-Fisken- Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #1704 Skrevet 28. juni 2004 Noe så patetisk.. Her sitter jeg og depper over N. En gutt! Hva er det for noe? :-x DEt er ingenting i forhold til alt annet vondt her i livet. Joda, forelskelser kan være vonde, men de går over. Hva med alle problemene jeg har hatt? For det har vært nok av dem.. Likevel føles det at jeg liker N, minst like ille. I alle fall når jeg trøster de to vennene mine som er forelsket i meg, når jeg selv er så sykt forelskeT! Stakkars gutten min.. Han har det så vondt! Kan bare ikke fatte og begripe hvordan jeg kunne kysse to gutter foran han. Kunne ønske jeg kunne skru tiden tilbake.. Hva er galt med meg? Det irriterer meg hvor lite vennene til N egentlig bryr seg om han, tenker over hvor jævlig han har det. Hvorfor trekker mange mennesker seg unna det som er vondt og vanskelig? HVa er galt med oss mennesker, egentlig? Hvorfor er forelskelser så vondt, hvorfor er følelsene så sterke? Hvorfor blir man forelsket i dem man blir? Uff, jeg vil bare komme over han.. Men alt rundt han føles veldig sårt akkurat nå. Nei, nå babler jeg fælt. Tror jeg skal legge meg gitt. Natta.
Gjest Ethereal Skrevet 28. juni 2004 #1706 Skrevet 28. juni 2004 Kjære deg, jeg vet hvor vondt du har det akkurat nå da det ble slutt mellom meg og eksen, hadde jeg det så vondt at jeg ikke klarte å tenke på noe som helst. Jeg sov ikke, klarte ikke å spise, og gikk ned 7-8 kg på knapt en måned. Du er heldig som har venner rundt deg, det virker som de bryr seg om deg.
-Fisken- Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #1708 Skrevet 28. juni 2004 Takk DEt går jo over en gang. Det vet jeg. Det er bare ikke noe gøy når det står på. Har det litt bedre i dag, men hadde en drøm i natt som jeg helst skulle vært foruten :-(
liv Skrevet 28. juni 2004 #1709 Skrevet 28. juni 2004 Gleder meg til i morgen jeg Fisk! Skal nok få deg på andre tanker mens vi er sammen da!
Gjest Fighter Skrevet 28. juni 2004 #1710 Skrevet 28. juni 2004 Trist å høre at du har det så fælt. Kjærlighetssorg er noe herk.
LaToya Skrevet 28. juni 2004 #1711 Skrevet 28. juni 2004 Det er rart at det skal være så vanskelig å komme over ekser. Sliter med deg jeg også. Håper du føler ting bedre i dag.
Arkana Skrevet 28. juni 2004 #1712 Skrevet 28. juni 2004 God morgen Fisken. Håper du føler deg bedre i dag.
Gjest Coral Skrevet 28. juni 2004 #1713 Skrevet 28. juni 2004 Håper også du føler deg bedre Har vært der jeg også, ikke lett..
-Fisken- Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #1714 Skrevet 28. juni 2004 Takk, så utrolig herlige dere er! Fisken er glaaaaaaaaaad! N sendte koselig melding :D "Chill, det som skjedde i helga har jeg glemt allerede ;-) Det var jo ikke spesielt mye å si sorry for da... Å vi ses nok igjen ;-) Glaaaaaaaaad! Herregud, føler meg som en liten unge som skal få is eller noe Var skikkelig deppa på handleturen min i sta, var i byen. Så meg i speilet og tenkte mye rart. JEg var stygg, liten, usynelig, hvem ville vel være venn med meg? Sånn har jeg aldri tenkt før, har alltid hatt nok selvtillit. Men, men, jeg er glad nå i alle fall Kjøpte meg en vid bukse, to topper, en genser og en treningsgenser også en Betty Boop shorts. Fornøyd jeg:) Nå skal jeg straks avgårde for å trene. I kveld skal jeg på kino, gleder meg! Skal på kino i morgen og da:ler: Men jeg blir aldri lei av kino gitt. Ha en fin dag alle sammen
Diaz Skrevet 28. juni 2004 #1716 Skrevet 28. juni 2004 Hei Fisk. Sender en liten over til deg, jeg Håper du får en fortsatt fin dag.
Gjest 1111 Skrevet 28. juni 2004 #1718 Skrevet 28. juni 2004 Mye å oppdatere seg på her inne jo du må fortelle meg alt på onsdag, ok? Gleder meg til du kommer ned!
Gjest Ethereal Skrevet 28. juni 2004 #1719 Skrevet 28. juni 2004 Jeg glemte å si: tusen takk for mail Både jente og vofs var flotte skapninger Jeg skal legge meg snart, skal i hvertfall opp før kl 8 i morgen tidlig! I natt sover jeg alene, for kjæresten er på jobb.
-Fisken- Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #1720 Skrevet 28. juni 2004 Hei! :D Guri, føler meg helt som en unge i humøret. Kunne ønske jeg alltid hadde det sånn. Er så herlig å være glad! Og dere, dere er bare helt nydelige hele gjengen Nå har jeg vært på kino. Dawn of the dead. Det var 18 års grense, akkurat det skjønte jeg ikke. Filmen var faktisk ganske morsom til tider. Så filmen med en god venn av meg. Han er søt da, hadde kjøpt blomster til meg Og etter kinoen sa han: - FIsken, jeg er så heldig som har deg til venn. Takk for at jeg får mulighet til det, du er en nydelig jente. Er han ikke søt? Av en eller annen merkelig grunn, har jeg en følelse av at jeg og N kommer til å bli sammen etter sommeren.. :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå