Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Du kan ikke holde deg til bare en treningsøkt i dag da? pga hodepinen som dukker opp hele tiden? må dessverre være litt mamma nå.

Ha en fin dag vennen min! :hjerte:

Så søt du er :kose:

Jo, men du skjønner, fikk ikke trent i går! Og ikke mandag heller, men da gikk jeg en del da.

Også har jeg så masse agresjon, aner ikke hvor den kommer fra, inni meg! Det er så herlig å kjenne at svetten renner nedover kinnene :sjarmor:

Har ikke lyst til å dra på jobbintervjuet etterpå :-? Telefonsalg er no dritt!

Men jeg vil jo gjerne tjene litt penger, og noe annet har jeg ikke funnet.

Hvordan har dere dere i dag, folkens? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg maser ikke på deg for å være slem, bare så det er sagt. bryr meg om deg vet du.

Jeg er rastløs i dag jeg. og sinna på bråkemakerne utenfor (og oppå!!) huset vårt :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråkmakere som kaster stein i tom container har jeg også erfaring med. De koste seg med å vekke meg klokken 7. Og jeg er en kruttønne om morgenen. :oops:

Jeg var så sinna! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg maser ikke på deg for å være slem' date=' bare så det er sagt. bryr meg om deg vet du.

Jeg er rastløs i dag jeg. og sinna på bråkemakerne utenfor (og oppå!!) huset vårt :evil:

Du maser ikke :)

Bare koselig at du bryr deg :wink:

Optimist: shallabais! :-)

Saeria: dakar.. Men natten var ikke så ille da :wink: Vi har noen naboer som vi kaller portvaktene. De er ute mer eller mindre hele tiden, og røyker. Glaner så det holder.Og du kan tenkte deg størrelsen på de kroppene der, de beveger seg aldri lenger enn fra trappa og inn virker det som.

Hun moren kan plutselig stå på trappen å hyle som om gal inn til sønnen, når som helst på døgnet. Når som helst! :o

I dag har jeg fått gjort en del.

Klokken 8 dro mamma og jeg og fikset pass til meg. Deretter dro jeg hjem, satt her litt, dro og trente masse, kom hjem, ryddet ut av oppvaskmaskinen, vasket opp og ryddet litt på rommet. *fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bråkmakere som kaster stein i tom container har jeg også erfaring med. De koste seg med å vekke meg klokken 7. Og jeg er en kruttønne om morgenen. :oops:

Jeg var så sinna! :sinna:

Og jeg er sinna nå :evil: de skifter jo ut taket vårt så vi betaler dem jo... men likevel.. finnes ikke noe mer irriterende enn akkurat dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisk er flink, ja.

Hos oss var det naboen som hadde betalt for bråket. Og de gav seg ikke før det hadde gått hvertfall en uke. Helga også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bråk en uke her ja.. fra 7 om morran til 7 om kvelden :-?

såpass ja. Vurdert øreklokker? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir bråk en uke her ja.. fra 7 om morran til 7 om kvelden :-?

Stakkars. :trøste: Vi bor rett ved siden av en barnehage, ikke spesielt morsomt for en student som skal lese på dagtid. :-? Når vi flytter skal det være laaaangt unna nærmeste barnehage, det skal være visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars. :trøste: Vi bor rett ved siden av en barnehage' date= ikke spesielt morsomt for en student som skal lese på dagtid. :-? Når vi flytter skal det være laaaangt unna nærmeste barnehage, det skal være visst.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Næmmen, så heldig du er da!

Barnekor syngende hele dagen!

:ler:

Synge gjør de heldigvis ikke. I forrige uke var den en liten gutt som skrek "mamma, mamma, mamma" uavbrutt i 10 minutter. Jeg liker barn, men noen ganger....... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde utplassering en uke i en barnehage. hadde ambisjoner om å bli førskolelærer før den uka, men jeg kan love dere at etter den uka så snudde jeg på flisa :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde utplassering en uke i en barnehage. hadde ambisjoner om å bli førskolelærer før den uka' date= men jeg kan love dere at etter den uka så snudde jeg på flisa :riste:

:ler: Ja, all mulig beundring til barnehageansatte (og jeg skjønner godt at sykefraværet er høyt i den bransjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...