Gjest Ethereal Skrevet 2. juli 2004 #1842 Skrevet 2. juli 2004 God formiddag, vennen Håper du koser deg!
-Fisken- Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #1843 Skrevet 2. juli 2004 Hei :D Fisken har nettopp våknet.. :oops: stakkars Mylian har vært våken siden klokken 10. Unnskyld, vennen :oops: til alle dere!
Gjest 1111 Skrevet 2. juli 2004 #1844 Skrevet 2. juli 2004 Hei :D Fisken har nettopp våknet.. :oops: stakkars Mylian har vært våken siden klokken 10. Unnskyld, vennen :oops: til alle dere! Tilgitt
Bokalven Skrevet 2. juli 2004 #1848 Skrevet 2. juli 2004 Hallo! Hvor lenge skal du være i Kristiansand, Fisken? Spurte et annet sted, men fikk aldri svar...
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2004 #1849 Skrevet 2. juli 2004 Er det fint vær i Kristiansand nå? Føler på meg at det er fint på sørlandet, nemlig, og jeg har lyst til å reise dit og kose meg med ferie... Heldig du, som er i sommerbyen! K
Bokalven Skrevet 2. juli 2004 #1851 Skrevet 2. juli 2004 Status Oslo: Høljeregn og tordenvær, og i sted haglet det masse. Hvor ble det av sola som var her før i dag?
-Fisken- Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #1852 Skrevet 2. juli 2004 Blædi, blædi, solen er her Det blåser litt, men solen er her. Lunacia: jeg skal desverre hjem i morgen, ettersom jeg drar til Hellas på mandag. alle sammen! Mylian og jeg har nettopp vært i byen. Fikk kjøpt meg en del Kjøpte en joggebukse med sinnsykt deilig stoff, en olabukse til 100 kr og 4 bøker for 150 kr. Jo, også kjøpte ejg sånne til å ha saftis i, sånn man putter i fryseren. Pappa ringte mens vi var i byen. Mens jeg stod i et prøverom faktisk. HAr ikke vært hos han på lenge, savner han. HAn har vært innom meg en del, men det blir likevel ikke det samme. Avtalen var at jeg skulle til han fra lørdag til søndag. Han begynte samtalen med at han måtte skuffe meg, det var nok best at jeg ikke kom på lørdag likevel. Konen hans (stemoren min) hadde nemlig vært sykmeldt i en måned, og hadde det ikke så bra. Tonen mellom oss er ganske vanskelig fra før av, hun er sjalu på meg pga pappa. Han hadde tenkt på det, og kommet til at det var best at jeg ikke kom. Det kunne bli veldig, veldig vanskelig for alle. Jeg ble så trist.. For at stemoren min har et vondt, men ikke minst fordi pappa har det veldig vanskelig nå. Han er en utrolig snill person, vil gjøre alle til lags. Han fortalte meg at han holdt seg mest ute i hagen, jobbet med småting. Livet var ikke lett der hjemme. Stakkars pappaen min! Han kommer innom meg på søndag, det skal bli koselig. Gleder meg! Ting er ikke så veldig lett for tiden. DEt er så mye å tenke på.. Har så mange venner som har det vondt. hun jeg trente med før, som kutter seg så ekstremt at mange av sårene henns burde vært sydd. Hun jeg skrev om i går, som forhåpentligvis får flytte i fosterfamilie. Pappa og stemoren min.. Og jeg tenker jo mye på stakkars Mylian, det er vondt å se at hun sliter, selv om jeg vet at ting går bedre Ved siden av har jeg N å tenke på. Han sendte meg meldinger i går.. Vet at han er interessert. Men likevel, hvor lang tid det tar før noe skjer, eller om det kommer til å skje noe i det helet tatt, det vet jeg ikke. Og jeg er en utålmodig sjel! Uff, dette ble langt :-?
Gjest Ethereal Skrevet 2. juli 2004 #1854 Skrevet 2. juli 2004 Du er veldig snill og har et stort varmt hjerte for andre mennesker, Fisk. Empati, kalles det. Men du må ikke glemme deg selv oppi alt sammen. Du har også et liv du må passe på! Bekymret for deg Bare si fra hvis det er noe som helst jeg kan gjøre for deg
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #1855 Skrevet 2. juli 2004 Huff ... ting skal ikke være lett. Får håpe alt går bra tilslutt.
Kelsey Skrevet 2. juli 2004 #1858 Skrevet 2. juli 2004 Når det gjelder Dietorelle så aner jeg ikke om man kan få tak i det her, men er det lavkaloriprodukter man skal ha tak i er USA definitivt det rette landet. Det samme gjelder Atkins og "lowfat" produkter. Er jo trender her nede det. Forrige gang jeg var her så sto det "bare 3% fett" (feks selvfølgelig) på nesten alle matvarer, nå så er det Atkins som er på moten, og du kan faktisk bestille feks pizza og hamburger uten brødet. Skjønner ikke hva som er vitsen med å dra ut å spise pizza hvis du ikke skal ha bunnen jeg da, men her er det fanatikere som faktisk gjør det
Gjest 1111 Skrevet 2. juli 2004 #1859 Skrevet 2. juli 2004 :o Hva skal man med pizza uten bunn da? :klø:
Kelsey Skrevet 2. juli 2004 #1860 Skrevet 2. juli 2004 Ikkesant. Også kan man kjøpe low carb øl, og lavkalori øl, og når det var på moten kunne man sikkert kjøpe low fat øl også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå