-Fisken- Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #1121 Del Skrevet 14. juni 2004 Nei... hadde ingen is... :-? men jeg fant et eplekake stykke Nesten like bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. juni 2004 #1122 Del Skrevet 14. juni 2004 Så fint at du har det så bra! ingenting er bedre enn det :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. juni 2004 #1123 Del Skrevet 14. juni 2004 :dagensrose: til min yndlingsfisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2004 #1124 Del Skrevet 14. juni 2004 Her var det jammen mye is-snakk! Fint å høre at du har det fint! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 14. juni 2004 #1125 Del Skrevet 14. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #1126 Del Skrevet 14. juni 2004 Takk for så mange koselige hilsner Mylian, Middie, Kverula og Optimist: Nettopp kommet hjem fra kino. Så Gothika. Den var skikkelig ekkel! Herlig å se en film man skvetter av og føler seg ordentlig redd av. Har nesten ikke følelser i venstrehånden da, venninnen min klemte håden min rimlig hardt. STakkars, hva var det jeg dro henne med på, jenta er kjemperedd av seg Gleder meg masse til å se valpen i morgen! Et navn både mamma og jeg liker hittil: Emma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #1127 Del Skrevet 14. juni 2004 Glemte å skrive at det gikk hull på kjempegnagsåret. Hadde dårlig tid da jeg skulle til t-banen i sta, så måtte gå fort. Litt vanskelig, der jeg haltet meg borover Da jeg satte meg ned på t-banen og tok av skoen for å betrakte såret, var hele helen på sokken våt :-? Søren og, jeg som hadde gledet meg til å stikke hull på det Har nå tatt på gnagsårplaster, så det er bare om å gjøre å ikke bli for nysgjerrig og titte under det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 14. juni 2004 #1128 Del Skrevet 14. juni 2004 Så koselig med valp. :D Du må komme med noen bilder av ham! Ha en fin kveld du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #1129 Del Skrevet 14. juni 2004 Grattis med kanskje valp to come. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1130 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei Fraggel og Thalimetiel. Koselig at dere tok turen innom Jepp, lover å legge ut bilder av henne. Nå får jeg vel jage meg selv i seng, begynner å bli litt sent, og jeg er nødt til å stå opp ganske tidelig i morgen. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 15. juni 2004 #1131 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei! Takk for hilsen i dagboka mi! Måtte straks inn å lese i dagboka di selvfølgelig Så morro med valp da Foretrekker egentlig katter jeg da, men små hundevalper har jeg ingenting imot. De er bare søte, samme hva de gjør nesten. Ha en flott dag! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1132 Del Skrevet 15. juni 2004 Så koselig at du kom innom HAr katt og jeg da, en kjempesøt jente på 7 år. Hun er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2004 #1133 Del Skrevet 15. juni 2004 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2004 #1134 Del Skrevet 15. juni 2004 God morgon, ja! Ny dag, nye mulighetar! *tusle tilbake til eksamenslesinga* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 15. juni 2004 #1135 Del Skrevet 15. juni 2004 heisann! jeg ser du syter over en 4'er på eksamen.. nå må du skjerpe deg jente 4'er er jo glimrende, bortsett fra om du faktisk burde hatt en 5'er.. hehe.. gothika var herlig jeg liker sånne filmer.. får blodpumpa til å gå ekstra fort.. har du sett the ring da? helt grusom.. tror hjertet hoppa over et par slag når jeg så den ja.. og så skal du få en emma valp? leste nettopp i det nye om navne-statistikkene.. når ross og rachel i friends kalte ungen for emma ble det navne-boom her i landet.. så det har virka inn på deg også? du må prøve pistasj-sjokolade is, i oval boks.. herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 15. juni 2004 #1136 Del Skrevet 15. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1137 Del Skrevet 15. juni 2004 heisann! jeg ser du syter over en 4'er på eksamen.. nå må du skjerpe deg jente 4'er er jo glimrende, bortsett fra om du faktisk burde hatt en 5'er.. hehe.. gothika var herlig jeg liker sånne filmer.. får blodpumpa til å gå ekstra fort.. har du sett the ring da? helt grusom.. tror hjertet hoppa over et par slag når jeg så den ja.. og så skal du få en emma valp? leste nettopp i det nye om navne-statistikkene.. når ross og rachel i friends kalte ungen for emma ble det navne-boom her i landet.. så det har virka inn på deg også? du må prøve pistasj-sjokolade is, i oval boks.. herlig! Har aldri fått 4 før i hele mitt liv slkjønner du :oops: Ja, Emma-valp Visste ikke at RAchel og Ross kalte ungen sin det, så det er nok ikke derfra jeg har det nei TRor jeg bare har sett en eneste hel Friends-episode. Pistasj-is! Oooooo.. Nå gikk jeg lyst på is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 #1138 Del Skrevet 15. juni 2004 Heisann. Innom for å ønske deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. juni 2004 #1139 Del Skrevet 15. juni 2004 Leste om gnagsåret ditt. Det er rart med det, gnagsår i skoen er ganske vondt, men når en drar av sokken for å se på det, og ser hvor ille det egentlig er, blir det straks enda vondere! Sånn er det med meg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 #1140 Del Skrevet 15. juni 2004 Leste om gnagsåret ditt. Det er rart med det' date= gnagsår i skoen er ganske vondt, men når en drar av sokken for å se på det, og ser hvor ille det egentlig er, blir det straks enda vondere! Sånn er det med meg i alle fall. Gnagsår er ikke gøy. Vannblemmer? Det må plukkes på. Selv om jeg vet at det som regel blir vondere etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå