-Fisken- Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #1602 Skrevet 26. juni 2004 hint.... Tusen takk :dagensrose: Våknet nå. Har sovet i 4 timer.. Uff. Det kom i alle fall noe godt ut av gårsdagen, jeg så hvor mye vennene mine brydde seg, og ikke minst mamma. Herregud, maskara i alle mulige kriker og kroker av ansiktet
Midnattsol Skrevet 26. juni 2004 #1603 Skrevet 26. juni 2004 Registrerte Brukere : Aniola-Fisken, Midnattsol Reiser snart på ferie. Når drar du til Hellas? Jeg blir ikke så mye på KG et par uker framover tenker jeg, så GOD TUR. :kysse:
-Fisken- Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #1604 Skrevet 26. juni 2004 Hvor er det sitatet fra? :klø: Blir trist her uten deg :-( JEg drar 5.juli. Vi snakkes snart håper jeg
Midnattsol Skrevet 26. juni 2004 #1605 Skrevet 26. juni 2004 Fra hovedsiden til forumet, helt nederst. Jeg kommer innom KG, men ikke så mye som nå.
-Fisken- Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #1606 Skrevet 26. juni 2004 Bra du kommer innom da Nei, jeg får prøve å sove igjen. Har vondt i hodet etter all grininga :-?
-Fisken- Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #1608 Skrevet 26. juni 2004 Da våknet jeg igjen. Ikke mye jeg klarer å sove gitt. Uff så full jeg ble i går. Drakk ikke mer enn 3 øl! Likevel var jeg skikkelig drita. Tenkte ikke på det før etterpå, at man ikke tåler alkohol når man går på Fontex. Utrolig korttenkt av meg. Hadde fest. Var skikkelig koselig, bare gode venner av meg. Og N kom. Snakket ikke så mye med han egentlig. Plutselig begynte jeg å grine, grein og grein og grein. Gud så nydelig vennene mine er, holdt rundt meg, trøstet meg og sa at jeg fortjente mye bedre. (da tror jeg nico hadde dratt til en annen fest) Gjorde så og si ikke annet enn å grine i hele går. Fikk folka til å gå rundt 12. To venner av meg, herlige som de er, hjalp til med å rydde. Rundt ett kom mamma. Hun er så søt.. Når hun kom, bare grein jeg enda mer, og hun satt og strøk meg på ryggen og sa at hun visste hvordan jeg hadde det osv. Fikk sjokk da jeg så meg i speilet, mascara overalt. Og det er ikke overdrivelse. På genseren, armene og hele ansiktet. Helt sykt. Sovnet rundt halv to. Fikk heldigvis sove med en gang. MEn har ikke sjangs til å sove mer nå. Først våknet jeg halv seks, men fikk sove igjen til halv ni. Føler meg bedre i dag. Nico er virkelig ikke verdt det, jeg vet det. For så vondt av K også. HAn er forelsket i meg, likevel satt han og holdt rundt meg, sa at det går bra, at jeg måtte komme over han. Nydelig gutt! Det er ikke noe synd på meg. DEt er min egen feil at jeg ikke klarer å komme over den gutten. Nei, tror det blir bra å dra til Hellas.
Gjest Ethereal Skrevet 26. juni 2004 #1609 Skrevet 26. juni 2004 Hva annet kan jeg si enn Håper du har det bedre i dag...Alkohol og følelser er en skummel kombinasjon. Av og til får alkoholen fram ting du ikke visste du hadde inni deg. Da er det veldig fint å ha forståelsesfulle venner og foreldre.
liv Skrevet 26. juni 2004 #1610 Skrevet 26. juni 2004 :trøste: Vet hvordan du har det. Har hatt skikkelig kjærlighetssorg jeg og. Du får bare ta tiden til hjelp og så uten at du aner det så tenker du mindre og mindre på han..
Bokalven Skrevet 26. juni 2004 #1611 Skrevet 26. juni 2004 Kjærlighetssorg er fælt. Hadde det de tre dagene lunaciamannen og jeg ikke var sammen (han gjorde det slutt og så etter tre dager ville han ha meg tilbake), men selv om det på en måte ikke kan regnes som ordentlig slutt, så var det alikevel like fælt som om det skulle ha vært det, for jeg visste ikke at han ville ha meg alikevel. Det var så vondt så vondt! :trøste:
Gjest Ethereal Skrevet 26. juni 2004 #1612 Skrevet 26. juni 2004 Håper du føler deg bedre, vennen! Mitt beste middel i slike tilfeller er å gå eller sykle meg en tur. Da får jeg tankene over på andre ting, og ute er det gjerne så mye å fokusere på at man glemmer litt hvor kjipt man har det. Ethereal-kjæresten drar til treningsstudioet nå, men jeg er for slapp, så jeg blir hjemme. Jeg skal ta meg en sykkeltur senere heller. Du må passe godt på deg selv
-Fisken- Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #1613 Skrevet 26. juni 2004 Tusen takk alle sammen Føler meg bedre i dag. Må nesten le litt av meg selv når jeg tenker på det. Skulle gjerne gått meg en lang tur, men har hodepine :-? SKAL ALDRI DRIKKE IGJEN SÅ LENGE JEG GÅR PÅ FONTEX! Etterpå skal vi dra å se på valpen Blir litt å kjøre, det er i Skien, men det er verdt det
Gjest 1111 Skrevet 26. juni 2004 #1614 Skrevet 26. juni 2004 Får så vondt av deg lille venn når du kommer hit på onsdag skal jeg gi deg en klem og aldri slippe deg igjen! Kjærlighetssorg er vondt, innmari vondt, og du har lov til å sørge som alle andre. men jeg blir så stolt av deg når jeg leser at du har innsett at han ikke er verdt det. du er verdt så mye mer! Husk at jeg er bare et ring eller en melding unna, jeg er her for deg hvis du trenger meg. :trøste: Glad i deg lille venn.
Gjest Ethereal Skrevet 26. juni 2004 #1615 Skrevet 26. juni 2004 Du er heldig, som snart får valp!!! Skulle ønske vi hadde tid/plass til å ha hund. Hund skal jeg ha om ikke så altfor lenge, det er helt klart.
Saeria Skrevet 26. juni 2004 #1616 Skrevet 26. juni 2004 :trøste: Håper den skjønne lille hunden klarer å få tankene dine over på noe annet.
Gjest GreenSky Skrevet 26. juni 2004 #1618 Skrevet 26. juni 2004 Huffa, vennen. Hvordan føler du deg nå? :trøste: Rart det med Fontex, foresten, da jeg gikk på det kunne jeg drikke like mye som normalt. Men det varierer sikkert fra person til person.
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 26. juni 2004 #1619 Skrevet 26. juni 2004 Dakkar lille fisken da :trøste: Kanskje det hjelper å vite at du er sterkere enn du noen gang har vært når du har kommet over han? Og å gråte er sunt!! Det gjør deg raskere glad igjen :-) Godt at du har gode venner som stiller opp for deg!! ¤ Trøsteklemmer :trøste: ¤
-Fisken- Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #1620 Skrevet 26. juni 2004 Kjære alle sammen, dere er nydelige. Takk for gode klemmer når jeg trengte dem! Det merkeligste var egentlig at jeg gråt sånn. JEg gråter ALDRI foran noen, verken venner eller mamma. Men i går bare rant og rant tårene. Mamma trodde det var pga Fontexen, hun hadde en venninne som hadde gått på noe av de samme pillene, og når hun drakk, mistet hun alle hemninger, hun var helt gal og "kåt". Har det bra nå Vofsen var helt nydelig! ER forelsket jeg nå Kontrakten er underskevet! Gud så jeg gleder meg. Heldigvis stiller vennene mine opp nå, spør hvordan jeg har det, spør om de skal komme bort. Koselig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå