Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jippi! :hoppe:

Resten av skolen kom opp i muntlig, så jeg har fri i 3 dager :sjarmor:

Takk for hilsner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri i 3 dager? heldig du!

Du må sette foten ned når det gjelder A. kanskje du kan si til han at ved at han maser sånn så blir du bare stresset og kommer i vert fall ikke til å utvikle noen sterkere følelser for han?

Og ellers; god morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aniola-Fisken! Tre dager fri er toppen, og så er det jo nyyyyyydelig vær i Oslo. Nyt det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ha kommet til meg du Aniola, for jeg får gratis is fra Diplom is. :wink: Samboeren har jobbet der mange somre, og nå er det naboen og kompisen han som jobber på fryselageret denne sommeren. Han kommer hjem med is som han låner vår fryser for å lagre, og for å dele med oss. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ha kommet til me du Aniola' date=' for jeg får gratis is fra Diplom is. :wink: Samboeren har jobbet der mange somre, og nå er det naboen og kompisen han som jobber på fryselageret denne sommeren. Han kommer hjem med is som han låner vår fryser for å lagre, og for å dele med oss. :kul:[/quote']

:wow::wow::wow:

Husker da jeg var liten og onkelen til min bestevenninne kjørte trailer med iskrem. Og vi fikk alltid spise så mye vi ville. Litt av en drøm for en 7-åring om sommeren. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:wow::wow::wow:

Husker da jeg var liten og onkelen til min bestevenninne kjørte trailer med iskrem. Og vi fikk alltid spise så mye vi ville. Litt av en drøm for en 7-åring om sommeren. :-)

Det var det nok. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ha kommet til meg du Aniola' date=' for jeg får gratis is fra Diplom is. :wink: Samboeren har jobbet der mange somre, og nå er det naboen og kompisen han som jobber på fryselageret denne sommeren. Han kommer hjem med is som han låner vår fryser for å lagre, og for å dele med oss. :kul:[/quote']

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om da jeg var yngre.

En vennefamilie (heter det det? :klø:) av mamma og meg, hadde et sommerhus på Hankø. Naboen jobbet for Diplom-is, og ble av oss bare kalt Is-Mannen.

Han ga oss ofte gratis is, og det var ikke sjeldent vi ringte på døra og spurte om is heller :sjarmor:

Snill som han var, fikk vi alltid.

Saeria, hvis du ser en halvgal jente kjørende på scooter i en sinnsykt høy fart mot huset ditt: lås alle dører og lukk alle vinduer.

DEt er Aniola-Fisken på jakt etter is :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du og jeg må ta oss en tur over svenske-grensa :sjarmor:

Oida. :hakeslep:

Neste gang du kommer til Oslo, tar vi oss en tur til Svenskegrensen med scooteren min :ler:

Får bare håpe på at vi ikke møter noe politi, boten kan bli litt kjip :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp kommet hjem etter en lang og deilig tur i skogen.

Men har fått verdens mest gigantiske gnagsåR! Oppå et gammelt og dyot gnagsår.

Det er over 2 cm i diameter, det ser ut som en står boble! :ler:

Tror det er luft eller no inni der og, for når jeg dytter på "bobla" er det noe som surrer rundt inni der.

Skal ikke stikke hull på den før mamma kommer hjem, hun MÅ få dette med seg. Kanskje jeg skal ta bilde av den og? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnagsår er ikke gøy. Jeg har selv hatt en sånn boble. Under hælen. Det var bare litt væske i den. :wink: Måtte stikke hull i den. Er så nyskjerrig. :oops:

Lykke til med ditt stikk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnagsår er ikke gøy. Jeg har selv hatt en sånn boble. Under hælen. Det var bare litt væske i den. :wink: Måtte stikke hull i den. Er så nnyskjerrig. :oops:

Lykke til med ditt stikk. :D

Det kommer til å sprute no skikkelig tenker jeg meg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du :kul:

Så deilig med tre dager fri da!!!! Heldiggrisen

Skulle ønske det var meg.

Her var det så mye is snakk at jeg fikk skikkelig lyst på is...lurer på om jeg har noe i fryseren?

God kveld til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en supder dag, Mylian :wink:

Føler meg faktisk nesten lykkelig.

Akkurat for øyebelikket har jeg det ordentlig bra med meg selv, det er så herlig.

DEt er ikke sikkert det varer så lenge, men jeg nyter følelsen mens jeg har den.

JEg lever for de gode stundene!

Nettopp spist en herlig laksemiddag, noe av det beste jeg har spist på lenge.

Skal på kino i kveld. Skal se Gothinka. Gleder meg skikkelig :)

Hadde du is, Alovera?

Har lyst på is selv jeg. Is med smartes, sørlandsis med sjokoladebiter eller dream med skogsbær :sjarmor:

Men vi har ikke is :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...