Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du føler deg bedre snart. :trøste: Kos deg med film. :-)

Skrevet

Takk takk :-)

Har ikke sett hele filmen, fordi jeg fant ut at "Gia" gikk på TV. Hadde lyst til å se den, så får se ferdig filmen vi kjøpte etterpå.

Lurer på hva jeg skal finne på i morgen, jeg. :-?

Det at jeg ikke er helt frisk, stopper ikke meg, med min rastløse sjel.

Skrevet

Hva slags film har dere leid? Skal spise ost og kjeks nå og se film selv, men det blir en jeg har sett før da. Får se hva som frister meg. :-)

Skrevet

Nam, det er godt! Best med rødvin til. (hysj da, jeg vet jeg ikke har lov til å drikke det :ler: )

Vi leide ikke, vi kjøpte en film. På Ultra koster en DVD 99 kr, og det er jo ikke mye billigere å leie.

Kjøpte en film som heter "Doctor sleep". En thriller. Me like :sjarmor:

Mamma og jeg sliter alltid med å finne noe vi kan se sammen. Hun vil kun se dramaer, komedier og romantikk, mens jeg helst vil se thrillere, grøssere elelr krigsfilmer.

Filmen vi kjøpte er i litt skumleste laget for min stakkars mor :ler:

Skrevet
Mammaen din lettskremt? :ler:

Det kan du trygt si :ler:

Hun blir redd for ALT!

Vi er så forskjellige som vi kan få blitt. JEg elsker alt som er farlig, skremmende og ekkelt, hun elsker alt som er søtt, romantisk og nydelig..

Skjønner? :ler:

Skrevet

Liker ikke vin jeg da, selv om jeg har lov til å drikke det. :roll:

Aldri hørt om den filmen. Liker grøssere jeg også, det er ikke så nøye på kvaliteten når det gjelder grøssere, jeg vil bare bli skikkelig skremt. Fredag den trettende-filmene er særdeles effektive når det gjelder det, selv om de er veldig dårlige. Villmark og Wrong Turn er vel de to siste jeg så, bra de også. Har veldig lyst å se Texas Chainsaw Massacre, hvis jeg får overtalt samboeren. :sjarmor:

Skrevet

Den Texas-filmen, er det den samme som Motorsagmassakeren?

Så den på kino, skal si jeg vart skremt gitt :ler:

For en herlig følelse!

Villmark og, den skremte meg. Så den på en hytte sammen med 4 jenter, klokken 12 om natten, kan jo ha noe med det å gjøre :ler:

Ellers er det få filmer jeg faktisk blir skremt av.

Skrevet

Selv om jeg lar meg skremme, liker jeg skumle filmer. Bare jeg har et pledd, er jeg happy! :oops: :wink:

Skrevet
Selv om jeg lar meg skremme' date=' liker jeg skumle filmer. Bare jeg har et pledd, er jeg happy! :oops: :wink:[/quote']

Det er godtatt :wink:

Synd du ikke får blitt med på is-treffet :-(

Skrevet

Fisken gikk fra: :grine:

Til: :hoppe:

*fornøyd*

Skrevet
Fisken gikk fra: :grine:

Til: :hoppe:

*fornøyd*

Det er good. Og Saeria holder ALLTID løftene sine.

Skrevet

Hele fiske-margen ble rimlig happy nå gitt.

Svever i Fiske-skyene!

*slurp*

(eh, ja, det var et forsøk på å få frem at det var vann i Fiske-himmelen :ler: )

Skrevet
Hele fiske-margen ble rimlig happy nå gitt.

Svever i Fiske-skyene!

*slurp*

(eh, ja, det var et forsøk på å få frem at det var vann i Fiske-himmelen :ler: )

:grinele: Du får nå sagt det, Fisk! :-D

Gjest Gjesta
Skrevet

Så bra at du er fornøyd! :)

Liker grøssere jeg også, mens sambo ikke liker det i det hele tatt. Men det må være filmer med en forklaring/forståelig slutt - filmer som Villmark, The Ring o.l irriterer meg i flere dager etter jeg har sett dem - fordi jeg sitter igjen med så mange spørsmål...

Men det er gøy å bli litt redd! :wink: I hvertfall når det ikke er noe å være redd for! :ler:

God natt!

K

Skrevet

Kverula: så sant så sant :) Har det sånn at jeg blir skikkelig redd mens jeg ser filmen, men så tenker jeg null på det etterpå. Heldigvis!

Natta til deg og :klem:

Saeria: jeg fikk 6 i norsk :sjarmor:

:hoho:

Skrevet

Flinke fisken! :klappe:

:dagensrose: Du skal få en :perebrus: også for den. :wink: Love å ikke si noe til fiskemamma. *hysj* :ler::tunge1:

Skrevet

Nam :sjarmor:

*hikk*

Har ingen Fiske-mamma, har en Vekt-mamma :ler:

Så egentlig er jeg The king of the Fishworld! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...