Saeria Skrevet 16. juni 2004 #1182 Skrevet 16. juni 2004 Bare innom med en natta hilsen. Selv om jeg sikkert ikke legger meg heeelt enda.
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2004 #1183 Skrevet 16. juni 2004 Går det betre med deg ikveld? Så flink du er å trene. God tur imorgon, då! Du må koooose deg! Du må forresten hugse å spørre om prisen på den boksesekken, har ei svigerinne som er litt hissig, ser du! *klem*
Gjest GreenSky Skrevet 16. juni 2004 #1184 Skrevet 16. juni 2004 Skal bare si natta jeg også! Du får ha god tur hvis vi ikke "snakkes" på KG før du drar!
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1185 Skrevet 16. juni 2004 Næ, så mange hyggelige hilsner :-) Otilie, Middie, Kverula, Optimist, Saeria, Veslo og Greensky: Dere er best! Jeg kommer ganske så sikkert innom før jeg drar i morgen. Skal møte på skolen 8.30. Kommer hjem ganske tidelig på fredag, så blir ikke så lenge borte. Snart ferdig med å pakke. Sånt no tar tid, det er så kjedelig at jeg finner frem en ting nå og da, mens jeg gjør andre ting. Det ender med at jeg pakker ferdig i full fart rett før jeg drar HAr fått bokset fra meg litt i dag. Stod å skrek og hylte mens jeg hamret løs på bokseputen, håper ikke naboen hørte meg :oops: Hadde på høy musikk, så det gikk sikkert bra. Hvis de faktisk hørte meg, er det bare morro Veslo: ringer pappa med en gang han kommer hjem fra Syden på søndag, også løper jeg inn til dagboken din og skriver prisen på bokseputen. Det går bedre i dag enn i går. Snakket med en felles venn av meg og N, han fortalte at det går bedre med N nå. Så får bare håpe at det fortsetter slik! Lurer på hvor mye soving det blir på Hudøy, jeg Nei, nå må jeg nok brenne en CD (Marylin Manson er min nye favoritt) før jeg legger meg.
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1188 Skrevet 16. juni 2004 Der var Marylin brent gitt Og øynene mine trenger hvile, selv om de ikke har det grann lyst. I morgen før jeg drar, må jeg pakke toalettmappen min, pakke ned minidiscen, lage salat, ta med jakke, pakke ned ballerinasko, pakke ned brus og epler. Natta!
-Fisken- Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #1190 Skrevet 17. juni 2004 Pus og Fisk? Nå er kofferten nesten pakket. Om 15 min burde jeg være ute av døren. Vel.. Hehe. Sitter nå og eter frokost. Trøtt som bare det :-? Ble litt vel sent i går gitt. Kommer til å savne KG, selv om jeg er tilbake i morgen Hade bra så lenge, dere herlige KG-jenter
Gjest Fraggel Skrevet 17. juni 2004 #1195 Skrevet 17. juni 2004 Takk for klapp på hodet i går. Ha en fin tur.
-Fisken- Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #1199 Skrevet 17. juni 2004 Takk alle sammen! Jeg er hjemme igjen.. Uff. Våknet med litt hodepine, men tenkte det skulle gå over. På bussen mot Tønsberg ble det bare verre og verre. Dundrendre hodepine, rett over øynene og i tiningene. Måtte bare dra hjem igjen. Dvs at jeg har vært på reisefot fra 8.30 - 16.15. Slitsomt, i vært fall med sinnsykt vondt i hodet. Er skuffa og.. HAdde blitt så morro der. Avslutningstur med klassen, siste året vi går sammen. Men, men, det er ikke noe å få gjort med det. Snakket nettopp med mamma på telefonen, hun trodde det kunne være migrene. Håper ikke jeg har fått det og!
Bokalven Skrevet 17. juni 2004 #1200 Skrevet 17. juni 2004 Huff... Slikt er ikke goey! Men, sitt ikke foran PCen med skallebank, jente! Gaa og legg deg eller ta deg et bad eller noe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå