanlig så det ville følt kunstig om jeg skulle ha det denne dagen, skal ha utslått hår med bølger i så hadde ikke sett dem uansett da:)

Gjest LindaKristin
Skrevet

Jeg har verdens største kjole ( :fnise: ) med mye stasj på korsettet,så jeg skal låne et par diamantstuds av mamma,de er ganske bra carat på. Så har jeg en RIMELIG bra feeling på at jeg får diamantanheng av min tilkommende i julegave...

Skrevet

Jeg vurderer å kun har øreringer, for jeg synes det er nok pynt på kjolen fra før av, og vil helst at ting skal være litt "enkelt". Øreringene jeg har i tankene fikk jeg av familien min til konfirmasjonen og er kjempefine, så de kan være gøyale å bruke. Ellers har jeg et enkelt smykke som jeg vurderer å bruke, men vet som sagt ikke enda ;)

Skrevet

Jeg har kommet fram til at jeg ikke skal ha smykker. Skal ha et slør med litt volum, pluss tiara, og da må jeg tone ned resten.

Pleier ikke gå med smykker til vanlig, har ikke engang hull i ørene, så det er ikke noe offer for meg å droppe smykkene. :)

Skrevet

Jeg fikk et kjempe fint perlesmykke, enkelt men stilig, av forloveden min.

Det passer perfekt til kjolen min, og det kan fint brukes til mange av de andre kjolene mine etter bryllupet.

Det var ikke dyrt heller tror jeg.

Han kjøpte det i den bitte lille kjolebutikken som finnes i byen her...

Det består av tre tynne "tråder", som er fulle av hvite perler i forskjellige størresler.

Sitter ganske tett rundt halsen, da jeg har masse swarowski krystaller i brystpartiet på kjolen, og ville ha litt rom mellom "pynten" Hehe

Håper du finner et fint smykke som passer perfekt for akkurat deg :)

Lykke til :):tommel:

Skrevet
Dette ønsker jeg meg til armen, også skal jeg ha to dråpeformete perler til å ha i ørene som matcher. Kjøpt på samme nettsted men finner de ikke igjen. Skal ikke ha noe i halsen tror jeg siden det er så mye broderier på brystpartiet og jeg er ikke vant med å gå med halskjeder av det korte slaget. Skal nok ha en enkel perletiara/hårbøyle sammen med slør, og da ser jeg for meg at det er like greit å droppe halskjede.
Skrevet
Dette ønsker jeg meg til armen, også skal jeg ha to dråpeformete perler til å ha i ørene som matcher. Kjøpt på samme nettsted men finner de ikke igjen. Skal ikke ha noe i halsen tror jeg siden det er så mye broderier på brystpartiet og jeg er ikke vant med å gå med halskjeder av det korte slaget. Skal nok ha en enkel perletiara/hårbøyle sammen med slør, og da ser jeg for meg at det er like greit å droppe halskjede.

Wow, det armbåndet var utrolig pent! :)

Skrevet

Skal ha tiara fra Swarskovski (litt problemer med rett stave måte her, beklager) som har noen perler og noen blanke S- steiner. Så skal få låne et par diamantøredobber fra Svigermor. Ingen hals eller armbånd, har kjole med lange ermer og 'høy' haøs så blir penest med kunn øredobber.

Tenkte først på perler, men fint å kunne låne av familiemedlemer også :)

Skrevet

Jeg fikk et nydelig smykkesett av mine foreldre til jul, perleøredobber og kjede med perleanheng, som jeg har veldig lyst til å bruke til bryllupet.

Mvh Yvonne :heiajente:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av Lano

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...