Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klem:

Du vil gå OPP i vekt? Ja? Kan sikkert lage en god, næringsrik middag til deg, jeg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil det ja.

Problemet er å klare å takle kiloene, også å klare å få ned maten :wink:

Men, det kommer seg.

Nå drar jeg til steptimen min.

Ha en fin dag, alle sammen :vinke:

Skrevet

Hvis maten er veldig god, er det lettere da? Håper det ordner seg, i hvert fall. :klem:

Gjest Ethereal
Skrevet

Hos meg er vekter bannlyst. Hvordan jeg føler meg, vises som du sier på klærne, og ikke på et dumt tall på en vekt.

:klem: :klem:

Vil også på step, kanskje i morgen?

Skrevet

Ah, deilig!

Får virkelig svettet ut med stepp.

Likte ikke veiingen :evil:

Drakk masse brus før jeg skulle dit, for hvis jeg hadde gått ned i vekt, måtte jeg sansynligvis begynne med kostplan, og spise alle måltider sammen med mamma.

Da hadde jeg rett og slett nektet å spise - på trass.

Vel, slapp det. Veide 51 kg! Synes det er rart, for ser ikke på kroppen eller klærne at jeg har gått opp.

Samme det, jeg bryr meg ikke om den dumme vekten :-x

Gjest Ethereal
Skrevet

Husk at du er en god del høyere enn meg, og jeg veier ca 52-53kg... Og som du ser, er jeg ikke akkurat feit.

Så kjære du, prøv å bli frisk, tren styrke og bli kjent med kroppen din. Og tenk på mat som et brennstoff for motoren som driver deg; du ville ikke gi en motor for lite drivstoff? Da ville den bare yte mindre. Tenk også på at en virksom hjerne trenger masse energi (og jeg VET at du er smart og flink).

Noen råd bare.... :)

Skrevet

Tusen takk..

Du er god du :klem:

Skrevet
Husk at du er en god del høyere enn meg, og jeg veier ca 52-53kg... Og som du ser, er jeg ikke akkurat feit.

Så kjære du, prøv å bli frisk, tren styrke og bli kjent med kroppen din. Og tenk på mat som et brennstoff for motoren som driver deg; du ville ikke gi en motor for lite drivstoff? Da ville den bare yte mindre. Tenk også på at en virksom hjerne trenger masse energi (og jeg VET at du er smart og flink).

Noen råd bare.... :)

Veldig gode råd. Enig med deg her. :Nikke:

Gjest Ethereal
Skrevet
Tusen takk..

Du er god du :klem:

Likewise :) fint å kjenne deg! (forøvrig er jeg 52 kg til 167cm hvis du lurte, men vekt er ikke viktig! Hva som er viktig, er hvordan du føler deg.)

:):)

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg er 170 og veier 60... Hverken tynn eller tjukk...

Skrevet

:)

Synes selv det var for lite å veie 47 til mine 171 cm. Noen og femti, det passer for meg nå, eller for det syke hodet mitt da.

Gjest GreenSky
Skrevet

Du klarer det helt sikkert, bare ta et skritt av gangen. Men det gjør du jo. :)

Skrevet

Hei..

Jeg er vel ca 172 og veier 52, synes jeg veier akkuratt passe jeg, men nå er det minimalt med muskler på denne kroppen da.. Hater å trene... Men du virker da flink!

Skrevet

JEg bryr meg egentlig ikke om den der vekten.

Vi sier at det bare er muskler :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Vet du, Aniola-Fisken - det er så utrolig godt å lese at du faktisk ser at vekten ikke betyr noe. Selvom du hater å se at du har gått opp på vekta, så vet du likevel at det bare er sunt for deg, selvom tankene dine sikker forteller deg andre ting i blant.

Det står stor respekt av deg, vennen min - og jeg vet at du kommer til å mestre vektoppgang og det å se på mat som en positiv ting! :)

Og så flink du er til å trene og holde deg i form, så kommer du til å få en sunn og glad kropp! Og DET er en fin ting! :)

Ønsker deg god ferie - blir litt trist her uten deg, men jeg håper du kommer til å kose deg dit du skal!

:klem:

K

Skrevet

Tusen takk, Kverula, det var nydelig sagt :)

Du er herlig, du! :klem:

Jeg vil jo ha litt kjøtt på bena, det er ikke det.

Men skjønner ikke hvordan jeg kan veie 51 kg nå, for klærne mine sitter helt likt som da jeg veide 49. merkelig :klø:

Skrevet

2 kilo gir ikke så stor forskjell. dessuten så sa du at du drakk mye før du veide deg?

:kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...