Saeria Skrevet 16. juni 2004 #1161 Del Skrevet 16. juni 2004 Innom med , :trøste: og :dagensrose: siden verden er litt kjip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juni 2004 #1162 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg skjønner egentlig ikke hva han tenker. Har det gått for fort? Når det har vært fram og tilbake i 3 år? :klø: Hva er det han definerer som "fort", da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. juni 2004 #1163 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei Aniola-Fisken! Så spennende med valp da! Skjønner godt dere ikke vil ha noe mer med den useriøse oppdretteren. :-x Skal du på Hudøy-tur? Skoletur eller vennetur? Høres gøy ut i allefall, og været er jo så nydelig også. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 16. juni 2004 #1164 Del Skrevet 16. juni 2004 Sender en jeg. Kjedelig når verden er så trist, men det finnes en sol bak der. Blir gøy med lille Emma da. Hun får nok tankene dine over på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1165 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg skjønner egentlig ikke hva han tenker. Har det gått for fort? Når det har vært fram og tilbake i 3 år? :klø: Hva er det han definerer som "fort"' date= da? Tja, nei han tenker nok på sex. I 3 år har vi begge likt hverandre. Begge har hatt andre kjærester, og vi visste egentlig ikke at den andre likte oss. I fjor sommer skjedde en liten glipp uten av vi var sammen :oops: Han kom på besøk ganske sent, og vips så var det gjort. Etter dette ble det en del tull, han trodde jeg ble sammen med en annen fyr, sov. REtt før jul ble ting oppklart. Nyttårsaften rota vi.. Han lovte å ringe meg dagen etter, noe han ikke gjorde, han sa over msn at han ikke ville bli sammen med noen, selv om han likte meg. DEt samme skjedde på bursdagen min i mars. Så ble vi sammen i april. Vi hadde sex etter 4 dager.. Men hadde jo hatt det før, så synes egentlig ikke det var så ille. Da han slo opp, forklarte han seg med at ting hadde gått for fort, at han hadde vært kjempeglad i meg frem til vi hadde sex, men så hadde ting liksom blitt så dumt. JEg vet ikke helt hva jeg skal tro. Han er jo avhengig av hasj, blir veldig påvirket av det. Har mest vondt av han, er kjempeglad i han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1166 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei Aniola-Fisken! Så spennende med valp da! Skjønner godt dere ikke vil ha noe mer med den useriøse oppdretteren. :-x Skal du på Hudøy-tur? Skoletur eller vennetur? Høres gøy ut i allefall, og været er jo så nydelig også. :-) Skoletur Avslutning. Siste året på ungdomsskolen vettu. Er litt skeptisk til hvordan det blir, det er ikke lov til å drikke. Når man har sånne regler, er det nesten selvsagt at endel kommer til å prøve.. Tusen takk Blir nok bra å få valp. Nå skal jeg til Hellas i begynnelsen av juli, håper jeg klarer å få N ut av hodet da. Er jo mange kjekkinger der nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. juni 2004 #1167 Del Skrevet 16. juni 2004 Tror ikke vi heller hadde lov til å drikke da vi dro på en lignende tur, men ingen av oss savnet det heller. Vi tro til Boden (?) i Sverige, overnattet på campinghytter. Det var ikke så veldig mye å gjøre annet enn å spise is og bade (for de som ville). Litt sånn øde sted, men det var koselig. Skal være 10 års jubileum for ungdomsskolen i sommer, men jeg skal ikke gå. Jeg har ikke hatt noe kontakt med noen av dem siden ungdomsskolen. Hadde jeg hatt varige venner derfra hadde det kanskje stilt seg annerledes. Dessuten var halve klassen læstadianere og som nå er gifte og har barn, så hvor gøy skal det bli liksom. Men, på den annen side kommer de sikkert ikke på treffet uansett, for det kunne jo være vi dro fram en kortstokk eller, Gud forby, drakk øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juni 2004 #1168 Del Skrevet 16. juni 2004 Ja, jeg vet ikke, jeg. Har vært borti noe lignende selv, for ikke så lenge siden. Har skrevet side opp og side ned i dagboka mi om "Slasken". Det er jo ikke bra at han er avhengig av hasj. En eks av meg var også det. Det påvirket jo seff forholdet vårt. Jeg er liberal, men han røyka mye og hver dag. Klart at det påvirker en. :-? Hvorfor synes du synd på han? Har han opplevd mye trist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1169 Del Skrevet 16. juni 2004 Ja, jeg vet ikke, jeg. Har vært borti noe lignende selv, for ikke så lenge siden. Har skrevet side opp og side ned i dagboka mi om "Slasken". Det er jo ikke bra at han er avhengig av hasj. En eks av meg var også det. Det påvirket jo seff forholdet vårt. Jeg er liberal, men han røyka mye og hver dag. Klart at det påvirker en. :-? Hvorfor synes du synd på han? Har han opplevd mye trist? Han har det.. Han er halvt gresk, faren bor i Hellas. Moren er alkoholiker. Da han var rundt 10 år, ble han sendt til besteforeldrene sine i Spania. DEr begynte han med hasj. Han ble så sendt hjem igjen, og bor nå hos stefaren sin, som er hjemme ca 1 uke i måneden, hvis det er en god periode. Også nå har han rotet seg borti helt feil miljø, bare masse folk som hasjer. Han hasjer hver eneste dag, det har han gjort siden 7. klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juni 2004 #1170 Del Skrevet 16. juni 2004 Å huff, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1171 Del Skrevet 16. juni 2004 Jepp.. Men, men. Får bare håpe han får det bedre etterhvert. Nå skal jeg snart gå å ta sol, for 3.gang i mitt liv. Hehe. Bryr meg ikke så mye om å være brun, men har ikke lyst til å bli knæsj rød når jeg kommer til Hellas heller. Nei, får jokse litt. Før jeg går, skal jeg stikke hull på blodblemma mi DEtte skal bli morro! Nå gjør jeg det: Fysj da, den blir jo aldri tom! :klø: Søren og, nå har jeg holdt å med den i 5 minutter, virker ikke som den er tom ennå gitt. Men det var litt morro da, blod uten at det gjorde vondt Nei, får prøve igjen senere, kanskje jeg får ut alt da. Nå går jeg og tar sol! Håper på at hodet mitt er i litt bedre form etterpå, sånn at jeg kan trene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. juni 2004 #1172 Del Skrevet 16. juni 2004 Han har det.. Han er halvt gresk, faren bor i Hellas. Moren er alkoholiker. Da han var rundt 10 år, ble han sendt til besteforeldrene sine i Spania. DEr begynte han med hasj. Han ble så sendt hjem igjen, og bor nå hos stefaren sin, som er hjemme ca 1 uke i måneden, hvis det er en god periode. Også nå har han rotet seg borti helt feil miljø, bare masse folk som hasjer. Han hasjer hver eneste dag, det har han gjort siden 7. klasse. Huff, høres ikke bra ut. :-( Håper han kommer seg ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2004 #1173 Del Skrevet 16. juni 2004 Huff' date= høres ikke bra ut. :-( Håper han kommer seg ut av det. Ja. Håper det. Du må hvertfall kose deg med både blemme og sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1174 Del Skrevet 16. juni 2004 Takk takk :-) Var herlig å ta sol. Men det er så trist når den slokner :cry: Der jeg ligger i den herlige varmen, også puff! Mørkt, kaldt og trist. Nei, blir bedre når jeg kommer meg til Hellas. Skal være konfirmasjonsleder på en konfleir på Strandheim i sommer. Vet nok hvorfor jeg meldte meg på, N skal være med :oops: Ja, jeg vet det er utrolig dumt av meg, men jeg MÅ se han.. Er i litt bedre form nå, selv om jeg ikke er 100%. Skal trene litt etterpå i alle fall, får ikke trent i morgen ettersom jeg er på Hudøy. Er nødt til å pakke også, men det er ikk så mye som trengs for en natt. Uff, så kaldt det er ute :-? Synes det er kaldt inne og gitt. Ysj! JEg vil ha sol og sommer. Forresten, har glemt å skrive at jeg har gått opp i vekt. Nå veier jeg 49 på mine 171 cm. Bedre enn 47 i alle fall Klarer å takle vektøkningen også, ettersom jeg gikk opp så sagte, 2 kg på 2 måneder. Tror jeg kan klare å veie 52 uten å føle meg feit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. juni 2004 #1175 Del Skrevet 16. juni 2004 Huff ja, det blåser så fælt! Jeg tenkte jeg skulle gå en tur i dag, men jeg frøs så fælt bare på vei til butikken at jeg droppet hele greia. :-( Kanskje i morgen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1176 Del Skrevet 16. juni 2004 Ja, slemme vær! Nå er jeg sint og, finner ikke lommelykten. Må jo ha lommelykt når jeg skal til Hudøy! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1177 Del Skrevet 16. juni 2004 Nå skal fisken bokse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 16. juni 2004 #1178 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei vennen Er du ferdig å pakke? Så herlig å bokse litt da,pleier å løpe for å få ut litt energi,det hjelper det også Håper klasseturen blir toppers! Glad i deg *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. juni 2004 #1179 Del Skrevet 16. juni 2004 Får helt vondt i meg når jeg leser om de stakkars valpene hos den oppdretteren du skrev om. Dakaj små. Og du har mye i tankene skjønner jeg. Deilig å få boksa det ut (i alle fall noe). *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2004 #1180 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei på deg! Ville bare titte innom for å se hva du skriver i dag jeg! Jeg skal straks legge meg jeg...trøtt i kveld. God natt! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå