Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet
God bedring, vennen! Hovudverk er ille...

Held du på å lage bok?

Nei, nei, leser en bok :wink:

Er så glad i å lese skjønner du.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

A-ha! Kva bok du les då? Eg er også glad i å lese, akkurat no held eg på med Maskeblomstfamilien, av Lars Saabye Christensen - den kan anbefalast! :-) Er hovudet betre?

Skrevet

Jepp, hodet er litt bedre nå, heldigvis :)

Takk for omtanken :kose:

Den boken har jeg lyst til å lese! Christensen skriver veldig bra.

Selv leser jeg "Aprilheksen" av Majgull Axelsson.

Spennende!

Skrevet

Nettopp sendt mail til Rimi og bedt dem begynne å ta inn Dietorelle, og mail til Ultra og bedt dem ta inn Dietorelle karameller med melkesmak og stimorol hot rush :ler:

Nei, nå går jeg ned og pusser tenner.

Gjest Otilie
Skrevet

:trøste:

Stakk innom for å si; God morgen! :vinke:

Glad i deg :hjerte:

Skrevet

God morgen!

Håper du får en fin dag :)

Skrevet

:klem: til dere alle!

Våknet og kjente at jeg ikke er helt frisk. Jeg har ikke dundrende hodepine som i går, men merker at kroppen ikke er helt i form.

Kjedelig :-?

HAr fått tilbud om å bli med på Tusenfryd i dag, men det blir nok ikke noe av.

Ikke det at Tusenfryd er noe spesielt gøy, men det er koselig å være sammen med en vennegjeng hele dagen.

TRor ikke jeg blir med når jeg ikke er i form, da blir jeg bare i dårlig humør og ødelegger stemningen.

Nei, jeg får holde meg hjemme, lese litt, sitte på dataen (som jeg har i senga :ler: ) rett og slett holde sengen - så blir jeg kanskje frisk til i morgen.

Skrevet

Morn!

Synd du ikke er helt frisk enda, men fortsatt god bedring ønskes!

:klem:

Gjest Ethereal
Skrevet

God bedring :)

Jeg har vondt i ryggmusklene etter yogaen, fikk meg en aha-opplevelse der, og skal trene mer smidighet.

I kveld skal jeg være alene hjemme (til kl 23), så jeg skal roe ned totalt, lese bok, høre på musikk, og sikkert litt internett.

Ingen trening i dag (tror jeg), og ikke så mye TV. Dessverre vet jeg ikke hva jeg skal spise, forhåpentligvis blir fantasien bedre utover dagen.

Skrevet

takk :)

DEt er jo litt deilig og da, kjenne at man er støl, at man virkelig har trent hardt.

Å, sånne hjemme-alene kvelder er så herlige! Tid til å pleie sjelen, tenke over saker og ting, rett og slett bygge opp seg selv litt.

Middag.. HAr helt dilla på wok jeg da :ler: Spesielt wok med skalldyr i. DEt er det beste :sjarmor:

Gjest Ethereal
Skrevet

Wok var god ide, eventuelt grillede grønnsaker med fetaost. Ikke så ille usunt, heller (det teller faktisk).

EGENTLIG har jeg lyst til å kjøpe en haug med blader, men jeg prøver å venne meg av med det; de er interessante kun i ti minutter, og har altfor mye reklame.

Skrevet

Helt enig.

Også så dyre da!

Nei fysj, det er mye billigere med bøker.

Men likevel, hvis du ikke helt orker å lese, er det liksom så lettvint å bla gjennom et blad.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...