Gjest 1111 Skrevet 12. juni 2004 #1061 Del Skrevet 12. juni 2004 Egentlig ikke.. men klemmen din hjalp. Du må kose deg i dag da, jeg skal ut en tur... gåååå... kommer tilbake når jeg er i bedre humør, skal ikke smitte deg Glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #1062 Del Skrevet 12. juni 2004 Uff, får så vondt når jeg vet du ikke har det bra :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 12. juni 2004 #1063 Del Skrevet 12. juni 2004 Hei Fisken! Jeg mente ikke å forlate deg i går, men jeg og mannen min ble sittende og prate en times tid, og da var det på tide å legge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #1064 Del Skrevet 12. juni 2004 Det går så bra så, Optimist Ønsker deg en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 12. juni 2004 #1065 Del Skrevet 12. juni 2004 Fikk bare litt dårlig samvittighet, jeg hadde jo sagt jeg ble sittende lenger. Men jeg kan jo ikke drite i mannen min til fordel for kg, heller :-?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #1066 Del Skrevet 12. juni 2004 Fikk bare litt dårlig samvittighet' date=' jeg hadde jo sagt jeg ble sittende lenger. Men jeg kan jo ikke drite i mannen min til fordel for kg, heller :-?.[/quote'] Det funker litt dårlig, ja Det var egentlig litt greit at du forsvant, det førte til at jeg gikk å la meg og. Jeg trenger å legge meg før 4 en gang i blandt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 12. juni 2004 #1067 Del Skrevet 12. juni 2004 Kroppen har godt av søvn også, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. juni 2004 #1068 Del Skrevet 12. juni 2004 *Saeria lusker seg innom for å komme med en litt vel sen, "takk for hilsen i boka mi hilsen, og for å ønske fisken en riktig god helg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 12. juni 2004 #1069 Del Skrevet 12. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #1070 Del Skrevet 12. juni 2004 Så koselig, Saeria! :-) Mylian: Jeg er suuuuuuuuuuur på dataen :evil: DEt er så vidt internett funker. DEt tar år og dag å åpne en tråd! Også jeg som hadde planlagt en stille hjemmekveld for meg selv, foran dataen.. *Snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #1071 Del Skrevet 12. juni 2004 Var på Gruneløkka med mamma i dag, var noe sånn opplegg der. Masse mennesker, mange rare boder, for ikke snakke om matboder. Vi kjøpte en del bøker, også kjøpte jeg meg et nytt deksel til mobilen. Plutselig ble jeg obs på en ganske spesiell dame. Hun var kjempetynn, langt pistrete hår, slitent ansikt. Hun hadde på seg den trangeste tightsen du kan tenke deg, med en truse sånn halvveis inni rupma. (tightsen viste rimlig mye, for si det sånn). Litt senere så jeg samme dame sitte på en benk og gjorde klar en sprøyte Midt blandt alle på Gruneløkka, det var jo fullt oppstyr der i dag. (boder, mat, musikk osv.) Stakkars dame. Hun var nok et sted mellom 40 og 50. Sånt er så trist :-( Nettopp trent. Herlig! Fått ut massevis av aggresjon. Trente i ca. 1 1/2 time. Bokset masse på bokseputen min, slo ihjel sensor et titalls ganger og løp opp og ned trappene 7 ganger. Etter dette danset jeg litt for meg selv, før jeg tok masse styrke og tøyde ut. Herlig! :-) Nå er jeg i mye bedre humør og føler at kroppen er fylt med energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. juni 2004 #1072 Del Skrevet 12. juni 2004 Trener du det hjemme? Godt å få ut litt agresjon og få løst opp litt. Må få høre om hvordan hundeutstillingen du skal på i morgen var. Har lyst til å dra selv men har ikke anledning da sambo må være i beredskap om det skjer noe på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #1073 Del Skrevet 12. juni 2004 Jepp, har boksepute på rommet mitt :-) Lover å komme med referat fra utstillingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 12. juni 2004 #1074 Del Skrevet 12. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #1075 Del Skrevet 13. juni 2004 Hei på deg, Optimist Fisken; gå og legg deg! :fy: Du vet hvor trøtt du blir i morgen. Du skal tidelig opp vettu, hundeutstilling. Gå å legg deg sa jeg! Bort med deg! Husj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #1076 Del Skrevet 13. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 13. juni 2004 #1077 Del Skrevet 13. juni 2004 God natt'a, Fisken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #1078 Del Skrevet 13. juni 2004 Kor har du kjøpt bokseputa, Fisk? Og kva kosta den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #1079 Del Skrevet 13. juni 2004 Hei på dere, Balencia, Fraggel og VEslo! :-) Svarte deg i dagboken din, Veslo. Om 5 minutter drar jeg avgårde til hundeutstillingen! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. juni 2004 #1080 Del Skrevet 13. juni 2004 Du må gi meg rapport når du kommer hjem da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå