Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Dietorelle=> mageknip, fortsatt, mange timer etter. Jeg er så oppblåst som en ballong, man kunne knytte en tråd i stortåa på meg og sende meg til værs :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dietorelle=> mageknip, fortsatt, mange timer etter. Jeg er så oppblåst som en ballong, man kunne knytte en tråd i stortåa på meg og sende meg til værs :hoho:

:Nikke: Heeelt enig!

Skrevet

Synes det er bra med lowcarb øl jeg :D

Slipper så mye sukker om man vil drikke seg brisen.

Ethereal: prøv å spise to poser, det er absolutt ikke gøy :ler:

Stakkars Mylian, jeg sovnet en time i sta jeg. SoveFisken meg! Skjønner ikke vha som går av meg, får hadde jeg problemer med å få sove om natten, nå kan jeg sove når som helst og hvor som helst.

Begynner faktisk å glede meg til å dra til Hellas :)

Selv om det bare er mamma og meg, kjenner jeg mange der nede, det blir helt sikkert gøy.

Mylian og jeg ser på Prozac Nation. Jeg har sett den før, og fikk plutselig nok, det er ikke en film du ser to ganger.

Gjest Ethereal
Skrevet

Har fisken brukt Mylians profil nå :klø:?

Hellas er deilig, hvor skal dere? Jeg har vært tre ganger i Hellas, den ene i en hel måned, og siste gang i april, da jeg var i Thessaloniki.

Ikke mer Dietorelle her, magen står fortsatt ut som et trommeskinn :-x

Skrevet

Hallaaa! Er jaggu meg midt p ånatta jo. Føles ikke sånn her i gården 8) Jeg har lyst å drikke meg full, satser på det skjer i morgen, og jeg skal drite i kalorier og sånt tøv. Hmm, så du reiser på mandag? Hvor lenge blir du vekke da? Du får 5 dagers forsprang på brunfargen du iallefall ;)

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Sitter her i lag med min kjære og koser oss med en pære cider. Fikk lyst til å stikke innom deg og ønske deg en riktig flott helg.

Skrevet
Synes det er bra med lowcarb øl jeg :D

Slipper så mye sukker om man vil drikke seg brisen.

Ethereal: prøv å spise to poser, det er absolutt ikke gøy :ler:

Stakkars Mylian, jeg sovnet en time i sta jeg. SoveFisken meg! Skjønner ikke vha som går av meg, får hadde jeg problemer med å få sove om natten, nå kan jeg sove når som helst og hvor som helst.

Begynner faktisk å glede meg til å dra til Hellas :)

Selv om det bare er mamma og meg, kjenner jeg mange der nede, det blir helt sikkert gøy.

Mylian og jeg ser på Prozac Nation. Jeg har sett den før, og fikk plutselig nok, det er ikke en film du ser to ganger.

Oopsi, glemte å logge på min profil :oops:

Ethereal: hvordan går det med magen?

JEg skal til en liten øy i Hellas som heter Antiparos. 7. gangen jeg drar dit :ler:

Vi har liksom fått et fast sted. Alle som drar dit, kommer tilbake hvert år, så kjenner mange der.

Rio: Midt på natten? Næh, kvelden er enda ung :wink: Det er ikke sååå masse kalorier i alkohol, litt må man kunne unne seg :)

Skal bare være borte i 2 uker. Vi pleier å være der 3, men i år ville jeg ikke, ettersom jeg drar alene med mamma.

Trulselinemor: så koselig! :) God helg til deg også :)

:klem: til dere alle!

Skrevet

Fler enn meg som ikke får sove?

Skrevet
Fler enn meg som ikke får sove?

Har ikke prøvd ennå :wink:

Kvelden er da enda ung?

Skrevet

Jeg skal ting i morgen, jo. :(

Jeg vil sove!

Skrevet

Sovnet halv tre, jeg :D

Skrevet

Også er du oppe igjen så "tidlig"? :wink:

Her har ikke klokka vært halv tre engang, fortsatt en time igjen :tunge1:

Skrevet

Jada :D

Jeg sov leeeeeeeenge i går, også sov jeg en time på dagen :ler:

Skrevet

Når er det du reiser egentlig? Har ikke fått det helt med meg.

Hvordan går det med voffen?

Klem

Skrevet

:klem:

Klart å poste litt av hvert med min profil du :wink:

Vil ikke du skal dra i dag.. hrmf..

:evil:

:kose:

Skrevet

Jeg sov lenge i går, og på dagen. :) Deilig det!

Skrevet

Klart å poste litt av hvert med min profil du :wink:

Vil ikke du skal dra i dag.. hrmf..

:evil:

:kose:

Oopsi :oops:

Jeg drar til Hellas på mandag, og til Oslo i dag, desverre :-(

Joda, tror vofse har det bra, gleder meg sånn til å få henne! Bare to uker igjen nå :)

Skrevet

Du får ha en god tur hjem da!

Skal du kjøre tog hjem også forresten? Forrige gang jeg var på langtur med toget så endte det med sjekking og påfølgende date :ler:

Gjest Otilie
Skrevet

God morgen,vennen!

Og god tur hjem til Oslo. Nå er det ikke lenge til du får vofse,er det vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...