liv Skrevet 13. juni 2004 #1081 Del Skrevet 13. juni 2004 Hei og takk for hilsen :dagensrose: Hvordan gikk det på hundeutstillingen? Har du hund? Jeg ønsker meg en hund men er veldig allergisk og har en mann som ikke vil ha.. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #1082 Del Skrevet 13. juni 2004 Da var jeg hjemme Mylian og Liv: Fikk såvidt dratt opp mamma i dag. Hun var på fest i går, og hadde ikke kommet hjem før halv syv :o Hun så ikke ut Lo så jeg grein av henne, hehe. Men fikk henne da opp til slutt. Nå ble problemet å finne frem :-? Kom først til en barnehage hvor det var noen få hunder. Fikk vite at det var et annet sted selve utstillingen var, så vi kjørte videre. Vi fant ingenting :-? Kjørte tilbake, fant ut at vi hadde kjørt feil. Tilslutt kom vi da frem Gud, så skjønn cavalieren er! Snakket med en del eiere, båda mamma og jeg er helt frelst. Har bitte litte igjen på å overtale mamma helt.. Men det nærmer seg. Problemet er om vi skal velge tispe eller han. Hvis noen lurer på det dilemat, har jeg skrevet om det på Kjæledyr Fikk ikke med meg noen hund hjem nei, det var bare en konkurranse, ikke salg av hunder. Nå skal jeg snart gå en tur sammen med en venninne i det fine været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. juni 2004 #1083 Del Skrevet 13. juni 2004 Så du noen kooikere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #1084 Del Skrevet 13. juni 2004 Nei, gjorde ikke det. Synes hele greia var litt rotete egentlig, det var ikke noen opplsyninger eller skilt eller noe som fortalte hvor de forskjellige rasene var. Vi satt ved Cavalierene, og derfra så vi bare noen mynder, noen kinesiske nakenhunder og king charles spaniel. Synd, hadde hatt lyst til å se en kooiker :-? FÅr prøve å gå in på de bildene du sendte i dag, kanskje det funker nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 13. juni 2004 #1085 Del Skrevet 13. juni 2004 Skal du få deg hund? :-) Jeg kunne tenkt meg en wheaten terrier. Synes de er veldig søte da :hjerter2: God søndag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #1086 Del Skrevet 13. juni 2004 Å, den var helskjønn! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. juni 2004 #1087 Del Skrevet 13. juni 2004 Du lar meg få gå tur med hunden din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 13. juni 2004 #1088 Del Skrevet 13. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #1089 Del Skrevet 13. juni 2004 Du lar meg få gå tur med hunden din da? Ofcourse, hun, må nok ta den med når jeg kommer til deg etter sommerferien, hvis ingen hos deg er allergiske da? Kommer til å ta den med meg overalt, kommer nok ikke til å klare å forlate en så skjønn krabat Optimist: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. juni 2004 #1090 Del Skrevet 13. juni 2004 :hoppe: *i ekstase* :hoppe: Ingen her er allergiske, men blir nok et problem å overtale mamma.. hun er livredd alt som kan krype og gå på fire bein. til og med katter. Men jeg skal se om jeg får overtalt henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 13. juni 2004 #1091 Del Skrevet 13. juni 2004 :hjerter2: :kysse: Så glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #1092 Del Skrevet 13. juni 2004 Mylian: go girl hvis ikke du får overtalt henne, får du komme på besøk til meg, for kan ikke forlate vofsen min Emina: Det er nå nesten helt sikkert at jeg får lov til å kjøpe meg hund! Mamma og jeg skal dra å se på tispevalpen på tirsdag, og hvis vi bestemmer oss, eller rettere sagt, hvis mamma går med på det (noe det virker som om hun gjør) får jeg valpen dagen etter at vi kommer hjem fra Hellas! Er helt i ekstase jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 13. juni 2004 #1093 Del Skrevet 13. juni 2004 Hei Fisk.. Så spennede da.. om du får deg en hund Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2004 #1094 Del Skrevet 13. juni 2004 Så moro - gleder meg på dine vegne, og håper det blir min tur til å få hund snart! Ha en fortsatt fin kveld! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juni 2004 #1095 Del Skrevet 13. juni 2004 Hei Fiske-lisken! Her er det hunder på gang skjønner jeg. Flott rase dere har valgt da. Håper alt klaffer og at du finner akkurat den hunden du vil ha. Du må selvsagt legge ut bilde når den er vel i hus. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. juni 2004 #1096 Del Skrevet 13. juni 2004 Så flott, Fisken. GLED deg..og det gjør du jo selvfølgelig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2004 #1097 Del Skrevet 13. juni 2004 Koselig å snakke med det på chatten tidligere i kveld! Kos deg med film! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juni 2004 #1098 Del Skrevet 13. juni 2004 koselig å chatte ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #1099 Del Skrevet 13. juni 2004 Takk for hilsner, kjempekoselig Fisken er glaaaaaaaaaad Men hun har lyst på is.. DIPLOM-IS, Kverula Også har vi ikke is! Æsj :evil: Er egentlig litt lei og. Denne A, som skrev sangen Aniol til meg (postet litt tidligere i dagboken) maser stadig vekk om han og meg. Han vet godt at jeg ikke har annet enn vennskapelige følelser for han, men han har litt problemer med å takle det. Desuten tror jeg ikke han er vant til at noen avviser han, han kan være ganske "høy i hatten" til tider, for å si det sånn. Han er kjempekoselig, og vi er jo gode venner.. Men kan han ikke innse at jeg ikke blir forelsket i han av at han spør om jeg har fått mer følelser for han minst en gang i uken? Nei, huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. juni 2004 #1100 Del Skrevet 14. juni 2004 :klem2: Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå