Gjest Ethereal Skrevet 2. juli 2004 #1861 Skrevet 2. juli 2004 Dietorelle=> mageknip, fortsatt, mange timer etter. Jeg er så oppblåst som en ballong, man kunne knytte en tråd i stortåa på meg og sende meg til værs
Gjest 1111 Skrevet 2. juli 2004 #1862 Skrevet 2. juli 2004 Dietorelle=> mageknip, fortsatt, mange timer etter. Jeg er så oppblåst som en ballong, man kunne knytte en tråd i stortåa på meg og sende meg til værs Heeelt enig!
Gjest 1111 Skrevet 2. juli 2004 #1863 Skrevet 2. juli 2004 Synes det er bra med lowcarb øl jeg :D Slipper så mye sukker om man vil drikke seg brisen. Ethereal: prøv å spise to poser, det er absolutt ikke gøy Stakkars Mylian, jeg sovnet en time i sta jeg. SoveFisken meg! Skjønner ikke vha som går av meg, får hadde jeg problemer med å få sove om natten, nå kan jeg sove når som helst og hvor som helst. Begynner faktisk å glede meg til å dra til Hellas Selv om det bare er mamma og meg, kjenner jeg mange der nede, det blir helt sikkert gøy. Mylian og jeg ser på Prozac Nation. Jeg har sett den før, og fikk plutselig nok, det er ikke en film du ser to ganger.
Gjest Ethereal Skrevet 2. juli 2004 #1864 Skrevet 2. juli 2004 Har fisken brukt Mylians profil nå :klø:? Hellas er deilig, hvor skal dere? Jeg har vært tre ganger i Hellas, den ene i en hel måned, og siste gang i april, da jeg var i Thessaloniki. Ikke mer Dietorelle her, magen står fortsatt ut som et trommeskinn :-x
Rio Skrevet 2. juli 2004 #1865 Skrevet 2. juli 2004 Hallaaa! Er jaggu meg midt p ånatta jo. Føles ikke sånn her i gården 8) Jeg har lyst å drikke meg full, satser på det skjer i morgen, og jeg skal drite i kalorier og sånt tøv. Hmm, så du reiser på mandag? Hvor lenge blir du vekke da? Du får 5 dagers forsprang på brunfargen du iallefall
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. juli 2004 #1866 Skrevet 2. juli 2004 Sitter her i lag med min kjære og koser oss med en pære cider. Fikk lyst til å stikke innom deg og ønske deg en riktig flott helg.
-Fisken- Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #1867 Skrevet 2. juli 2004 Synes det er bra med lowcarb øl jeg :D Slipper så mye sukker om man vil drikke seg brisen. Ethereal: prøv å spise to poser, det er absolutt ikke gøy Stakkars Mylian, jeg sovnet en time i sta jeg. SoveFisken meg! Skjønner ikke vha som går av meg, får hadde jeg problemer med å få sove om natten, nå kan jeg sove når som helst og hvor som helst. Begynner faktisk å glede meg til å dra til Hellas Selv om det bare er mamma og meg, kjenner jeg mange der nede, det blir helt sikkert gøy. Mylian og jeg ser på Prozac Nation. Jeg har sett den før, og fikk plutselig nok, det er ikke en film du ser to ganger. Oopsi, glemte å logge på min profil :oops: Ethereal: hvordan går det med magen? JEg skal til en liten øy i Hellas som heter Antiparos. 7. gangen jeg drar dit Vi har liksom fått et fast sted. Alle som drar dit, kommer tilbake hvert år, så kjenner mange der. Rio: Midt på natten? Næh, kvelden er enda ung Det er ikke sååå masse kalorier i alkohol, litt må man kunne unne seg Skal bare være borte i 2 uker. Vi pleier å være der 3, men i år ville jeg ikke, ettersom jeg drar alene med mamma. Trulselinemor: så koselig! God helg til deg også til dere alle!
-Fisken- Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #1869 Skrevet 2. juli 2004 Fler enn meg som ikke får sove? Har ikke prøvd ennå Kvelden er da enda ung?
Kelsey Skrevet 3. juli 2004 #1873 Skrevet 3. juli 2004 Også er du oppe igjen så "tidlig"? Her har ikke klokka vært halv tre engang, fortsatt en time igjen
-Fisken- Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #1874 Skrevet 3. juli 2004 Jada :D Jeg sov leeeeeeeenge i går, også sov jeg en time på dagen
Midnattsol Skrevet 3. juli 2004 #1875 Skrevet 3. juli 2004 Når er det du reiser egentlig? Har ikke fått det helt med meg. Hvordan går det med voffen? Klem
Gjest 1111 Skrevet 3. juli 2004 #1876 Skrevet 3. juli 2004 Klart å poste litt av hvert med min profil du Vil ikke du skal dra i dag.. hrmf.. :evil:
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 #1877 Skrevet 3. juli 2004 Jeg sov lenge i går, og på dagen. Deilig det!
-Fisken- Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #1878 Skrevet 3. juli 2004 Klart å poste litt av hvert med min profil du Vil ikke du skal dra i dag.. hrmf.. :evil: Oopsi :oops: Jeg drar til Hellas på mandag, og til Oslo i dag, desverre :-( Joda, tror vofse har det bra, gleder meg sånn til å få henne! Bare to uker igjen nå
Kelsey Skrevet 3. juli 2004 #1879 Skrevet 3. juli 2004 Du får ha en god tur hjem da! Skal du kjøre tog hjem også forresten? Forrige gang jeg var på langtur med toget så endte det med sjekking og påfølgende date
Gjest Otilie Skrevet 3. juli 2004 #1880 Skrevet 3. juli 2004 God morgen,vennen! Og god tur hjem til Oslo. Nå er det ikke lenge til du får vofse,er det vel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå