Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2004 #1821 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei, vennen! Håper du koser deg sammen med Mylian Ellers vil jeg gi deg en god Her er det skrekkelig varmt, og jeg har lyst på is. Pæreis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1822 Del Skrevet 1. juli 2004 Vi koser oss, ja! :D En super til deg også, Schnuppa! Pæreis? :klø: Aldri smakt. Fisken har en god ide! Du kan sykle ned til butikken og kjøpe pæreis. To fluer i en smekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #1823 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg husker det fantes en pæreis engang, sånn pæreis på pinne med sjokolade på, sånn som det er på kræsj pinken og lollipopen. Hvor er det blitt av den, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1824 Del Skrevet 1. juli 2004 DEn har gjemt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1825 Del Skrevet 1. juli 2004 Lille Fisken sitter her mutters alene på Mylian sitt rom. Hva skal jeg finne på? tenker hun. JEg har allerede drukket halve 1 1/2 literen med pepsi max som står foran meg, jeg har spist en pakke med lakerol, sendt en pm og to mailer, tenker hun irritert. HVa nå? :klø: Hm.. Du kan lese i boken din, svarte en stemme inne i hodet til Fisken, eller du kan skrive i dagboken din, den man bruker den kjære hånden i, eller du kan trene litt styrke. Hm.. Dette ble litt for vanskelig for Fisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 1. juli 2004 #1826 Del Skrevet 1. juli 2004 jeg har spist en pakke med lakerol Hi hi, det har akkurat jeg også gjort. De pakkene der går fort unna Håper ellers du koser deg på besøk, sikkert kjekt :-) Ha en fin kveld! Klem fra Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1827 Del Skrevet 1. juli 2004 Hi hi, det har akkurat jeg også gjort. De pakkene der går fort unna Håper ellers du koser deg på besøk, sikkert kjekt :-) Ha en fin kveld! Klem fra Hanne Med hvilken smak? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 1. juli 2004 #1828 Del Skrevet 1. juli 2004 Salvi / salt lakris, mmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. juli 2004 #1829 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg husker det fantes en pæreis engang, sånn pæreis på pinne med sjokolade på, sånn som det er på kræsj pinken og lollipopen. Hvor er det blitt av den, forresten? Den er borte! :grine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1830 Del Skrevet 1. juli 2004 Salvi / salt lakris' date=' mmm [/quote'] fisken også! :D :trøse: Arkana.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 1. juli 2004 #1831 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg har også lyst på läkerol! Men jeg må reise i nesten en time for å få tak i, så det er det ikke så ofte jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1832 Del Skrevet 1. juli 2004 Nei, du tuller? Da hadde jeg kjøpt noe som 100 pakker om gangen tror jeg Hva med dietorelle da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2004 #1833 Del Skrevet 1. juli 2004 jeg fatter ikke at dere klarer å spise gummistøvler i store doser. Greit at det er kalorifattig, men det får være grenser Ellers vil jeg melde om VELDIG VARMT på verandaen, akkurat nå lyver termometeret, for det viser 41 grader. I skyggen er det ca 27-28. Jeg løper inn av og til for å kjøle meg ned :oops: Sykkeltur utsatt til i kveld, hvis det blir varmere, og støvtørking også utsatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1834 Del Skrevet 1. juli 2004 Høres deilig ut, Ethereal Kunne ønske jeg var like sunn som deg jeg. Akkurat nå er jeg lei meg. Snakket med en venninne på msn som har det helt forferdelig. Faren har banket henne opp for en stund tilbake, han drikker, de har dratt henne etter håret, slengt henne ned trappen, beskyldt henne for å stjele, holder henne inne i huset som en "fange" bare for å nevne noe. Ringte til mamma, for visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Jeg tenkte med en gang på barnevernet, men hun var ganske redd for det.Foreldrene har truet med masse, at sånne familier er kjempestrenge, og at hun i alle fall ikke får bo i oslo, for her finnes ingen fosterfamilier. Stakkars jenta mi! Når hun kommer hjem fra ferie, skal hun og mamma dra en tur til barnevernet og snakke med de, helt uforpliktende. Før det skal hun kommer hjem til meg og snakke med meg, mamma og en venninne av mamma som har jobbet i barnevernet, slik at hun vet litt mer av hva det går ut på. Hun skal også kanskje bo en periode hos oss. Håper virkelig det ordner seg for henne! HAr så utrolig vondt av den stakkars jenta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juli 2004 #1835 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg husker det fantes en pæreis engang, sånn pæreis på pinne med sjokolade på, sånn som det er på kræsj pinken og lollipopen. Hvor er det blitt av den, forresten? Den er gooood! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. juli 2004 #1836 Del Skrevet 1. juli 2004 Trist å høre om veninna di, håper det går bedre etter hvert. Bra at hun har ei veninne som deg, som kan støtte og kanskje hjelpe litt! Håper og ønsker deg en riktig god ferie! Ingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. juli 2004 #1837 Del Skrevet 1. juli 2004 Tittei nabo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1838 Del Skrevet 1. juli 2004 Trist å høre om veninna di, håper det går bedre etter hvert. Bra at hun har ei veninne som deg, som kan støtte og kanskje hjelpe litt! Håper og ønsker deg en riktig god ferie! Ingvild Tusen takk, iingvild Håper virkelig hun kommer seg bort fra de fæle foreldrene! Tenk å le av henne når hun gråter fordi de kjefter på henne! :evil: Åh, blir så opprørt og sint av å tenke på det. Kunne ønske hun var her nå, så jeg kunne holdt hardt rundt henne og fortalt henne at det kommer til å ordne seg.. For det skal det. JEg gir meg ikke før hun kommer bort fra de grusomme foreldrene der! Tittei til deg også, Mylian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollface Skrevet 1. juli 2004 #1839 Del Skrevet 1. juli 2004 Tittei tilbake og takk for hilsen ! Ha en flott natt ! D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. juli 2004 #1840 Del Skrevet 1. juli 2004 Saftis er ikke is. ;-P *mett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå