Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du ditt sovedyr. Jeg la meg halv 2, alt for sent. Våkna med den hodepina. Ikke lurt :fy:

Men altså, du har vært på antiparos 7 ganger, med samme folka? Hvordan orker du? Tenk hvor mange andre fine plasser det er å se! Sorry, men jeg får helt noia av sånne rutiner jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kelsey: jepp, skal kjøre tog. Får bare håpe på det beste, da :ler:

Otilie: jeg får Emma 21.juli :)

*Hanne*: takk :)

Saeria: :klem: til deg også!

Rio: ja, jeg har visst blitt et sovedyr. Merkelig, får klarte jeg så vidt å sovne om kvelden. HAr ikke noe mot i å ha det sånn som dette, jeg :ler:

Vet det er mange andre fine steder å se :wink:

Vi er ofte på et annet sted noen dager, før vi drar til Antiparos.

Grunnen til at vi drar dit i år, er at jeg drar alene med mamma, det var ingen av venninnene mine som kunne være med. Sånn sett var det greit at vi dro til et sted som jeg kjenner noen på.

Det er også et såpass lite sted, at "alle kjenner alle". Altså, det er veldig trygt. JEg får friere tøyler enn jeg ville gjort andre steder.

Gjør ikke meg noe :sjarmor:

Men neste år, når ejg kan dra uten mamma, da skal jeg oppleve noe helt nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

God tur tilbake til Oslo da! Jeg kan trøste deg med at vi har strålende vær i allefall. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur hjem...jeg har begynt å gjøre meg klar til å krype ned i kofferten din på mandag :sjarmor: Gleder meg masse til Hellas!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

God morgen Fisken! :vinke: Du er vel i full gang med pakkingen tenker jeg. Ønsker deg en fin søndag, en god reise i morgen og en fantastisk ferie i Hellas. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...