Gjest 1111 Skrevet 23. juni 2004 #1482 Skrevet 23. juni 2004 Mamma var førskolelærer i ti år - men nå får hun fnatt bare hun ser en barnehage, en huske, eller en oppkastbøtte
Saeria Skrevet 23. juni 2004 #1483 Skrevet 23. juni 2004 Hadde utplassering en uke i en barnehage. hadde ambisjoner om å bli førskolelærer før den uka' date= men jeg kan love dere at etter den uka så snudde jeg på flisa Du tok til fornuften, ja.
-Fisken- Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #1484 Skrevet 23. juni 2004 Dere, nå legger jeg meg til å sove litt jeg. Sov bare 5-6 timer i natt :-?
Saeria Skrevet 23. juni 2004 #1486 Skrevet 23. juni 2004 Sove godt. Skal ha meg en lur jeg også. Sov alt for lite selv. (4-5 timer)
-Fisken- Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #1487 Skrevet 23. juni 2004 Takk Nettopp sovet i 2 timer. Deilig Droppet jobbintervjuet. Orket rett og slett ikke. Telefonsalg er ganske sikkert ikke noe for meg. Da jeg våknet, var jeg liksom litt småsvimmel og kvalm. Nå er jeg kjempeslaåå og har vondt i hodet og i kroppen.. Uff, hvorfor er jeg syk nå igjen? :klø: Enda godt jeg rakk å trene før i dag. Nå er jeg på side 100 i dagboken min gitt!
Gjest Ethereal Skrevet 23. juni 2004 #1489 Skrevet 23. juni 2004 Jeg er ultrasliten i dag, så har droppet treningen, men har trent både mandag og tirsdag, så sikkert bra med en pause. I kveld skal vi grille, og jeg har gjort klar følgende: *halvstekt bakepoteter i mikroen *marinert kyllingfilet *laget hvitløksdressing med Kesam *laget grønnsaksform med: aubergin, paprika, squash, sjalottløk, soltørkede tomater og sjampinjong. Skal stå i ovnen og godgjøre seg, og så noen skiver fetaost på toppen!
-Fisken- Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #1490 Skrevet 23. juni 2004 Saeria: tusen takk Ethereal: sikkert lurt å droppe treningen. Du trenger mer enn nok som du gjør Maten hørtes herlig ut! Føler meg heldigvis litt bedre nå.
-Fisken- Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #1491 Skrevet 23. juni 2004 Nå er jeg frisk igjen. Merkelig. Er full av energi. Rare kroppen min. HAr jo tatt to smertestillende, kanskje de har hjulpet for en gangs skyld. Og lå en stund i badekaret. Deilig.
Gjest Ethereal Skrevet 23. juni 2004 #1493 Skrevet 23. juni 2004 Fornøyd nå da (jfr dagbokopprettelse) Alt for deg, vennen
-Fisken- Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #1494 Skrevet 23. juni 2004 Fornøyd nå da (jfr dagbokopprettelse) Alt for deg' date=' vennen [/quote']
Saeria Skrevet 23. juni 2004 #1495 Skrevet 23. juni 2004 Badekar er deilig! Synd vi ikke har det. Vi må gå ut for å skifte mening på vårt bad.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 23. juni 2004 #1496 Skrevet 23. juni 2004 Så bra at du ble frisk igjen så fort! :-) Jeg er ikke frisk som en fisk, (herlig ordspill :-? , sånn funker solstråle når hun er syk) og starter sommeren med å ligge i badekaret og lese barnebøker... Ha en fin st.hansaften!
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #1497 Skrevet 23. juni 2004 Badekar er deilig! Synd vi ikke har det. Vi må gå ut for å skifte mening på vårt bad. Sånn bad hadde vi før, vi måtte faktisk løfte vaskemaskinen over vasken for å få den inn i rommet! Da jeg studerte i England hadde hvert rom et eget bad, hvis du kan kalle det bad da, det var mer et skap. Hvis du stod i midten og strakte ut armene kunne du ta i alle veggene. Når man trakk for dusjforhenget var toalettet innenfor slik at det ble gjennomvått etter hver dusj.
Saeria Skrevet 23. juni 2004 #1498 Skrevet 23. juni 2004 Sånn bad hadde vi før, vi måtte faktisk løfte vaskemaskinen over vasken for å få den inn i rommet! Da jeg studerte i England hadde hvert rom et eget bad, hvis du kan kalle det bad da, det var mer et skap. Hvis du stod i midten og strakte ut armene kunne du ta i alle veggene. Når man trakk for dusjforhenget var toalettet innenfor slik at det ble gjennomvått etter hver dusj. Så ille er det ikke hos oss. Det er plass til vaskemaskin. Har et lite dusjhjørne med dører som ligger i en plastbue. En fleksibel sak husverten kjøpte på tilbud for en tusing. Før hadde vi forheng, som vi måtte dra rundt vaskemaskinen for ikke å få det opp etter rumpa når vi dusja. Doen blir ikke våt. Vask og tilhørende skap er lite. Alikevel ikke rare plassen, men ikke så ille som ditt var.
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #1499 Skrevet 23. juni 2004 Ja, det var interessant. I tillegg var det ingen skap i badet (i England altså) og jeg kunne ikke ha tingene mine liggende på vasken, fordi badet var så lite at alt ble vått, selv det som var utenfor dusjforhenget. Så alt måtte legges i en kurv jeg kunne flytte inn og ut av badet når jeg skulle dusje. Og håndklærne måtte henges utenfor ellers ble de også våte. Men sånn alt i alt foretrakk jeg det framfor å dele bad med andre da. Det var bare ett år og så flyttet jeg til en treroms med en venninne. Der hadde vi stort bad med badekar, eneste problemet var at det var teppegulv. *urk* Husker en kveld de under oss kom og banket på og sa det dryppet vann ned i stua deres. Da hadde toalettet vårt rent over og hele badegulvet var søkkvått. Vegg til vegg-teppe er ikke akkurat noe man med letthet kan ta ut og tørke, så til tross for at det var midtvinters måtte badevinduet stå på vidt gap et par døgn for at det skulle tørke. Prøvde å ikke tenke så mye på mugg og slikt... :-?
Saeria Skrevet 23. juni 2004 #1500 Skrevet 23. juni 2004 Teppe på bad er ikke akkurat praktisk, nei. Usj! :-? En kan jo spørre seg hva de tenkte med, de som laget badet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå