-Fisken- Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #1682 Skrevet 27. juni 2004 Fikk du mail fra meg i går ? Ja, med bildet mener du? Fikk du svaret mitt? Sendte to bilder også..
Bokalven Skrevet 27. juni 2004 #1683 Skrevet 27. juni 2004 Nei. Sov ikke til halv tre' date=' men halv to. Vel jeg sov egentlig ikke til halv to heller. Den lille kosestunden i sengen (ikke sånn, nei. Bare stryke hverandre i fjeset og sånn) utviklet seg til..ehh, ja..sånn. :oops: [/quote']
Rio Skrevet 27. juni 2004 #1686 Skrevet 27. juni 2004 Er det mulig å sette denne dagboka på pause eller? Kjipt med fredagen da, regner med det går bedre nå. Nydelig hund forresten
Gjest Otilie Skrevet 27. juni 2004 #1688 Skrevet 27. juni 2004 Hei snuppa mi Her var det jammen mye å oppdatere seg på.. *leser* Glad i deg! *klem*
Gjest Ethereal Skrevet 27. juni 2004 #1689 Skrevet 27. juni 2004 Bra du fikk den! Jeg har ikke sjekket mail i dag, har vært på besøk hos foreldrene til kjæresten og spist middag. Jeg vil også ha hund, den var helt skjønn...
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2004 #1691 Skrevet 27. juni 2004 Hei på deg! Får så vondt av deg når jeg leser at du har grått så mye og har det tungt - men i blant er det eneste som hjelper å gråte, gråte og gråte. Håper du føler deg bra nå og at du en dag kommer over denne gutten... :trøste: Jeg har så lyst til å se hunden din - ligger bildene i albumet på Kg, mon tro? Jeg får ta en titt! Ha en fin kveld, lille venn! K
-Fisken- Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #1694 Skrevet 27. juni 2004 Hei alle sammen! Uff.. Er det mulig. Den ene tingen etter den andre kommer frem om fredagen. Jeg klina med to gutter foran N! Hvordan kunne jeg gjøre noe sånt.. Stakkars gutten min har mer enn nok problemer til at jeg skal gjøre han lei seg også. Uff :-? Jeg hadde tydeligvis sagt til folk at jeg burde drepe han, da ble alt mye enklere, og spurte om de ville drepe han for meg for 70 000. Sa også at jeg kunne gjøre hva som helst for å få han. Ok, jeg er forelsket, men han er da ikke hele verden for meg. Har så vondt av han!
Bokalven Skrevet 27. juni 2004 #1696 Skrevet 27. juni 2004 Oi! Og jeg synes jeg har mange som har over 1300 innlegg! Det er jo ikke noe i forhold!
-Fisken- Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #1697 Skrevet 27. juni 2004 Jaja, da har jeg noe å være glad for, da :-( Litt mer oppmuntrende enn innlegget mitt nederst på forrige side :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå