Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg håper fortsatt på at kjæresten rydder; han skal ikke på jobb før kl 16, og jeg fikk ingen respons på en sms jeg sendte. :) Kjæresten er også ganske sunn, men også litt lat, og mens jeg var i Nederland, hadde han knapt trent annet enn litt fotball, så nå har jeg tvunget ham inn på SATS :sjarmor: Han er faktisk fornøyd...

Matlaging er stort sett mitt domene, og jeg klager ikke, for det er noe jeg liker å gjøre.

*varmt her inne i dag* :)

Det er bra da :)

Matlaging er kjempekoselig.

Nå har jeg nettopp skrevet noen hyggelige ord til klassestyreren min. Skal skrive til norsklæreren min også, men det får bli etter trening. Trenger tenke litt tror jeg.

Den beste måten å få tenkt skikkelig på, er å trene.

Skal bare spise opp knekkebrødet mitt :)

Hvor mange dager i uken trener du, Ethereal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sant, så sant :ler:

Mange jeg er glad for at jeg aldri kommer til å se igjen.

Men det er spesielt to lærere som betyr mye for meg, som har hjulpet meg når jeg har hatt en vanskelig tid i forbindelse med sf og depresjon.

Men de beste vennene mine skal jeg tviholde på!

Klart de betyr mer for deg enn andre lærere, og vennene må du bare tviholde på.

Skrevet
Hei Aniola - Fisken! :klem:

:vinke:

Skrevet
God dag til deg :-) Fint å høre at du har en fin dag og har sovet godt. Jeg kjenner så altfor godt til det der med søvnløshet, men i det siste har jeg slitt med motsatt problem, merkelig nok...

Jeg prøver å lure kjæresten til å rydde i boden så jeg kan hente sykkelen min. Isåfall blir det sykkeltur i dag; blir glad bare ved tanken :)

Fint vær hos deg? :klø:

HEr regner det..

Skrevet

Tid for trening. Får bevege meg ut i regnværet :-(

Heldigvis ikke så langt til treningssenteret.

Skrevet

Kos deg på treninga, fisken!

Husker å trist jeg syns det var når jeg gikk ut av tiende, var ikke enkelt nei. på siste avslutning med foreldre, elver og lærere gråt alle sammen og det var en eneste stor suppe av tårer, snørr og kjærlighetserklæringer :ler:

Rart hvordan vi skled fra hverandre etter tiende også..

Glad i deg jeg!! :klem2:

Gjest Ethereal
Skrevet

Det VAR fint her i nord, og jeg benyttet anledningen til en lang sykkeltur :) Nå er jeg sliten i kropp og sjel, og det føles nydelig.

:)

Skrevet

Noen prøver å nå deg på Personlige meldinger.. ikke meg, men en annen! :D

Skrevet

Saeria: takk :)

Mylian: ja huff, det er trist :-? glad i deg og!

Ethereal: hørtes herlig ut :) Heldig, og ikke minst flink du!

Optimist: Tittei :)

Saeria: takk for tipset :)

Akkurat da jeg var på vei ut av døren til trening, ringte mamma. Fikk beskjed om at det var på tide å besøke farmor. Joda, koselig det, men jeg ville jo trene!

Da vi kom hjem igjen, var det bare å slenge i seg litt mat, få på seg noen fine klær, og dra avgårde til skolen.

Avslutningen var veldig fin. Rektoren, som burde ha gått av pansjon for lenge siden, holdt som vanlig en lang, tørr og kjedelig tale.

Heldigvis var det mange andre fine taler.

Etter utdeling av vitnemålet, var vi i klasserommet sammen med klassestyrer, elever og foreldre. Uff, det var trist å ta farvel..

Men det er nå sånn livet er.

HAdde planlagt å trene nå som jeg kom hjem, men har igjen fått samme hodepine som jeg hadde da jeg skulle til Hudøy :-?

Blir så rastløs når jeg ikke får trent!

Må nok trene 2 ganger i morgen.

Skrevet

Så flott at dere fikk en fin avslutning. Hadde ikke noe sånt når jeg slutta skolen. Da var det bare takk for nå, lykke til videre. :ler:

Håper du blir bra i hodet ditt, vennen.

:klem:

Gjest GreenSky
Skrevet

:dagensrose: siden du har vondt i hodet i dag. :trøste: og enda en :dagensrose: med tanke på skoleavsluttningen.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg sitter å lurer litt på om hodepinen din kan skyldes stress. Siden du er lei deg for å slutte og sikkert har tenkt en del/beskymret deg for hva som kommer til å skje framover. Og du fikk jo hodepine like før klasseturen sist gang.

Skrevet

Er noe til både deg og Green på Pers mld. 2 steder!

*Hint blir ikke større enn dette!* :ler:

Skrevet

God bedring fisken. :trøste:

Skrevet

Takk alle sammen :)

Tror egentlig ikke det syldes stress.. Føler meg i alle fall ikke stresset. Og får ikke vondt i hodet før f.eks prøver.

Men er ganske sikker på at det er psykisk egentlig. Slet med daglig hodepine før jul og en liten stund etter jul. DEt var fordi jeg var overtrent og utbrent, og fordi jeg tvang meg på trening (4 timer 5 dager i uken) konstant, selv om jeg ikke var frisk.

Derfor jeg jeg så og si imun mot smertestillende :-?

Jeg aner ikke hva det kan være.

Lurer litt på om hodepinen kommer av at jeg tenker så utrolig mye på N, hele tiden. Og på A, som er så forelsket i meg. HAn ringer meg nesten hver dag.. Det er jo koselig, men likevel.

Og Grønska, etter det N skrev til meg som du fikk på pm, ja da løp vel hodet mitt litt løpsk.

Nei huff, jeg aner ikke gitt.

Skal egentlig på jobbintervju i morgen, fra 4-9. Har veldig lite lyst til å gå :-? Det er for telefonsalg. Har ikke lyst til å jobbe med det, for å si det sånn.

Noen som vet om noen andre alternativer? :-) (sommerjobb.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...