Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Ja, det er sant, det gjorde jeg..

Drakk 1 liter vann under trening som sluttet en time før legetimen, og 1/2 liter brus rett før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Dumt at du forsøker å lure legen og deg selv... Det gjør bare vondt verre. Men det er sikkert ikke lett, du VET hva som er bra, men klarer ikke å gjøre det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det :-(

Men ville ikke gå på den slemme vekten hvis jeg hadde gått ned.

Mamma var morsom i sta, hun sa: Må bre få ta litt på deg, du har så masse muskler! :ler: *stolt* hehe.

Gruer meg litt til etterpå, for N kommer.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har jeg gått glipp av noe.. N?

Du får bla deg bakover i dagboken, står masse om han :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med arm musklene! :) Jeg er også veldig glad i arm musklene mine, og tar gjerne armhevninger når jeg har noe ledig tid. Jeg er 170 og 68kg, og jeg har mye fett og muskler godt blanda, hehe.. Du får kose deg med N da ;) Jeg skal kose meg med my guy.. God helg og *kos*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Ethereal sier mye jeg er enig i... Tror ikke jeg trenger si noe mer om det.

Selv er jeg ganske rund, og skulle gjerne ha vært noen kilo slankere, men jeg nekter å slanke meg. Sunn mat og trening er jeg for... Var flink en stund, men det glapp helt da jeg dro til Skottland. :( Nei, må få satt i gang med skikkelig trening igjen, og spise sunn mat. Så lenge jeg gjør det, spiller det egentlig ikke noen rolle hvor mye jeg veier, for da synes jeg at jeg gjør mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...