-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1141 Del Skrevet 15. juni 2004 Jepp, sånn er det. Merkelig med det altså. Jeg kan merke at jeg har et gnagsår å tenke: shit au. Men så kommer jeg hjem og ser den mest gigantiske bobla: dakar Fisken.. :cry: HEhe, mennesker (og fisker) er rare gitt. Men som sagt så har jeg plukkemani på alt som er eller holder på å bli skorper. Sånn som bcg. Vi tok den ikke før i 10. klasse. Nå er det bare et svært, rødt sår :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 #1142 Del Skrevet 15. juni 2004 Var ikke så heavy på bgc tingen min. Men mitt grodde mye finere enn mange andres. Men skorper MÅ og SKAL plukkes på. :oops: Vet ikke hvor mange ganger jeg har gjort ting verre. Og neglefliser, skal rives bort. Da blir det fort mere au, enn jeg hadde tenkt meg. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1143 Del Skrevet 15. juni 2004 Ja, ikke sant? Det er jo så morro når man holder på, at man ikke tenker på au-auen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2004 #1144 Del Skrevet 15. juni 2004 Kjenner meg igjen der ja Når jeg napper brynene så pleier det å være et par bittesmå, helt mørke hår som jeg ikke får tak i. men jeg gir meg ikke før jeg får tak i dem - og da er det som regel store sår.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 #1145 Del Skrevet 15. juni 2004 Auen fra forrige gang blir fort glemt, ja. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 15. juni 2004 #1146 Del Skrevet 15. juni 2004 HAr katt og jeg da, en kjempesøt jente på 7 år. Hun er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2004 #1147 Del Skrevet 15. juni 2004 Titter innom for å si at jeg er glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 15. juni 2004 #1148 Del Skrevet 15. juni 2004 tittei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1149 Del Skrevet 15. juni 2004 Så koselig, Mylian og Alovera JEpp, da er det bestemt at jeg skal kjøpe meg hund. En cavalier, tricolorfarget. Nydelig. Får den dagen etter at jeg kommer hjem fra Hellas, 21.juni. Det skal bli herlig. Er ganske lei meg og smådeppa nå, men orker ikke skrive om det. Får la natten pleie meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 15. juni 2004 #1150 Del Skrevet 15. juni 2004 God natt, Fisken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1151 Del Skrevet 15. juni 2004 God natt, Optimist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2004 #1152 Del Skrevet 15. juni 2004 Trur du treng ein gooood klem her også, eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1153 Del Skrevet 15. juni 2004 Takk for nydelig PM; Veslo! Den varmet Kjære søvn, vær så snill å vær god mot meg.. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. juni 2004 #1154 Del Skrevet 16. juni 2004 :trøste: Husk at jeg ikke er langt unna om du trenger meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juni 2004 #1155 Del Skrevet 16. juni 2004 Søstera mi har cavalier, svart og hvit. Ikke så veldig intelligent, men verdens snilleste og vennligste hund. Håper du føler deg bedre i dag? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1156 Del Skrevet 16. juni 2004 Takk, Mylian og Greensky. Herlige dere Rett før jeg skulle til psykologen i går, ringte hun dama vi skulle kjøpe valp av. Avtalen var at hun skulle ha valpen 2 uker lenger enn de andre, ettersom vi var i Hellas da de var leveringsklare. Plutselig var ikke dette greit lenger. DEt ble altfor slitsomt for hene og passe på en valp. (dama har fra før 14 hunder, og moren tar seg av valpen, så skjønner ikke helt hvordan hun merker noe forskjell..) Litt etterpå ringte vi tilbake, tilbød oss å betale for disse 2 ukene. Da ble hun helt smørblid, og sa fort at hun ville ha 100 kr natten. Vi syntes nå dette var litt vel i dyreste laget, og tilbød 100 kr for disse 2 ukene. Nei, det kom ikke på tale, 100 kr natten, "take it or leave it" som hun sa. Vi oppretholdt avtalen om å komme å se på valpen i går kveld. Det virket egentlig ikke som disse valpene hadde det så veldig bra. DE var bare 5 uker gamle, og var ikke sammen med moren sin. Kun om natten, for å få pupp. Dama var like motbydelig og sur som alltid. Etter besøket, dro vi til familie på Hamar, som er helt hundefrelst. Kvelden gikk med til å ringe rundt hele Norge etter valper. Etter noen timer, fant vi en som hadde valper til salgs, i Skien. Så nå blir det valp på meg, tricolor cavalier. Skal dra å se på henne til helgen Grunnen til at jeg var litt smådeppa i går, var N. Får han ikke ut at hodet.. Nå er det over 1 måned siden det ble slutt, likevel er jeg like forelsket. Fikk vite litt mer om hvor jævlig barndommen hans var på mandag, så har gått å tenkt på det. Vet ikke hva som skjedde, men han invanderte hjernen min i går kveld. Merkelig nok sa han heitil meg på msn i går kveld da jeg kom hjem. Han har ikke internett hjemme, så det er ikke så ofte han er på. DEt var første gangen vi snakket sammen siden det ble slutt.. Samtalen ble ikke så lang, men det fikk meg likevel til å bli skikkelig deppa. SAvner han sånn! Savner å kjenne armene hans rundt meg, høre han si at han er glad i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2004 #1157 Del Skrevet 16. juni 2004 :trøste: Fekk du sove igår, vennen? Tenkte på deg.. Håpar det går bra. Kva føler eksen din overfor deg då? Håpar du får ein fin dag, idag Fisk! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1158 Del Skrevet 16. juni 2004 Takk, nydelige Veslo Fikk sove i går ja. Har sovet altfor lite i det siste, det gikk ganske fort. HVa han føler for meg? JEg vet egentlig ikke. DEt har vært litt frem og tilbake mellom oss i nesten 3 år. Det var han som slo opp, han mente det hadde gått "for fort" og at han ikke hadde de samme følelsene lenger. Uff, vet ikke jeg :-( Plan for dagen: - Kjøpe no greier til scooteren - Handle til Hudøyturen (3 l brus, knekkebrød, smøreost, grillmat, frukt, lakerol, tyggis, dietorelle) - Bokse masse på bokseputen (trenger å trene) - Rydde og vaske rommet - Vanne blomster - Rydde ut av oppvaskmaskinen - Være sammen med en venn av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2004 #1159 Del Skrevet 16. juni 2004 Innom for å si hei. Er ikke 5 uker litt tidlig for en hvalp? :o Tricolorene er da kjempefine. :D Håper det snart blir fine vovven på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. juni 2004 #1160 Del Skrevet 16. juni 2004 :trøste: Leit å høre at du fortsatt er deppa pga N. både du og jeg vet at du fortjener så mye bedre enn han. du fortjener en som setter pris på deg og vet at han er verdens heldigste gutt som har deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå