Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Men i Tromsø er været endelig flott, og det skal jeg bruke til å gå lang tur. Treningsstudioet får være i fred i dag (tror jeg), og så går jeg heller tur...

:):):)

Gjest Gjesta
Skrevet

Trist med vennen din som har havna på skråplanet... :-(

Håper du får en bekymringfri søndag, fisken! :klem:

K

Skrevet
Men i Tromsø er været endelig flott, og det skal jeg bruke til å gå lang tur. Treningsstudioet får være i fred i dag (tror jeg), og så går jeg heller tur...

:)  :)  :)

Heldig du. Jeg vil også ha sol :evil:

Nei da, unner deg finværet :)

Hei til dere alle!

Gjest Gjesta
Skrevet

Her er det både regn og torden på gang...glad jeg har tak over hodet!

Det som er litt synd med torden, er jo at jeg ikke får brukt pc'n...jeg har en bærbar en, så det er ikke maskinen som er problemet, men netttilkoblinga! :o

Uff og uff...

Du, fisken - du gjør folk glade du! TAKK FOR AT DU ER! :klem:

K

Gjest Ethereal
Skrevet

Det er mye du kan gjøre i dårlig vær også (jeg har erfaring :-? )

Nå skal jeg ut på tur, du kunne gjerne blitt med hvis du var her :)

Takk for at du er den du er :-)

Skrevet

Hei Fisken! Så nyyyydelig vær vi har i dag da. :-? Jaja, mer KG-tid. :wink:

Skrevet

:) Hei, tok en titt inn her jeg. Gleder meg til i morgen selv om kanskje ikke sola viser seg. Kjenner du en trollmann som kan trylle vekk de svarte skyene?

Leste at du skal starte på ny skole til høsten? Hva slags skole/studier?

Husker nå jeg starta på nytt etter vidregående. Tror jeg aldri har blitt kjent med så mange nye hygglige folk på et år! :)

Snakkes, I

Skrevet

:trøste:

Leit å høre at det har gått så langt for N.. han er jo helt på kjøret. :(

Gleder meg masse til du kommer jeg!

:klem:

:hjerte: :hjerte:

Skrevet

Vile bare si hei.

Hei! :)

Skrevet

Kverula: Torden er skumle greier :wink:

Du er nydelig, du :klem:

Ethereal: Skulle gjerne vært med på tur :) Hva pleier du å gjøre det er dårlig vær da?

Du er super du :klem:

Arkana: Ja, så suuuuuuuupert vær :-? KG-tid :hoppe:

iingvild: Så koselig :)

Kjenner mange trollmenn :sjarmor: Men ingen som kan trylle bort sorte skyer :-(

Ny skole ja. Begynner på Manglerud, musikklinjen. (vidregående altså, liten jeg :oops: )

Mylian: :kose:

Lunacia: :vinke: Så koselig!

Har nettopp trent HARDT. SKikkelig stolt :sjarmor: Svetten rant, og det var ikke grusomt en gang. Nå spiser jeg mine 3 knekkebrød (et med hjemmelaget jorbærsyltetøy, et med ruccolasalat og røkelaks og et med ruccolasalat, skinke, agurk og paprika. Også sitronpepper selvfølgelig! :ler: )

Fisken, i dag har du vært flink!

Skrevet

Hoeres deilig ut med skikkelig trening. Skal begynne med regelmessig trening igjen naar jeg kommer hjem. Gleder meg til deg!

Skrevet

Jepp, i dag har du vært flink! Misunner deg som klarer å finne motivasjon til å trene, jeg orker bare ikke. Bare tanken på å bli svett og sliten er nok. Jeg nøyer meg med å ta trappene. :sjarmor:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg leser bok, fikser i leiligheten, jobber (ikke nok, jeg må ta meg i nakken. One year to go...), lager mat, TRENER på studio, KG...

Nå sitter jeg på verandaen med aviser, bok, Farris og Espresso. Har tatt fram mopp og vaskebøtte, og satt dem på kjøkkenet. Der står de godt.

Forøvrig vil jeg anbefale Pink og Garbage som bra musikk mot alle typer frustrasjoner :)

Skrevet

:) Er ikke noe galt i å skulle starte på videregående. Spesielt ikke Manglerud på musikklinjen. Er i alle fall tre stykker i korpset jeg spilte i som gikk der, tror de trivdes helt supert!

Hva spiller du? Eller synger du? :)

Skrevet
:) Er ikke noe galt i å skulle starte på videregående. Spesielt ikke Manglerud på musikklinjen. Er i alle fall tre stykker i korpset jeg spilte i som gikk der, tror de trivdes helt supert!

Hva spiller du? Eller synger du? :)

Synger jeg :) Skulle egentlig på ballettlinjen på Fagerborg, men skjønte at det ville være dumt av meg. (hvis du er interessert, les lenger bak i dagboken min :) )

Ethereal, det er sånt jeg gjør og :) Elsker å ommøblere rommet. Også er hele taket (skråtak) dekket av bilder og plakater (reklamer for parfymer osv) og disse ordner jeg med rett som det er. Også elsker jeg å bake da.

Kan ofte få ryddekick og :ler:

Pink og Garbage? Skal laste ned :-) Hvis man er sint; hør på Marylin Manson! Funker bra :wink:

Arkana, trapper er fine greier det og :wink: Har trent regelmessig siden jeg var bitte liten, det er nok derfor. Hvis jeg ikke trener 4 dager, helst 5, i uken, får jeg helt fnatt.

Lunacia, hvor er det du er hen?

Skrevet

Hei du kjære fisk.. trist å lese om N. :trøste:

Håper du har hatt en god dag i rengnværet. Når jeg leser om din treningsglede får jeg skikkelig lyst til å trene jeg også. :hoppe:

:kose:

Gjest Gjesta
Skrevet

Du har utnyttet søndagen til det fulle ser jeg, imponert over treningsiveren din! :)

Nå skal jeg snart på jobb jeg da... :tunge1:

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...