Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for så mange koselige hilsner :)

Mylian, Middie, Kverula og Optimist: :klem:

Nettopp kommet hjem fra kino. Så Gothika. Den var skikkelig ekkel!

Herlig å se en film man skvetter av og føler seg ordentlig redd av.

Har nesten ikke følelser i venstrehånden da, venninnen min klemte håden min rimlig hardt. STakkars, hva var det jeg dro henne med på, jenta er kjemperedd av seg :ler:

Gleder meg masse til å se valpen i morgen!

Et navn både mamma og jeg liker hittil: Emma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å skrive at det gikk hull på kjempegnagsåret.

Hadde dårlig tid da jeg skulle til t-banen i sta, så måtte gå fort. Litt vanskelig, der jeg haltet meg borover :ler:

Da jeg satte meg ned på t-banen og tok av skoen for å betrakte såret, var hele helen på sokken våt :-?

Søren og, jeg som hadde gledet meg til å stikke hull på det :ler:

Har nå tatt på gnagsårplaster, så det er bare om å gjøre å ikke bli for nysgjerrig og titte under det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fraggel og Thalimetiel. Koselig at dere tok turen innom :)

Jepp, lover å legge ut bilder av henne.

Nå får jeg vel jage meg selv i seng, begynner å bli litt sent, og jeg er nødt til å stå opp ganske tidelig i morgen.

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for hilsen i dagboka mi! Måtte straks inn å lese i dagboka di selvfølgelig :wink:

Så morro med valp da :) Foretrekker egentlig katter jeg da, men små hundevalper har jeg ingenting imot. De er bare søte, samme hva de gjør nesten.

Ha en flott dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du kom innom :)

HAr katt og jeg da, en kjempesøt jente på 7 år.

Hun er herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: heisann! jeg ser du syter over en 4'er på eksamen.. nå må du skjerpe deg jente ;) 4'er er jo glimrende, bortsett fra om du faktisk burde hatt en 5'er.. hehe..

gothika var herlig ;) jeg liker sånne filmer.. får blodpumpa til å gå ekstra fort.. har du sett the ring da? helt grusom.. tror hjertet hoppa over et par slag når jeg så den ja..

og så skal du få en emma valp? leste nettopp i det nye om navne-statistikkene.. når ross og rachel i friends kalte ungen for emma ble det navne-boom her i landet.. så det har virka inn på deg også? :P

du må prøve pistasj-sjokolade is, i oval boks.. herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke: heisann! jeg ser du syter over en 4'er på eksamen.. nå må du skjerpe deg jente ;) 4'er er jo glimrende, bortsett fra om du faktisk burde hatt en 5'er.. hehe..

gothika var herlig ;) jeg liker sånne filmer.. får blodpumpa til å gå ekstra fort.. har du sett the ring da? helt grusom.. tror hjertet hoppa over et par slag når jeg så den ja..

og så skal du få en emma valp? leste nettopp i det nye om navne-statistikkene.. når ross og rachel i friends kalte ungen for emma ble det navne-boom her i landet.. så det har virka inn på deg også? :P

du må prøve pistasj-sjokolade is, i oval boks.. herlig!

Har aldri fått 4 før i hele mitt liv slkjønner du :oops:

Ja, Emma-valp :hoppe: Visste ikke at RAchel og Ross kalte ungen sin det, så det er nok ikke derfra jeg har det nei :wink:

TRor jeg bare har sett en eneste hel Friends-episode.

Pistasj-is! Oooooo.. Nå gikk jeg lyst på is :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Leste om gnagsåret ditt. Det er rart med det, gnagsår i skoen er ganske vondt, men når en drar av sokken for å se på det, og ser hvor ille det egentlig er, blir det straks enda vondere! :ler: Sånn er det med meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om gnagsåret ditt. Det er rart med det' date= gnagsår i skoen er ganske vondt, men når en drar av sokken for å se på det, og ser hvor ille det egentlig er, blir det straks enda vondere! :ler: Sånn er det med meg i alle fall.

:ler:

Gnagsår er ikke gøy. Vannblemmer? Det må plukkes på. Selv om jeg vet at det som regel blir vondere etterpå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...