Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Jeg glemte å si: tusen takk for mail :) Både jente og vofs var flotte skapninger :)  

Jeg skal legge meg snart, skal i hvertfall opp før kl 8 i morgen tidlig! I natt sover jeg alene, for kjæresten er på jobb.

Sov godt, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Otilie

:hjerter: så søtt!

Og det er virkelig sant,alle som får muligheten til å bli kjent med deg er kjempe heldige! :klem:

Du er helt herlig! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen i boken min vakre fisken!

Kanskje jeg en gang inviterer deg på middag - bor på Sørlandet - så kanskje vi en gang treffes når du på besøk hos Mylian (om jeg ikke husker feil bor hun på sørlandet...)

Vet hvor vondt det er med kjærlighetssorg - men hold ut kjære deg. Det blir bedre, og du får det bra igjen!

Skjem degselv bort og gjør livet hyggelig for deg!!

Ha en flott uke!

Varm klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Fint å høre at du har det bra. Og takk for hilsen i dagboka mi. Jeg har vært litt fraværende i det siste, men jeg har ikke glemt deg.

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Otilie: takk det samme :klem:

Fredslilja: flere mennesker skulle vært som deg! Da hadde verden vært et fint sted å leve :klem:

Optimist: koselig at du stakk innom, jeg vet du har mye å tenke på.. :-( :trøste:

Tror jeg tar en litt tidelig kveld i dag jeg gitt.

Natta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt vakre fisken, og drøm noe fint!

Og du - når du treffer på degselv i speilet neste gang - så smil! For du er et herlig bra menneske, og verden digger deg!

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere skjønne! :D :klem:

Lilja; skal prøve det :)

Lunacia; Fisken har det ganske bra, om jeg skal si det selv :ler:

Ethereal; jeg har sovet fantastisk!:D Og har en følelse av at denne dagen blir flotters. Har masse planer, spørsmålet er om jeg rekker alt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Jeg klarer liksom ikke å bestemme meg for om det blir treningssenter eller gåtur i dag :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coral
Hei :vinke:

Jeg klarer liksom ikke å bestemme meg for om det blir treningssenter eller gåtur i dag :-?

Typisk dilemma jeg også har noen ganger :wink:

Om det er fint vær der du er, hadde jeg gått meg en rask tur, regner det frister kanskje treningssenteret mer?

Om været er bra er det jo godt å nyte det!

Ha en kjempefin dag :)

Klem fra Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mylian: jeg tror jeg kommer 17.30, om jeg ikke husker feil.

Det ble treningssenteret. Plutselig begynte det og regne, så det var ikke så fristende å tusle ut.

Desutten var jeg litt sliten i dag, og runden min er LANG.

Kom meg til treningssenteret og begynte som vanlig å gå på moonwalken. Etter ett minutt trodde jeg at bena mine skulle kolapse, bokstalvlig talt. Jeg hadde null krefter.

Sa til meg selv at jeg i alle fall måtte gå 5 minutter.

Så ble det 10. 15, 20, 25, 30, 35, 40..

40 minutter gikk jeg på den, det jeg hadde stilt inn fra før av. Jeg klarer bare ikke å gi meg, er en utrolig dårlig taper! I alle fall når det gjelder psykiske ting.

Den treningsøkten er en av de værste jeg har vært med på noen gang. Og fy som jeg svettet! Det rett og slett bare rant av meg.

Merkelig, jeg har jo blitt i så mye bedre form i det siste? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg en melding når du vet tidspunktet da :)

Kanskje du hadde litt lite mat i kroppen? trening blir som oftest tusen ganger tungere da..

:klem:

(Gleder meg så til du kommer!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...