Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Otilie
Skrevet

God tur til Hellas! :-D

Kos deg masse!

Glad i deg :hjerte:

Klemmer fra Otilie

Skrevet

Har da stort sett vært sol i dag, bortsett fra noen få timer på dagen. :)

Skrevet

ENDELIG INTERNETT!

Trodde seriøst at jeg skulle bli gal i dag. Hadde jo ingenting å gjøre, ingen internett!

Det eneste jeg har gjort i dag, er å klippe ut oppskrifter og lime dem inn i et hefte.

Også begynte jeg å ommøblere rommet mitt, men etter en time, fant jeg ut at det ikke funka likevel, så måtte flytte tilbake.

Tok litt tid :ler:

Pappa var her i dag. Stakkar, han har det ikke lett! Den dama er ikke helt god. Da pappa lurte seg til å skrive en melding på do, fant hun det ut ved at det ut ved at tv'n skurret da han sendte den. Resten av kvelden ble et rent helvete for han.. :S

Det samme var det da han kom hit en tur i dag. Hun kommer til å være kjempesur hele kvelden.

Hun sjekker hvem han har ringt på hjemmetelefonen, og ser på alt på mobilen hans.

Har så vondt av han :-(

Togturen i går var slem! :frustrert:

Da toget begynte å gå, kom det over høytaleren:

"Det har vært strømbrudd i Telemark, derfor må vi ta buss på litt av strekningen, i ca 2 timer."

Morsomt..

Etter å ha kjørt tog i 1 1/2 time, stoppet toget.

"Bussen kommer om ca. 1 time"

Fikk vi vite.

Yes..

Heldigvis fikk vi kjøre buss helt frem til Oslo, slapp å gå over i et tog igjen. Men ble over en time forsinket.

Videre skulle jeg ta t-banen. Måtte vente i 20 min :-?

Var rimlig lei da jeg kom hjem litt over elleve :-?

Men deilig å være hjemme.

Det har vært noe galt med nettverkskortet, så måtte instalere det på nytt. Kommer til å sitte her i hele natt :ler:

:klem: til dere alle! Dere er nydelige!

Skrevet

Der er du ja!

Godt du fikk internett til å virke til slutt :wink:

:klem:

Skrevet

Så trist med pappaen din. :(

Fatter ikke hvordan hun kan være sjalu på deg. :o Du er jo datteren hans. Ikke en potensiell elskerinne, og det visste hun vel før hun involverte seg i han. :-?

Noen kvinnfolk asså! :evil:

Gjest Ethereal
Skrevet

Kos deg i Hellas, jeg elsker det landet. Og maten også, ikke kjøttrettene, men alle de nydelige grønnsakrettene; fylte tomater, grillede grønnsaker i pitabrød, slike friterte "kaker" laget av squash...

Skrevet

Ah, begynte å lure hvorfor du ikke hadde vært innom i dag! Det er godt det "bare" var internet da. Dumme internet. :-x Kos deg i Hellas. :-)

Skrevet

Saeria: ja, det er det.. Men nå er hun jo i en depresjon, så alt blir forverret.

Ethereal: ja, gresk mat er herlig, og stappet med umettet fett i form av olivenolje :wink:

Skrevet

Uff. :( Får hun nok og riktig hjelp for depresjonen sin?

Skrevet

GOD TUR, VENNEN!!! :dagensrose:

Skrevet
Pappa var her i dag. Stakkar, han har det ikke lett! Den dama er ikke helt god. Da pappa lurte seg til å skrive en melding på do, fant hun det ut ved at det ut ved at tv'n skurret da han sendte den. Resten av kvelden ble et rent helvete for han.. :S

Det samme var det da han kom hit en tur i dag. Hun kommer til å være kjempesur hele kvelden.

Hun sjekker hvem han har ringt på hjemmetelefonen, og ser på alt på mobilen hans.

Har så vondt av han :-(

:trøste:

Hun dama høres ikke god ut. De trekkene du beskriver er typiske psykopattrekk. Og ja, damer kan også være psykopater. Jeg tror hun trenger hjelp. Får hun det, tror du? :klem:

Skrevet

Nei, hun får ikke hjelp.

Det er ikke vits i å nevne det for henne en gang, da kommer hun til å eksplodere..

Mye skyldes jobben hennes. Heldigvis bytter hun jobb i august, håper det blir bedre da, ikke minst for pappa sin del.

Skrevet

Stille du er i kveld. pakker du til hellas-turen?

Skrevet

Tja, pakker, også har jeg hatt besøk av en venninne.

Nu er det kveldsmat :D

Skrevet

Tja, pakker, også har jeg hatt besøk av en venninne.

Nu er det kveldsmat :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei på deg Aniola-fisken.Titter bare innom en sånn en sein nattetime for å ønske god natt og en strålende påfølgende morgen.

Koselig dagbok du har og takk for hilsen i min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...