-Fisken- Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #1362 Skrevet 20. juni 2004 Alovera:Så bra at du får lyst til å trene da Trening gir mening Kverula: Hvordan gikk det på jobben? Middie:All for you hun Skal på skolen klokken 10 i morgen. Skjønner ikke hvorfor, alle andre jeg kjenner har sluttet. Først skole, så en tur på slottet :-) Ettersom bestemor er på besøk, skal vi på sånn rundtur inne på slottet. Det blir artig DEretter skal jeg møte dere Solo-jenter! Det blir koselig får bare krysse fingrene for fint vær. Nettopp vært hos A sammen med noen folk og sett på Monsterbedriften. Søt film Var på bagel & jucie og drakk te med en venninne i sta, vi ble i litt fjortiss fnisehumør Det er morro en gang i blandt. Sitter her og tenker på N. HAr måtte tvinge meg selv i hele dag fra å sende han melding. Vil ikke mase.. Vet ikke om han har fått tilbake telefonen fra reprasjon en gang. Men herregud, jeg føler at hele meg blir revet i fillebiter!
Bokalven Skrevet 20. juni 2004 #1364 Skrevet 20. juni 2004 Jeg er heller ikke ferdig med skolen for i aar. Siste oppgave leveres paa onsdag.
Kelsey Skrevet 21. juni 2004 #1368 Skrevet 21. juni 2004 God morgen! Siste skoledag i dag? I så fall må du ha lykke til
-Fisken- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1369 Skrevet 21. juni 2004 Hei dere! Nei, dette er nest siste dag. I dag skal vi levere bøker og vaske :-? Blir nok ikke akkurat en lang dag tenker jeg meg. Vi begynner heller ikke før 10. Jaja. Blir jo litt trist og, forlate de jeg har gått p åskole med i 3 år, noen av dem også hele barneskolen. Men, men, det er sånn det er. Det er nok mange jeg aldri kommer til å ha kontakt med igjen, men også noen som jeg vet jeg vil holde kontakten med i mange år fremover. Ønsker dere alle en fin dag!
-Fisken- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1371 Skrevet 21. juni 2004 Hei hei! Det ble en rimlig kort skoledag, varte bare i en time Greit nok det, leverte inn alle bøker og vasket pulter. Nå sitter jeg og skriver en liten hilsen til alle klassekameratene.
Gjest 1111 Skrevet 21. juni 2004 #1372 Skrevet 21. juni 2004 Deilig med sommerferie? :-) Savner å prate med deg på msn jeg .. God morgen forresten
-Fisken- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1373 Skrevet 21. juni 2004 HAr en dag igjen på skolen, så er det sommerferie :-) DEt skal bli deilig. Ja, savner å snakke med deg og :-( Får sende noen mail da vettu
-Fisken- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1375 Skrevet 21. juni 2004 Jippi! Fikk 5 i matte skriftlig eksamen. Har aldri fått 4 før, men man vet jo aldri. Nå er jeg glad!
Gjest GreenSky Skrevet 21. juni 2004 #1376 Skrevet 21. juni 2004 Gratulerer! Er du nerøvøs for i dag? Det er jeg!
-Fisken- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1377 Skrevet 21. juni 2004 Gratulerer! Er du nerøvøs for i dag? Det er jeg! Ja, er det :oops: Bittelille meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå